شکیرا، همسر سابق پیکه فاش کرد که زندگی مشترک‌شان خیلی موفقیت آمیز نبوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رابین گوزنس با انتشار متنی احساسی از اینتری‌ها که 18 ماه در جمع آنها بود، تشکر کرد.
رئال و پی اس جی چند سالی است که باهم مشکل دارند و این به آنها اجازه مذاکرات رودرو برای انتقال کیلیان امباپه را نمی دهد. قرار شده یک ایجنت ایرانی به این معضل پایان بدهد.
رئال و پی اس جی چند سالی است که باهم مشکل دارند و این به آنها اجازه مذاکرات رودرو برای انتقال کیلیان امباپه را نمی دهد. قرار شده یک ایجنت ایرانی به این معضل پایان بدهد.
یکی از بزرگ‌ترین نشانه‌های هشداردهنده در یک رابطه عاطفی زمانی است که طرفین رابطه نکات مثبت باهم بودن شان را به کلی فراموش می‌کنند. در یک رابطه عاطفی وقتی طرفین زمان زیادی را در کشمکش و ناراحتی سپری می‌کنند، دیگر نمی‌توانند به یاد آورند زمانی که عاشق همدیگر بودند.
سرمربی باتجربه خیبر خرم‌آباد می‌گوید چون هواداران تیمش را دوست دارد، به آنها قولی برای صعود نمی‌دهد.
رئال مادرید روزهای شلوغی را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سپری کرده اما به نظر نمی‌رسد که خریدهای آنها به این زودی به پایان رسیده باشد.
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمنان "ایران" را مانند شهرهای سوریه می‌خواهند، گفت: آنها برای ‌برهم زدن "امنیت"‌ برنامه‌‌ دارند و در این مسیر از تلاشی فروگذار نخواهند کرد.
تماشای ستاره های تیم ملی ایران برای قرقیزستانی ها جذابیت ویژه ای دارد؛ آنها ورزشگاه بیشکک را پر کرده اند.
بازیکن والیبال شهداب یزد می گوید که تیم آنها به همراه تیم های ژاپنی و کره ای از مدعیان اصلی کسب قهرمانی جام باشگاه های آسیا هستند.
سه سرمربی سابق ایران در جام ملت های آسیا رقابت جالبی خواهند داشت؛ آنها شاید در مراحل حذفی باهم روبه رو شوند.
در مجموع، غذاها در چهار گروه بزرگ جای می‌گیرند؛ گروه اول شامل غذا و نوشیدنی‌هایی می‌شود که آب موجود در آنها را تبخیر می‌کنند و در هنگام استفاده در فضا آب مورد نیاز برای مصرف به آنها افزوده می‌شود. نکته جالب اینجاست که پیل‌های تهیه سوخت شاتل برای تولید الکتریسیته اکسیژن و هیدروژن را باهم ترکیب می‌کنند.
کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی یونایتد تاکید کرد که اشتباه آنها حریف را امیدوار به تغییر نتیجه کرد.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه خشم دشمن از سپاه به دلیل برهم زدن معادلات «خاورمیانه آمریکایی» است، اظهار داشت: خطای محاسباتی می‌تواند هزینه‌ سنگینی برای اروپا به بار آورد.
سرمربی نساجی می گوید من کلا آدم مشورت پذیری هستم و این را یاد گرفته ام. چون اعتقاد دارم چهار تا چشم بهتر از دو تا چشم است.
دیدیه دشان در نشست خبری بازی با لهستان از نقش مهم کیلیان امباپه و روبرت لواندوفسکی گفت ولی حاضر نشد آنها را باهم مقایسه کند.
شاگردان روبرتو مارتنیز با کسب پیروزی مقابل کانادا به عنوان صدرنشین راهی دور دوم مرحله گروهی شدند.
مربی تیم بانک شهر پس از نایب قهرمان تیمش در رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد به برخی اتفاقات که باعث ناکامی آنها در فینال شد، انتقاد کرد.
مربی تیم بانک شهر پس از نایب قهرمان تیمش در رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد به برخی اتفاقات که باعث ناکامی آنها در فینال شد، انتقاد کرد.
یورگلن کلوپ احتمال تغییر سیستم لیورپول در بازی برابر آرسنال را رد نکرد و گفت که باید بازهم به تیمی غیر قابل پیش‌بینی تبدیل شوند.
خانواده سرخیو روشه سنگربان تیم ملی اروگوئه امیدوار به درخشش پسرشان بودند ولی طارمی رویای آنها را بر باد داد.
درگیری مزدوران ئتلاف متجاوز باهم در تمامی استان های یمن تازگی ندارد، از همان آغاز نبرد ائتلاف سعودی-اماراتی در سال ۲۰۱۵ علیه مردم یمن، مزدوران آنها در این کشور دچار اختلاف شدند.
سرمربی نفت آبادان امیدوار است با توجه به شارژ مالی بازیکنانش سه امتیاز مسابقه برابر هوادار را بدست بیاورد.
رئیس جمهور عراق به تحولات امروز طرفداران صدر و تحصن آنها مقابل شورای عالی قضایی واکنش نشان داد و بر ضرورت پرهیز از هر اقدامی که صلح و امنیت عراق را به خطر می اندازد تاکید کرد.
سرمربی گل گهر به رکورد خارق العاده هزار امتیاز در لیگ برتر دست یافته و به صحبت در این خصوص پرداخته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ