اولین اردوی رسمی تیم ملی هندبال زنان ایران به منظور حضور در بازی‌های آسیایی با هدایت اکبرآبادی و خدیجه قانع برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اردوی پیش فصل بایرن مونیخ زیر نظر توماس توخل آغاز شده است. اردویی در نزدیکی یک دریاچه در تاگرنزه که اولین بخش از اردوی آماده سازی بایرنی ها در تابستان 2023 به حساب می آید.
اعضای تیم ملی سریلانکا در حالی اردوی خود را در تهران آغاز کردند که رئیس فدراسیون ووشو در اولین تمرین این تیم حضور داشت.
تیم ملی امارات اولین اردوی خود را با هدایت پائولو بنتو سرمربی جدید پرتغالی‌اش با حضور 30 ​​بازیکن در اتریش آغاز می‌کند.
اولین اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی۵ چمنی آقایان کشور برای حضور در مسابقات انتخابی جام جهانی در کشور عمان، درشهرستان رفسنجان استان کرمان برگزار می‌شود.
سرمربی تیم فوتبال امید بررسی شرایط کمی و کیفی و نحوه اجرای اردوی پیش‌روی این تیم را آغاز کرد.
آکادمی پرسپولیس استارت رسمی خود را برای حضوری موفق در فصل آتی را زده و به دنبال جذب ستاره‌ها و استعدادهای آتی فوتبال ایران است.
اولین مرحله از اردوی تیم ملی کاراته آقایان از صبح امروز در آکادمی ملی المپیک آغاز شد.
اولین مرحله از اردوی تیم ملی کاراته آقایان از صبح امروز در آکادمی ملی المپیک آغاز شد.
تیم ملی مینی فوتبال ایران نخستین اردوی آماده سازی خود برای حضور در جام جهانی را در میبد یزد آغاز کرد.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و بررسی علل و عوامل تأخیر در پرداخت حقوق اسفند ماه ۱۴۰۱ فرهنگیان در دستورکار قرار گرفت.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی گزارش تلفیق در مورد لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور آغاز شد.
اولین اردوی جوانان آزادکار بعد از برپایی مسابقات قهرمان کشوری از بیستم بهمن شروع خواهد شد.
اولین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار، روز جمعه با استقبال رسمی معاون امور زنان رئیس‌جمهور از همسران رؤسای دولت‌های کشورهای مختلف در سالن اجلاس سران آغاز به کار کرد.
نخستین گروهی که نشستن بر روی صندلی‌های آزمون نوبت اول کنکور ۱۴۰۲ را تجربه می‌کنند، داوطلبان گروه علوم تجربی با ۴۵۰ هزار و ۵۷۷ شرکت کننده هستند که بیشترین تعداد داوطلب را در بین سایر گروه‌های آزمایشی کنکور امسال به خود اختصاص داده‌اند.
رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران از آغاز فرآیند ثبت‌نام اولین رویداد پیش شتابدهی مجتمع تولیدات رسانه‌ای شهر از امروز -۲۷ دی‌ماه جاری خبر داد.
اردی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در حالی از روز دوشنبه آغاز می‌شود که به صورت دقیق مشخص نیست حواشی و اختلاف نظرها پیرامون این تیم به طور کامل کنار گذاشته شده یا نه!
اردی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در حالی از روز دوشنبه آغاز می‌شود که به صورت دقیق مشخص نیست حواشی و اختلاف نظرها پیرامون این تیم به طور کامل کنار گذاشته شده یا نه!
روسیه استقرار اولین موشک‌های بالستیک قاره‌پیمای سارمات را در نیروهای ارتش خود آغاز کرد.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از آغاز عملیات اجرایی اولین محله الگو در زمینی به مساحت ۱۲ هکتار تا یک ماه آینده خبر داد.
اولین دوره مسابقات ملی فوتبال ۷ نفره شرکت ها «جام کیش» با حضور ۱۱ تیم آغاز شد و تا هشتم آبان ماه ادامه خواهد داشت.
تیم ملی هندبال بانوان ایران در حالی اولین اردوی خود را آغاز کرده که غلامعلی اکبرآبادی  به عنوان مدیر فنی در راس این تیم قرار خواهد گرفت.
از آنجایی که بسیاری از بانک‌های مرکزی نرخ‌های بهره خود را افزایش می‌دهند تنها نرخ تورم خود را کاهش نمی‌دهند بلکه توازن تقاضا و عرضه را برای سایرین نیز تغییر می‌دهند. اگر این اثرات سرریز در نظر گرفته نشوند باید نگران باشیم که در نهایت با کاهش نرخ تورمی بیش از آن چه نیاز داریم مواجه شویم.
«مرتضی عابدین ورامین» نخستین سرکنسول ایران در کاپان، عصر جمعه در دیدار با وزیر خارجه ارمنستان، رسماً فعالیت خود را آغاز کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ