تیم ملی واترپلوی ایران پس از ۴ سال قرار است در اولین رویداد رسمی خود به مصاف تیم هند برود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور گفت‌: جمهوری اسلامی ایران خواهان تقویت همگرایی منطقه‌ای و توسعه ارتباطات اقتصادی بوده و در این راستا به‌دنبال تعامل با همه کشورهای جهان خصوصاً کشورهای آسیایی است.
پروژه کریدور حمل و نقل بین المللی شمال - جنوب برای روسیه، هند و ایران به یک موضوع فوری تبدیل شده، زیرا به مسکو و تهران کمک می‌کند تا بازار‌های تازه‌ای را توسعه داده و از تحریم‌ها فرار کنند.
رئیس جمهور گفت: برای توسعه روابط ایران و هند در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، علمی و فناوری و فرهنگی، مانع و محدودیتی نداریم.
وزیرامورخارجه کشورمان با اشاره به تاریخ غنی و ممتاز همکاریهای مشترک و دوستانه ایران و هند تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ محدودیتی برای گسترش مناسبات با هند ندارد.
نخستین دیدار تیم ملی والیبال نشسته مردان در مسابقات قهرمانی آسیا را با برتری برابر هند به پایان رساند.
ملی‌پوشان ایران در فینال این مسابقات مقابل هند به میدان رفتند و با نتیجه ۳۲ بر ۴۱ شکست خوردند و به مدال نقره رسیدند.
تيم ملى كبدى ايران با شكست مقابل هند، اولين باخت خود را در مسابقات آسيايى متحمل شد.
رئیس اداره سرمایه‌گذاری خارجی معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، از توسعه همکاری ایران و هند در حوزه سرمایه‌گذاری خارجی در بخش‌ کشاورزی خبر داد.
وزرای خارجه ایران و هند در حاشیه اجلاس وزرای خارجه گروه بریکس در کیپ‌تاون آفریقای جنوبی با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
رئیس جمهور در دیدار مشاور امنیت ملی هند با اشاره به سابقه طولانی روابط دوستانه دو کشور گفت: امروز نیز اراده سران ایران و هند گسترش روابط به ویژه در عرصه اقتصادی و تجاری است.
بانوان ملی پوش هاکی روی یخ کشورمان امروز در اولین دیدار خود در رقابتهای قهرمانی بزرگسالان آسیا به مصاف تیم هند رفتند و پیروز شدند.
بانوان ملی پوش هاکی روی یخ کشورمان امروز در اولین دیدار خود در رقابتهای قهرمانی بزرگسالان آسیا به مصاف تیم هند رفتند و پیروز شدند.
در نخستین روز از رقابت‌های جهانی رولبال هند، تیم ملی مردان کشورمان برابر فرانسه به پیروزی رسید.
تیم ملی هندبال زنان ایران در اولین دیدار خود از مسابقات قهرمانی آسیا مقابل هند پیروز شد.
تیم ملی هندبال زنان ایران در اولین دیدار خود از مسابقات قهرمانی آسیا مقابل هند پیروز شد.
معاون سیاسی وزارت امورخارجه گفت: همکاری‌های ایران و هند به ویژه در عرصه‌های منطقه ای و بین المللی را تحکیم بخش زیرساخت چندجانبه گرایی در نظام بین الملل خواند.
تیم ملی هندبال زنان ایران در اولین دیدار خود از مسابقات قهرمانی آسیا کره جنوبی باید به مصاف هند برود.
تیم ایران در نخستین مسابقه خود در تور ساحلی آسیا موفق به شکست هند شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایران و هند در مسیر توسعه بیش از پیش روابط قرار دارند.
در راستای تسهیل ترانزیت و توسعه کریدور شمال-جنوب طی روزهای آینده اولین پروژه بین المللی حمل و نقل مرکب تحت رویه تیر الکترونیک بین گمرکات ایران و هند عملیاتی خواهد شد.
امیر عبداللهیان علاوه بر موضوعات دو جانبه، وزیر خارجه هند را در جریان آخرین تحولات گفت‌ وگوها برای رفع تحریم‌ها قرار داد و از تلاش‌های دهلی نو در کمک به نزدیک کردن دیدگاه طرفین تشکر کرد.
درباره تاریخچه سیب‌زمینی در ایران گفته می‌شود که اولین بار توسط سرجان ملکم وزیر مختار انگلیس در زمان فتحعلی شاه قاجار وارد ایران شد. این در حالی است که پیش‌تر در زمان حکومت صفویه در ایران سیب‌زمینی از طریق تجار اروپایی وارد چین و فیلیپین و جنوب شرقی آسیا و سپس در زمان احمد شاه گورکانی وارد هند شده بود، اما ایرانی‌ها هنوز از وجود آن خبر نداشتند.
اختلاف عجیب ایران و هند در هندبال آسیا؛ ۵۰گل!
در حال حاضر نزدیک به ۱۴ میلیون دستگاه pos در کشور فعال است، این در حالی است که در سال گذشته بنا بر اظهارات مسئولان سازمان امور مالیاتی، ۳.۵ میلیون اظهارنامه به این سازمان ارائه شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ