سردار آزمون در ادامه روند عالی خود یک بار دیگر برای لورکوزن گلزنی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سادیو مانه بازیکن سنگالی که به تازگی به جمع تیم النصر عربستان پیوسته برای هواداران این تیم پیام فرستاد. مانه با ارسال پیامی به هواداران النصر گفت: سلام به هواداران النصر، من سادیو مانه هستم، بسیار خوشحالم که به شما ملحق شدم و مشتاقانه منتظر بازی با شما هستم. من نمی‌توانم صبر کنم تا شما را در زمین ببینم. سادیو مانه با دستمزد سالیانه ۴۰ میلیون یورو هم‌تیمی کریستیانو رونالدو در النصر شد. النصر عربستان ۲۸ میلیون یورو نیز به باشگاه بایرن مونیخ پرداخته است تا این بازیکن که سابقه فتح لیگ قهرمانان اروپا را با لیورپول در کارنامه دارد به جدیدترین ستاره لیگ فوتبال عربستان بدل شود.
بنجامین مندی، بازیکن سابق منچسترسیتی و تیم ملی فوتبال فرانسه، روز جمعه ۲۳ تیرماه، از تمام جرایم جنسی تبرئه شد و به یک دعوی سه ساله پایان داد. او در پاسخی کوتاه به پرسش‌های خبرنگاران پرشماری که بیرون دادگاه منتظر او بودند گفت: «الحمدالله». هیئت منصفه دادگاهی در شهر چستر کشور انگلیس، بنجامین مندی را پس از یک محاکمه سه هفته‌ای که حدود سه ساعت و ۱۵ دقیقه طول کشید، در مورد اتهام‌های تجاوز جنسی و تلاش به تجاوز به عنف، بی‌گناه شناخت. وکیل مندی به مطبوعات به خبرنگاران گفت: این دومین باری است که آقای مندی با حضور هیئت منصفه محاکمه و بی گناه شناخته می‌شود. او خوشحال است که هر دو هیئت منصفه به رأی صحیح رسیده‌اند.
کریستیانو رونالدو پس از گلزنی به الشباب خوشحالی جالبی داشت.
چهارمین دیدار بانوان ملی‌پوش هاکی روی یخ کشورمان در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا نیز با پیروزی مقابل تیم قدرتمند امارات همراه بود.
النصر عربستان در شبی که کریستیانو رونالدو گلزنی کرد توانست به پیروزی دست پیدا کند.
سردار آزمون موفق شد دومین گل فصلش در بوندس‌لیگا را بزند.
النصر با درخشش ستاره پرتغالی خود التعاون را در لیگ عربستان شکست داد.
گل اول پیکان توسط تیموروف در دقیقه ۶۹
علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی فاینورد می‌گوید هر کاری از دستش بربیاید برای کمک به تیم و حفظ صدرنشینی انجام خواهد داد.
ریکاردو ساپینتو بعد از اخراج مقابل مس کرمان شادی جنجالی با هواداران استقلالی حاضر در ورزشگاه انجام داد.
چند دختر عربستانی پس از دیدن جورجینا پشت چراغ قرمز از خوشحالی ذوق‌مرگ شدند.
ماریو گوتسه هشت سال پس از اینکه قلب آرژانتینی‌ها را شکست، قهرمانی آنها را جشن گرفت.
جواد خیابانی در مورد خوشحالی جنجالی لیونل مسی در برابر هلند توضیح داد.
شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر، پس از پیروزی مراکش بر کانادا و راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، ضمن ابراز خوشحالی پرچم مراکش را به اهتزاز درآورد. عصر پنجشنبه ورزشگاه الثمامه میزبان رقابت کانادا و مراکش بود، دیداری که شیرهای اطلس در آن با نتیجه ۲-۱ پیروز شدند.
یکی از تماشاگران ایرانی پس از برد ایران در برابر ولز از خوشحالی در استادیوم از حال رفت.
کارلوس کی‌روش توانست ایران را در دومین بازی رقابت‌های جام جهانی به پیروزی برساند. ایران با پیروزی برابر ولز ۳ امتیازی شد و شانس زیادی برای صعود از گروهش را دارد.
کارلوس کی‌روش توانست ایران را در دومین بازی رقابت‌های جام جهانی به پیروزی برساند. ایران با پیروزی برابر ولز ۳ امتیازی شد و شانس زیادی برای صعود از گروهش را دارد.
یک جوان عربستانی پس از به ثمر رسیدن گل دوم تیم فوتبال عربستان مقابل آرژانتین از فرط خوشحالی اقدام به کندن درب خانه کرد. عربستان روز گذشته در یک دیدار تاریخی در جام جهانی قطر موفق شد آرژانتین را ۲-۱ شکست داد.
خوشحالی طعنه‌آمیز هوادار تیم ملی اکوادور پس از پیروزی این تیم مقابل قطر در بازی افتتاحیه جام جهانی، هواداران میزبان را عصبانی کرد.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه پس از امضای سند الحاق چهار منطقه اشغالی اوکراین یعنی لوهانسک، دونتسک، خرسون و زاپوریژیا به روسیه خوشحالی خود را به نمایش گذاشت. در این مراسم نمایندگان ادیان و مذاهب گوناگون فدراسیون روسیه، رمضان قدیروف، رئیس جمهوری خودمختار چچن و همچنین سران ۴ جمهوری‌های خودخوانده لوهانسک، دونتسک، خرسون و زاپوریژیا حضور داشتند و در کاخ کرملین رسما سند پیوستن این مناطق به روسیه را امضا کردند.
ایران به لطف تعویض طلایی کادر فنی و نیز واکنش‌های تماشایی دروازه‌بان کشورمان، از شکست مقابل سنگال گریخت.
تیم ملی دختران والیبالیست ایران طلسم ۵۶ ساله را شکستند.
توئیتر رسمی باشگاه پورتو با انتشار شادی گل مهدی طارمی ستاره ایرانی اش در بازی هفته اول مقابل ماریتیمو دوباره به تمجید از این بازیکن پرداخت.
تیم الاهلی دوحه با گلزنی کنعانی‌زادگان، مدافع ایرانی‌اش از شکست برابر الدحیل در لیگ ستارگان قطر گریخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ