طبق اخبار منتشر شده کره شمالی یک سامانه تسلیحاتی استراتژیک را در زیر دریا استفاده کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کره جنوبی و ژاپن از پرتاب موشکی جدید کره شمالی خبر دادند.
دیپلمات ارشد کره شمالی، با اشاره به هشت بار ورود هواپیمای جاسوسی آمریکا به منطقه اقتصادی انحصاری پیونگ‌یانگ، به واشنگتن هشدار جدی داد.
یک مقام مسئول کره شمالی در این راستا گفت: بیشتر خودکشی‌ها به دلیل فقر شدید و گرسنگی بوده است، بنابراین هیچ کس نمی‌تواند در حال حاضر یک اقدام متقابل داشته باشد.
کره شمالی بامداد پنجشنبه یک موشک بالستیک به سمت دریای ژاپن پرتاب کرد.
یکی از ساکنان استان شمالی ریانگانگ، جایی که هیسان در آن قرار دارد، به RFA گفت: «شهر... تا زمانی که تمام ۶۵۳ گلوله پیدا شود، در قرنطینه باقی خواهد ماند.
رئیس ستاد مشترک ارتش کره جنوبی گفت: ارتش ما ضمن تقویت نظارت و هوشیاری خود، وضعیت آمادگی کامل خود را با همکاری نزدیک با ایالات متحده حفظ می‌کند.
کره شمالی اقدام به شلیک موشک بالستیک دیگری در محدوده اقیانوس آرام کرد.
کره شمالی پس از هشدار نسبت به واکنش شدید به رزمایش های‌نظامی آتی کره جنوبی و آمریکا، یک موشک بالستیک دوربرد را به سمت دریای ژاپن پرتاب کرد.
ارتش کره جنوبی در بیانیه ای از پرتاب موشکی دوباره کره شمالی خبر داد.
وی افزود: "در پس این امر، قصد شوم ایالات متحده برای تحقق هدف هژمونیک خود از طریق گسترش بیشتر جنگ نیابتی برای نابودی روسیه، نهفته است."
وزارت دادگستری آمریکا یک تاجر و شهروند کره شمالی را به بهانه پولشویی به ۴۵ ماه زندان محکوم کرد.
مقام نظامی کره جنوبی اعتراف کرد که یکی از پهپادهای پرتابی کره شمالی تا فاصله ۳.۷ کیلومتری منطقه پرواز ممنوع کاخ ریاست جمهوری کره جنوبی نفوذ کرده بود.
یک روزنامه ژاپنی روز چهارشنبه گزارش داد که به نظر می‌رسد "ری یونگ هو" وزیر خارجه سابق کره شمالی سال گذشته اعدام شده است.
تصاویری که مشاهده می‌فرمایید، برگزیده‌ای از تصاویر منتشر شده در روز‌های اخیر از خبرگزاری رسمی کره شمالی است. این تصاویر می‌تواند تا حدی نمایی از حکومت کیم جونگ اون و هیات حاکمه و زندگی در کره شمالی را ارائه دهد.
یک فروند هواگرد آموزشی کره جنوبی در تلاش برای رهگیری پهپادهای کره شمالی، سقوط کرد.
چهارشنبه گذشته رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم پس از دیدار با سفیر کره شمالی از تبادل استاد و دانشجو و ایجاد فرصت مطالعاتی با کره شمالی خبر داد.
یک شهروند بدون آنکه نامش فاش شود در مصاحبه با "رادیو آسیای آزاد" (RFA) گفت: «شهروندان این کشور اعتراض دارند که چرا مقامات مردم را مجبور به تغییر اسامی فرزندانشان می‌کنند.»
یک شهروند بدون آنکه نامش فاش شود در مصاحبه با "رادیو آسیای آزاد" (RFA) گفت: «شهروندان این کشور اعتراض دارند که چرا مقامات مردم را مجبور به تغییر اسامی فرزندانشان می‌کنند.»
ارتش کره جنوبی اعلام کرد که همسایه شمالی یک موشک بالستیک به سمت دریای ژاپن پرتاب کرده است.
مقامات کره جنوبی و ژاپن از شلیک یک فروند موشک بالستیک کره شمالی به سمت دریایی ژاپن خبر دادند.
کره شمالی بامداد چهارشنبه یک فروند موشک بالستیک از نوع نامشخص را به سمت دریای ژاپن شلیک کرد.
کره شمالی برای چهارمین بار در یک هفته اخیر، اقدام به پرتاب موشک بالستیک کرد.
ارتش کره جنوبی اعلام کرد همسایه شمالی آن اقدام به پرتاب یک موشک بالستیک کرده است.
کره شمالی سرانجام یک فروند موشک بالستیک نامشخص به سمت دریای شرقی (دریای ژاپن) شلیک کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ