نتانیاهو با تصویب قانونی برای اعدام مجریان عملیات‌های مقاومتی موافقت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با موافقت و نظر سرمربی تیم، مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس به صورت قرضی به تراکتور تبریز پیوست.
وزیر امور اقتصاد و دارایی با ۱۷ روز بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث همزمان با اربعین حسینی و هفته دولت موافقت کرد.
با تایید فابریتزیو رومانو، برناردو سیلوا قراردادی جدید با منچسترسیتی امضا خواهد کرد.
منچسترسیتی پیشنهاد النصر عربستان برای جذب را پذیرفت.
پس از استماع نظرات موافقان و موافقان با بررسی این لایحه بر اساس اصل ۸۵، نمایندگان با اکثریت آرا با این موضوع موافقت کردند.
سازمان ملل از موافقت دولت سوریه با تمدید سه ماهه استفاده از گذرگاه های مرزی «باب السلامه» و «باب الراعی» برای ارسال کمک های بشردوستانه به این کشور استقبال کرد.
سازمان ملل از موافقت دولت سوریه با تمدید سه ماهه استفاده از گذرگاه های مرزی «باب السلامه» و «باب الراعی» برای ارسال کمک های بشردوستانه به این کشور استقبال کرد.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس تصریح کرد: این پیشنهاد به صورت استمزاجی مورد رأی گیری در فراکسیون قرار گرفت و ۷۳ درصد از اعضا با ادامه رسیدگی این لایحه بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی موافقت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با ایجاد منطقه آزاد تجاری - صنعتی دوغارون موافقت کردند.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: در جلسه امروز فراکسیون پیشنهاد شد لایحه عفاف و حجاب به صورت اصل ۸۵ یعنی بررسی در کمیسیون به جای صحن و اجرای آزمایشی انجام شود که با آن موافقت شد.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: در جلسه امروز فراکسیون پیشنهاد شد لایحه عفاف و حجاب به صورت اصل ۸۵ یعنی بررسی در کمیسیون به جای صحن مجلس انجام شود که با آن موافقت شد.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: در جلسه امروز فراکسیون انقلاب پیشنهاد شد لایحه عفاف و حجاب به صورت اصل ۸۵ یعنی بررسی در کمیسیون به جای صحن مجلس انجام شود.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: با توجه به اینکه لایحه عفاف و حجاب ۷۰ ماده دارد، در جلسه امروز فراکسیون انقلاب پیشنهاد شد این لایحه به صورت اصل ۸۵ بررسی شود.
سخنگوی سازمان فضایی ایران اعلام کرد که این سازمان با مصوبه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم درباره انجام ۳۰ پرتاب در طول برنامه برنامه هفتم موافق است.
رئیس جمهور با پذیرش استعفای سیدحمید سجادی، «کیومرث هاشمی» را به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان انتخاب کرد.
محافل صهیونیستی درباره موافقت احتمالی نتانیاهو با موضوع هسته‌ای شدن عربستان سعودی در ازای عادی سازی روابط با تل‌آویو هشدار دادند.
وزارت ورزش و جوانان با فعالیت انجمن موی تای به صورت مستقل موافقت کرده و به زودی حکم مسئول جدید آن نیز اعلام خواهد شد.
وزارت ورزش و جوانان با فعالیت انجمن موی تای به صورت مستقل موافقت کرده و به زودی حکم مسئول جدید آن نیز اعلام خواهد شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تقاضای استرداد لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری - صنعتی سرخس ،دوغارون و مازندران موافقت کردند.
نماینده مردم تفت و مبیبد با اشاره به درآمد‌های اوقاف و امورخیریه و نحوه هزینه کرد آن در سطح کشور اظهار داشت: سازمان اوقاف مشخص کند که این سازمان محل سرمایه گذاری‌های خود را کجا انجام داده است؟ چرا در جا‌های که وظیفه اش بود وظایف خود را انجام نداده و در جا‌های که ربطی به اساسنامه و تکلیفش ندارد سرمایه گذاری کرده است؟ این موضوعات باید مشخص شود.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اقدامی که با انتقاد شدید محافل صهیونیستی روبرو شده با تشکیل گارد ملی تحت فرماندهی مستقیم وزیر امنیت داخلی کابینه اش موافقت کرد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با توصیه نهادهای امنیتی مبنی بر کاهش تعرض شهرک‌نشینان به مسجد الاقصی در ده روز پایانی منتهی به ماه مبارک رمضان موافقت کرده است.
در شرایطی که رئیس رژیم صهیونیستی شامگاه گذشته از خطر جنگ داخلی در صورت تصویب اصلاحات قضایی مدنظر نتانیاهو هشدار داده بود، کنست امروز به طور اولیه این اصلاحات را تایید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ