میزبان رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی آسیا، برای برگزاری چند دیدار تدارکاتی به تهران سفر می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیست و یکمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی رده‌های پایه آسیا در شهر آلماتی کشور قزاقستان برگزار می‌شود.
رقابت‌های کاراته قهرمانی رده‌های سنی آسیا آبان سالجاری به میزبانی قزاقستان در شهر آلماتی برگزار خواهد شد.
تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران در چهارمین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا موفق به شکست قزاقستان شد تا گام بلندی برای صعود نیمه‌نهایی برداشته باشد.
بهمن عسگری ملی‌پوش کاراته ایران در دیدار فینال برابر حریف قزاقستانی مغلوب شد و به عنوان نایب قهرمانی آسیا رسید.
تیم ملی والیبال زیر 16 سال دختر ایران در آخرین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا مقابل قزاقستان به میدان رفت و سه بر یک مغلوب حریف شد تا با عنوان ششمی آسیا در نخستین دوره این رقابت‌ها به کار خود پایان دهد.
تیم ملی والیبال زیر 16 سال دختر ایران در آخرین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا مقابل قزاقستان به میدان رفت و سه بر یک مغلوب حریف شد تا با عنوان ششمی آسیا در نخستین دوره این رقابت‌ها به کار خود پایان دهد.
تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به شکست تیم میزبان شد.
قلعه‌نویی در ادامه برای آنکه موضوع کسر شأن فوتبال ایران را هم به آهستگی به مسیری دیگر هل دهد، از زیبا بازی‌کردن بازیکنانش حرف زد. این اولین بار نبود که او با طعنه و کنایه درباره بازی تیم ملی ایران در عصر گذشته، خاصه زمانی که کارلوس کی‌روش هدایت تیم ملی ایران را بهرعهده داشت، حرف می‌زد. قبلا هم گفته بود فوتبال ایران از روز‌های کسل‌کننده‌اش فاصله گرفته است. شاید قلعه‌نویی فراموش کرده، ولی همین تیم ملی ایران در عصر کارلوس کی‌روش که «کسل‌کننده» بازی می‌کرد ۶ بر صفر قزاقستان را شکست داد؛ یک گل بیشتر از تیم قلعه‌نویی زد و اتفاقا گلی هم نخورد.
۱۴ نفر در آتش‌سوزی‌های گسترده جنگل‌ها در شمال شرق قزاقستان جان خود را از دست داده‌اند که بیشترین تلفات ناشی از حریق در آسیای مرکزی در سال‌های اخیر است.
نخستین روز از مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در بخش جاده در تایلند با کسب رتبه هفتم تیم ریلی ایران پیگیری شد.
در سال ۲۰۲۲ حجم سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی (FDI) در قزاقستان ۱۸ درصد افزایش یافت و به رقم ۲۸ میلیارد دلار رسید.
تیم والیبال پیکان تهران در پنجمین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا نتیجه را به آلتای قزاقستان واگذار کرد.
ناصر علیزاده در فینال وزن 87 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا با شکست حریف قزاقستانی طلایی شد.
عضو وزن 63 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات قهرمانی آسیا تاکید کرد با وجودی که احتمال نفوذ قزاقستان میزبان در بحث داوری رقابت‌ها وجود دارد اما او اجازه نخواهد داد نتیجه طوری شود که داور در مسابقه‌اش تعیین‌کننده باشد.
وزارت دفاع قزاقستان اتهام ارسال تجهیزات نظامی از سوی این کشور به اوکراین را رد کرد.
با توجه به شکست قزاقستان در خانه استرالیا، تیم ایران که رفت و برگشت به این حریف اوج گرفته باخته بود، برای چهارمین دوره پیاپی راهی جام جهانی شد.
قزاقستان به عنوان محل برگزاری تعیین هفدهمین قهرمان شطرنج جهان میان دو شطرنج‌بار چینی و روسی انتخاب شد.
تیم‌های قزاقستان سه و استرالیا یک با شکست حریفان به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا صعود کردند و حریف یکدیگر شدند.
«رحمان عموزادخلیلی» آزادکاران وزن‌ ۶۵ کیلوگرم کشورمان در مسابقه‌های قهرمانی جهان حریف قزاقستانی خود را شکست داد و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد. حریف عموزاد در این مرحله «حاجی علی‌اف» از جمهوری آذربایجان است.
در چارچوب رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان، علی عابدی درزی مقابل حریف قزاقستان خود به پیروزی رسید و صاحب مدال طلا شد.
امیر عبدی در فینال وزن ۷۲ کیلوگرم کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان مقابل حریفی از قزاقستان با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی رسید.
پس از نمایش عجیب و باخت مفتضحانه مبارز معروف به هالک ایرانی در برابر حریف قزاقستانی که واکنش عمومی را در فضای مجازی در پی داشت، کارزاری مبنی بر درخواست از مراجع قضایی برای ورود به موضوع راه افتاده است. اقدامی که در وهله نخست از خود می‌پرسیم آیا لازم است؟
تنها نماینده ایران در روز سوم مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان نتیجه را به حریف قزاقستانی خود واگذار کرد و از دور مسابقات حذف شد.
در فینال جام تورلیخانوف در آلماتی قزاقستان، حسن یزدانی دارنده مدال های طلای جهان و المپیک با برتری قاطع مقابل حریف خود از اسلواکی به عنوان قهرمانی رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ