مهدی قایدی شمار گل های خود را در این فصل از رقابت های لیگ برتر به عدد 8 رساند و حالا به تنهایی گل زن ترین بازیکن آبی در این فصل از بازی ها بشمار می رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تست ایمنی و تصادف شاسی بلندهای XC90 ولوو را ببنید. موسسه بیمه و ایمنی بزرگراه‌های آمریکا به مدل "XC90" ولوو ضریب ایمنی بالایی داده‌ است.
آبی‌پوشان پایتخت در صورت جذب کاپیتان تیم ملی امید گام بلندی در جهت تقویت تیم خود برمی‌دارند.
آبی‌پوشان پایتخت در صورت جذب کاپیتان تیم ملی امید گام بلندی در جهت تقویت تیم خود برمی‌دارند.
ترموسفر یا گرم‌سپهر (Thermosphere) چهارمین لایه تشکیل‌دهنده جو زمین است که از ارتفاع حدود ۸۵ کیلومتر آغاز شده و تا بلندای حدود ۶۰۰ کیلومتر ادامه می‌یابد. به اعتقاد برخی دانشمندان این لایه تا ارتفاع ۱۰۰۰ کیلومتری سطح زمین ادامه دارد.
راننده خودرو شاسی بلندی که در وسط یک بزرگراه برای چند ثانیه توقف کرد موجب تصادف وحشتناکی شد.
رژیم صهیونیستی دیواری به بلندی ۶ متر با مصر کشیده و آنرا به شدت مجهز کرده بود، اما این به تنهایی برای ممانعت از عبور سرباز مصری به ارضی اشغالی و هلاکت چند نظامی صهیونیست کافی نبود.
با اعلام استقلال فدراسیون فوتبال، افغانستان گام بلندی برای فرار از تعلیق برداشت.
مرگ قهرمان زن دوومیدانی ایران با سقوط از بلندی
وزارت صمت ادعای یکی از نمایندگان مبنی بر اینکه در جریان منتفی شدن استیضاح قبلی فاطمی امین ۷۰ تا ۷۵ خودروی شاسی بلند در اختیار مجلس قرار گرفته است را قویا تکذیب کرد.
بانوی کوهنورد خراسان شمالی به مرگبارترین قله جهان صعود کرد و بر بلندای آن ایستاد.
استوری ریکاردو ساپینتو و تبریک تولد دختر کوهنورد استقلال: ممنون که استقلالو به بلندای جهان بردی.
نادر محمدی بار دیگر در ورزشگاه آزادی با اوت دستی های بلند خود به چشم آمد.
آئدون که بلندی موی او تا سال پاهایش می‌رسد برای بازی کردن مجبور است از سه قسمت مو‌های خود را با کش ببندد.
دانگ فنگ پالاسو در بازار چین از 19 تا 27 هزار دلار قیمت دارد. شاسی بلندی با 2 ردیف صندلی و قسمت بار بسیار جا دار می تواند گزینه ای مناسب برای خانواده ها و همچنین ماجراجویی در سفر باشد.
سپاهان با پیروزی شیرین در اهواز مقابل فولاد خوزستان، گام بلندی به سوی قهرمانی برداشت و صدر جدول را با سه امتیاز اختلاف در اختیار گرفت
باشگاه پرسپولیس گام بلندی را برای رفع نقایص خود در بخش آکادمی برداشت.
آناتولی کارپوف ستاره سابق شطرنج جهان در حال حاضر در بیمارستان به سر می‌برد.
راموس معمولا عادت داشت که مو‌های بلندی را داشته باشد، اما حالا به نظر می‌رسد که تصمیم گرفته که ظاهر متفاوتی را انتخاب کند.
حسن یزدانی با برتری مقابل بوریس ماکائوف از اسلواکی به فینال وزن ۸۶ کیلوگرم صعود کرد تا با قطعی کردن مدالش، پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ این رشته در ایران شود.
نساجی دیروز در شرایطی در برابر ملوان به نتیجه مساوی دو بر دو دست یافت که تماشاگران این تیم دست به یک رفتار فراموش نشدنی زدند.
خبرگزاری بلومبرگ گزارش داد که تاکنون 20 شرکت اروپایی برای خرید گاز روسیه به روبل در گازپروم بانک این کشور حساب روبلی باز کرده‌اند.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه فرهنگ حاج قاسم، «ما می‌توانیم» است که موردپسند ما و فرهنگ پیروز است، عنوان کرد: دشمن نمی‌خواست ملت ایران با این‌ همه تحریم و تهدید گام‌های بلندی در راستای استقلال و خودکفایی بردارد. رئیسی یادآور شد: کشتی ما را با قلدری دزدیدند و ایران ثابت کرد دوران بزن‌ دررو تمام شده؛ یکی گرفتند، دو کشتی آنان را توقیف کردیم.
جواد امام در یادداشتی نوشت: جالب اینجاست در همین هفته‌های اخیر تاج زاده، مواضع مطلوبی در برابر براندازها، سلطنت‌طلب‌ها و منافقان داشته و از موجودیت جمهوری اسلامی مردم ایران دفاع کرده است. این حفاظت، کاری است که قاعدتا صدا و سیما ‌باید آن را انجام می‌داده، اما در غفلت صدا و سیما، چهره‌ای چون تاجزاده روبه‌روی منافقان و سلطنت‌طلب‌ها و براندازها می‌ایستد و اعلام می‌کند که این نظام اصلاح‌پذیر است و می‌توان بر بلندای آن مطالبات بحق ملت را محقق کرد.
شهید «حسن طهرانی مقدم» پدر موشکی ایران، نماد اراده نیروی انقلابی و جهادی و مظهر تلفیق دانش و تجربه با توکلی الهی بود؛ مردی که بازوی قدرتمند انقلاب اسلامی به همت او و همرزمانش، آنچنان بلند و کوبنده شد که بازدارندگی ایران را در مقابل تهدیدات دشمنان تضمین می‌کند و بی‌شک این مهم تحقق نمی‌یافت، مگر آنکه اراده‌ای به همین استحکام استوار و به بلندای دماوند، پای کار ایران می‌بود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ