اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد از عملکرد بازیکنانش در برتری 1-0 مقابل بورنموث احساس رضایت دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هواداران منچستریونایتد، پس از دیدار با دورتموند از سرمربی این تیم خواستند تا بجای جیدون سانچو و آنتونی، به فاکوندو پیستری، ستاره فراموش شده این تیم بیشتر فرصت بدهد.
دیدار یونایتد و آرسنال با وجود پیروزی 2-0 شاگردان اریک تن هاخ در 90 دقیقه به ضربات پنالتی کشیده شد.
وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، به اریک تن‌هاخ توصیه کرد برای پیروزی مقابل منچسترسیتی در فینال جام حذفی از تاکتیک‌های ژوزه مورینیو در دوران حضورش در چلسی استفاده کند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که حکیم زیاش به اندازه کافی توانایی دارد که هر بازی در ترکیب چلسی قرار بگیرد.
اریک تن‌هاخ که در بازی با چلسی مجبور به تعویض آنتونی در نیمه اول شد مصدومیت این بازی را جدی دانست.
انتظار می‌رود مارکوس رشفورد برای بازی با چلسی به موقع آماده شود. او دو بازی قبلی شیاطین سرخ را از دست داده است.
اونای امری، سرمربی استون ویلا، معتقد است که دیدار امروز تیمش مقابل منچستریونایتد، بسیار متفاوت از دو تقابل قبلی دو تیم باشد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، ابراز اطمینان کرد که تیمش توانایی گلزنی به سویا و صعود به جمع چهار تیم نهایی لیگ اروپا را دارد.
اریک تن‌هاخ به انتقادها از او بابت استفاده از ووت وخهورست در خط حمله یونایتد واکنش نشان داد و گفت علت اصلی بازی کردن مهاجم هلندی قدرت بدنی و آمادگی جسمانی بالای او است.
یورگن کلوپ و اریک تن‌هاخ در آستانه دیدار امشب لیورپول و منچستریونایتد در صحبتهایی کوتاه به فوتبال‌دیلی درباره ترکیب انتخابی‌شان و انتظاری که از این مسابقه دارند صحبت کردند.
اریک تن‌هاخ به توانایی های منچستریونایتد برای شکست بارسا ایمان دارد و گفت برای این مهم باید بهترین بازی فصل را انجام دهند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که کاسمیرو باید نمایش بهتری را در بازی برابر بارسلونا ارائه می‌کرد.
مدیر برنامه‌های مارسل سابیتزر که از بایرن مونیخ به یونایتد ملحق شده خطاب به شیاطین سرخ گفت روحیات این هافبک اتریشی ممکن است برای برخی ناخوشایند باشد ولی او یک اعجوبه واقعی است.
بخش دوم مصاحبه کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، با پیرس مورگان منتشر شد و او به شکل علنی به اریک تن‌هاخ و مالکان و مدیران منچستریونایتد حمله کرده است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه بازی فردای تیمش مقابل فولام در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در پایان بازی تیمش با چلسی که با تساوی 1-1 به پایان رسید در کنفرانسی مطبوعاتی شرکت کرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی 3-2 تیمش مقابل اومونیا در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار تیمش با اومونیا نیکوزیا در لیگ اروپا می‌گوید شیاطین سرخ نباید حریف‌شان را دست کم بگیرند.
اریک تن هاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد، مدعی شد از اهمیت دربی برابر منچسترسیتی آگاه است.
اریک تن هاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد، مدعی شد از اهمیت دربی برابر منچسترسیتی آگاه است.
اریک تن هاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد، مدعی شد از اهمیت دربی برابر منچسترسیتی آگاه است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بی تاب بازی برابر آرسنال است. او احتمال به میدان رفتن آنتونی، خرید برزیلی جدید یونایتد، در این بازی را نیز رد نکرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید کاسمیرو در شرایطی ایده‌آل به سر می‌برد و برای انجام اولین بازی خود برای این تیم در بازی فردا آماده است.
اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، پس از پیروزی 2-1 مقابل لیورپول، از اینکه تیمش از نظر ذهنی پیشرفت داشت، ابراز رضایت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ