شاگردان حسن رنگرز از فردا جدال خود برای کسب عنوان قهرمانی آسیا را در قزاقستان آغاز خواهند کرد، درحالیکه سال گذشته تیم ملی کشتی فرنگی به عنوان نایب قهرمانی رضایت داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جدید ورزش بعد از تحویل پست وزارت از حمید سجادی رودرروی خبرنگاران قرار گرفت.
انتقادی که ورزشکاران همواره به عدم دریافت به موقع پاداش مدال‌آوری خود دارند در آستانه بازی‌های آسیایی وبه خاطر طلب دو ساله آنها می‌تواند دوباره موجی از اعتراض و بی‌انگیزگی را ایجاد کند.
تیم ملی هندبال دختران ایران در دومین دیدار خود از مسابقات قهرمانی آسیا جوانان مقابل ازبکستان به برتری رسید.
اولین مرحله رکوردگیری تیم ملی وزنه برداری ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی برگزار شد.
اولین اردوی رسمی تیم ملی هندبال زنان ایران به منظور حضور در بازی‌های آسیایی با هدایت اکبرآبادی و خدیجه قانع برگزار می‌شود.
گرمسار- نخستین کره گورخر آسیایی در پارک ملی گرمسار طی سال ۱۴۰۲ به دنیا آمد.
تیم نیروی زمینی شهید شاملی در اولین دیدار خود در جام باشگاههای آسیا مقابل جونیور چین به برتری دست یافت.
رضا عنایتی در صحبتی کوتاه با دوربین فدراسیون فوتبال در خصوص قرعه تیم امید در مرحله مقدماتی آسیا نظر داد.
فینال مسابقات آسیایی دختران هاکی ایران و تایلند امروز به صورت زنده از شبکه ورزش پخش می‌شود.
سرمربی تیم ملی هندبال ایران در حاشیه اولین اردوی تیم در سال جدید و پبش بینی اش از کسب نتیجه در بازیهای آسیایی گفت مربی عاقل قول مدال طلا نمی دهد.
آرژانتینی‌ها که در اولین بازی جام برابر یک تیم آسیایی (عربستان) غافلگیر شدند، نمی‌خواهند اینبار برابر استرالیا این اشتباه غیرقابل جبران را تکرار کنند.
فرانسه که از پیش صعودش قطعی بود با تیم دوم خود وارد میدان شد و از دقیقه 60 بازیکنانی مثل امباپه را وارد میدان کرد ولی در زدن گل ناکام ماند و به تونس باخت. استرالیا که در شب اول ۴تایی شده بود، از گروه بالا آمد
دو تیم تونس و فرانسه در دیداری از گروه D جام جهانی قطر از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به مصاف هم رفته‌اند.
با برگزاری دو دیدار از گروه چهارم بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تکلیف دو تیم صعودکننده از این گروه مشخص شد.
با برگزاری دو دیدار از گروه چهارم بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تکلیف دو تیم صعودکننده از این گروه مشخص شد.
تیم ملی واترپلوی ایران پس از ۴ سال قرار است در اولین رویداد رسمی خود به مصاف تیم هند برود.
این تیم آسیایی قرار است پیش از شروع رقابت‌های جام جهانی و در روز پنجشنبه، ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) یک دیدار دوستانه با کانادا برگزار کند، اما با توجه به قوانین فیفا اجازه برگزاری این دیدار را در کشور قطر ندارد و دو تیم برای برگزاری این بازی، راهی دبی خواهند شد.
عضو تیم ملی بوکس کشورمان گفت: با وجود اولین تجربه‌ حضورم در مسابقات قهرمانی آسیا، به توانایی‌های خودم برای کسب مدال ایمان دارم.
پیشکسوت باشگاه استقلال که زننده گل برتری بخش این تیم در اولین فینال آسیایی است، از کنار رفتن مصطفی آجورلو به شدت ابراز تعجب کرد.
اولین نشست کارشناسی بازی‌های آسیایی با حضور مسئولان مختلف کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش برگزار شد.
شاگردان کارلوس کی‌روش تنها تیم آسیایی خواهند بود که به بیست‌ودومین دوره جام جهانی صعود خواهند کرد، اتفاقی که در صورت عملی شدن برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران رخ خواهد داد.
عقب‌گیر تیم ملی فوتسال پس از ثبت نخستین گل خود برای ایران در جام ملت‌ها آن را تقدیم به مردم ایران کرد.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان حاجی آباد گفت: این شهرستان از نظر تنوع زیستی دارای گونه‌های پلنگ، گرگ، گراز، کل و بز، قوچ و میش، انواع پرندگان بومی و مهاجر و خزندگان است که با تصویربرداری از خرس سیاه آسیایی، این گونه نیز به تنوع زیستی حیات وحش شهرستان حاجی آباد اضافه شد.
الفیصلی عربستان در نخستین مسابقه فصل موفق به کسب پیروزی برابر الریاض شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ