اریک تن‌هاخ، مربی منچستریونایتد در نشست خبری قبل از بازی با وستهم گفت، یونایتد هرچه در توان دارد می‌گذارد تا سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد را بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اریک تن‌هاخ به جیدون سانچو هشدار داد که فصل پیش رو باید بهتر کار کند و به سطح بازی‌هایش در دورتموند برسد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید این باشگاه تمام توانش را برای خرید مهاجم به کار خواهد گرفت.
مربی و بازیکنان یونایتد پس از پیروزی 2 بر یک مقابل فولام به رختکن نرفتند، در زمین ماندند و پس از آخرین بازی خانگی‌شان در این فصل با هواداران وداع کردند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که حکیم زیاش به اندازه کافی توانایی دارد که هر بازی در ترکیب چلسی قرار بگیرد.
ممکن است اریک تن‌هاخ، مربی منچستریونایتد تابستان امسال 13 بازیکن را کنار بگذارد تا بودجه کافی برای خرید بازیکن را داشته باشد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، از عملکرد تیمش در بازی مقابل تاتنهام انتقاد کرد و گفت شیاطین سرخ اجازه دادند بازگشت و جبران دو گل برای تاتنهام خیلی راحت باشد.
سرمربی منچستریونایتد گفت که تیمش پیش از مسابقه با برایتون روی ضربات پنالتی کار کرده است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار تیمش با نیوکسل می‌گوید درخشش استثنایی مارکوس رشفورد در این فصل تنها به خاطر حرف‌های او نیست و چنین کاری تنها از هری پاتر برمی‌آید.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار تیمش با وستهم در جام حذفی گفت بازیکنانش شادی و هیجان قهرمانی در جام اتحادیه را پشت سر گذاشته و روی بازی‌های حساس بعدی تمرکز دارند
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در آستانه دیدار تیمش مقابل منچستریونایتد از اریک تن‌هاخ تمجید کرده و گفت او در مدتی کوتاه تغییراتی گسترده در یونایتد ایجاد کرده است.
سرمربی یونایتد تاکید کرد که تیمش کار سختی مقابل کریستال پالاس خواهد داشت.
سرمربی یونایتد تایید کرد که تیمش در جست‌و‌جوی یک مهاجم است اما در عین حال قرار نیست بابت این کار پول‌های خود را دور بریزد.
اریک تن‌هاخ اذعان کرد که تیم تحت هدایت او کار سختی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارد.
محرومیت برونو فرناندز در بازی یکشنبه یونایتد برابر استون ویلا تبدیل به یک معضل برای مربی هلندی شیاطین سرخ شده و او زمان کافی برای انتخاب جانشین او ندارد.
الما آویرو، خواهر کریستیانو رونالدو، با انتشار یک استوری در اینستاگرام نسبت به اتفاقات رخ داده برای برادرش واکنش نشان داد.
کریستیانو رونالدو، ستاره منچستریونایتد، در گفتگوهای خصوصی سبک کاری به شدت از سبک کاری اریک تن‌هاخ انتقاد کرده است.
پل اسکولز، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که اریک تن‌هاخ به اندازه کافی برای منچسترسیتی احترام قائل نشده است.
داوید دخیا یک بار دیگر در درون دروازه منچستریونایتد متزلزل کار کرد و با دریافت 6 گل از منچسترسیتی، نمایش ضعیفی داشت.
کاسمیرو در بازی روز گذشته برابر آرسنال بازهم روی نیمکت منچستریونایتد بود و به نظر کار دشواری برای رسیدن به ترکیب ثابت شیاطین سرخ داد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از عملکرد تیمش در بازی برابر لیورپول ابراز خوشحالی کرد و مدعی شد که این تیم در ابتدای راه قرار دارد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید به خوبی از دلایل افت این تیم مطلع است و برای بهبود شرایط روی آن کار خواهد کرد.
اشتباهات پیاپی داوید دخیا باعث شد تا منچستریونایتد در همان 20 دقیقه ابتدایی دیدار مقابل برنتفورد دو بار دروازه اش را باز شده ببیند.
شکست در بازی اول فصل اریک تن‌هاخ و منچستریونایتد را با طوفانی از انتقادها مواجه کرده است. آیا مربی هلندی و تیمش از این طوفان به سلامت عبور می‌‌کنند؟
رسانه‌‌های انگلیسی مدعی هستند کریستیانو رونالدو به سرمربی یونایتد اطلاع داده از آمادگی جسمانی کافی برخوردار است و می‌تواند فردا در دیدار مقابل برایتون به میدان برود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ