اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که بازیکنان مدنظر این باشگاه با توجه به پروژه ورزشی آنها مشتاق حضور در این تیم شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اریک تن‌هاخ بعد از شکست منچستریونایتد مقابل رکسهام با انتقاد شدید از عملکرد ضعیف بازیکنان این تیم گفت بازیکنان یونایتد در این مسابقه او را ناامید کرده‌اند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، اعلام کرد که به زودی تکلیف کاپیتان این تیم را مشخص خواهد کرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، برنامه تمرینی خاص و به شدت پر فشاری را برای بازیکنان این تیم طراحی کرده است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، لحظه بالا بردن جام توسط بازیکنان منچسترسیتی را یک عامل انگیزشی بزرگ برای شاگردانش دانست.
مربی و بازیکنان یونایتد پس از پیروزی 2 بر یک مقابل فولام به رختکن نرفتند، در زمین ماندند و پس از آخرین بازی خانگی‌شان در این فصل با هواداران وداع کردند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی 2-0 مقابل وولوز از بی‌دقتی بازیکنان تیمش در زدن ضربات آخر گلایه کرد.
ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، معتقد است که تصمیم اریک تن هاخ برای استفاده ووت وخهورست باعث ناراحتی دیگر بازیکنان این تیم شده است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید اعتراض هواداران به مالکان باشگاه، در خلال دیدار دیشب این تیم، خللی در روند بازی بازیکنان یونایتد ایجاد نکرده است.
اریک تن‌هاخ بعد از شکست 3-0 مقابل سویا از عملکرد شاگردانش ابراز نارضایتی کرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار تیمش با ناتینگهام فارست به بازیکنان یونایتد هشدار داد و گفت او هیچ بهانه‌ای را نمی‌پذیرد و انتظار دارد همه بازیکنانش برای تیم از جان و دل مایه بگذارند.
اریک تن‌هاخ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار منچستریونایتد مقابل رئال بتیس گفت تیمش با بهترین بازیکنان مقابل این تیم قرار می‌گیرد چرا که بتیس را حریفی قدرتمند می‌داند.
مارکوس رشفورد، ستاره منچستریونایتد، با ستایش عزم و اراده سرمربی این تیم می‌گوید در دوران تن‌هاخ بر خلاف مربیان پیشین همه بازیکنان یونایتد به دنبال گل نخوردن در تک‌تک بازیها هستند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید که فشار و تنش در جریان بازی باعث می‌شود که بازیکنان احساساتی و حتی با هم درگیر شوند.
با وجود بازگشت جیدون سانچو به تمرینات یونایتد اما بی‌مهری اریک تن‌هاخ به این وینگر انگلیسی ادامه دارد و نام سانچو در فهرست بازیکنان یونایتد برای بازی فردا در جام اتحادیه دیده نمی‌شود.
با تایید اریک تن‌هاخ، منچستریونایتد یک دروازه‌بان جدید به خدمت می‌گیرد. اما علت اضافه شدن یک گلر به فهرست بازیکنان یونایتد چه بوده است؟
رافائل واران در واکنش به مصاحبه جنجالی رونالدو علیه اریک تن‌هاخ و باشگاه منچستریونایتد گفت که شرایط برای بازیکنان سخت شده و تاثیر آن روی تیم را منفی ارزیابی کرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی 2-1 مقابل فولام گفت از اینکه یکی از بازیکنان تعویضی‌اش باعث پیروزی در لحظات پایانی شده خوشحال است.
عملکرد ضعیف بازیکنان منچستریونایتد در جریان شکست 6-3 مقابل منچسترسیتی باعث شده اریک تن‌هاخ و خریدهای تابستانیِ 220 میلیون پوندی‌اش با انتقادهایی مواجه شود.
ادوین فن در سار، مدیر اجرایی آژاکس، از این که اریک تن‌هاخ اقدام به خرید آنتونی و لیساندرو مارتینز کرده است چندان خوشحال نیست.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، به شدت از عملکرد بازیکنان تیمش در دیدار برابر برنتفورد عصبانی و ناراضی است.
اریک تن‌هاخ بعد از شکست سنگین یونایتد مقابل برنتفورد، یک روز استراحت بازیکنان تیمش را لغو کرد و امروز بازیکنان یونایتد را به جلسه تمرین اضافی فراخواند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از بازیکن این تیم مارکوس راشفورد دفاع کرد. این در حالی است که راشفورد به دلیل عملکردش در مقابل برایتون با انتقادهای تندی مواجه شده بود.
جیمی کاراگر، مدافع سابق لیورپول، معتقد است که رونالدو دیگر جایی در منچستریونایتد ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ