مشهد ـ جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: مرد سالخورده ای هنگام سرویس کولر آبی به علت برق گرفتگی جان باخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اینورتر در کولر گازی یک برد الکتریکی است که فرکانس الکتریکی را تغییر می‌دهد. تفاوت اصلی بین کولر گازی اینورتر و کولر گازی معمولی یا کولر گازی پنجره‌ای معمولی در طراحی کمپرسور است.
گرما و خرابی کولر باعث شد تا ساپینتو محل نشست خبری را ترک کند.
اردوی تیم ملی وزنه‌برداری ایران در آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است و وسایل سرمایشی این مجموعه تنها روزی یک ساعت روشن است.
اردوی تیم ملی وزنه‌برداری ایران در آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است و وسایل سرمایشی این مجموعه تنها روزی یک ساعت روشن است.
در طول فرآیند گرمایش و سرمایش میعانات زیادی از دستگاه تهویه مطبوع خارج می‌شود. سیستم تخلیه آب مسئول حمل این رطوبت به بیرون از منزل است. از آنجایی که محیط این سیستم دائما مرطوب است، تجمع کپک یا حتی جلبک در این ناحیه طبیعی است. گرفتگی این سیستم موجب کاهش توانایی سیستم تهویه مطبوع شما در حذف هوای مرطوب شده و منجر به ایجاد باد گرم توسط کولرگازی خواهد شد.
در این ویدئو یک روش برای خنک تر شدن هوای کولر آبی آموزش داده شده است.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، چندان از محرومیتش ناراضی به نظر نمی‌رسد و دلیل این موضوع گرمای شدید هوا است.
جوهر نمک یکی از محلول‌هایی است که می‌تواند کمک زیادی به از بین بردن شوره و رسوبات کولر کند. برای استفاده از آن کافیست جوهر نمک را در قسمت‌های شوره دار بریزید و با استفاده از یک برس سیمی یا فرچه، تمام بخش‌های کولر را تمیز کنید تا رسوب گیری کولر انجام شود.
اهواز - فرمانده مرزبانی خوزستان از توقیف پنج فروند شناور باری فعال و کشف ۵۵۰ دستگاه کولر گازی اسپلیت در آب‌های شمالی خلیج فارس خبر داد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: استفاده از وسایل سرمایشی در ناوگان حمل و نقل عمومی امری مشخص است که باید اجرایی شود.
در گرمای تابستان گاهی باد کولر ماشین گرم است. در ادامه به مهم‌ترین دلایل باد گرم کولر ماشین می‌پردازیم و راه حل آنها را شرح خواهیم داد.
قراگوزلو گفت:کولرهای گازی غیر استاندارد ازمبادی غیررسمی تهیه می‌شوندو هیچ نظارتی برراندمان آنها وجود ندارد،علاوه بر افزایش نجومی بهای برق مصرفی مشترکان فشار مضاعفی را به صنعت برق وارد میکند.
در ساعت‌های شب که معمولاً هوا خنک است، با بازکردن پنجره از هوای خنک بیرون به‌جای استفاده از وسایل سرمایشی استفاده کنید که در کاهش هزینه برق بسیار مؤثر است.
ترموستات قطعه‌ای مکانیکی است که وظیفه اندازه‌گیری دما را بر عهده دارد. این قطعه در سیکل تبرید سیستم تهویه ماشین، روی اواپراتور نصب می‌شود. این قطعه با اندازه‌گیری دمای سیال مبرد در ورودی به اواپراتور، شرایط را برای حفظ دمای عملیاتی این تجهیز فراهم می‌کند. به زبان ساده اگر دمای سیال مبرد در ورودی به اواپراتور کمتر از حد مجاز باشد، با ارسال سیگنالی دستور توقف فعالیت کمپرسور را صادر می‌کند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ۸۰ دستگاه کولر گازی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در جنوب تهران خبر داد.
فرمانده مرزبانی استان خوزستان، از توقیف ۶ فروند شناور تجاری متخلف حاوی ۴۷۵ دستگاه کولر اسپلیت خبر داد.
بهترین زمان سفر به روستای بوچیر فصل بهار و تابستان است که در گرمای ۴۰ درجه کویر، آبتنی در آبی سرد و خنک را تجربه کنید. حتما به یاد داشته باشید که قبل از اینکه سرمای زیرصفر درجه آزارتان دهد باید به این منطقه سفر کنید.
اهواز- فرمانده مرزبانی خوزستان از توقیف محموله کولرهای اسپلیت در ماهشهر به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.
آرمان رمضانی دوباره سر بزنگاه در ترکیب تیم استقلال درخشید تا نشان دهد با وجود نیمکت نشینی بازیکن موثری در جمع آبی پوشان است.
تیم باشگاه آبی پوشان همدان قهرمان مسابقات لیگ برتر هاکی بانوان باشگاه های کشور جام کوثر یادواره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شد.
تیم باشگاه آبی پوشان همدان قهرمان مسابقات لیگ برتر هاکی بانوان باشگاه های کشور جام کوثر یادواره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شد.
در مسابقات لیگ برتر هاکی بانوان باشگاه‌های کشور جام کوثر یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی ، ۸ دیدار برگزار شد و تیم های باشگاهی آبی پوشان همدان و استان گیلان راهی فینال شدند.
دکتر کی پور، سندروم خشکی چشم را مشکل نیمی از جمعیت رده‌های سنی گوناگون دانست و گفت: خارش، قرمزی، التهاب مزمن سطح چشم و جراحی لیزیک از بارزترین علائم خشکی چشم به شمار می‌رود که گاهی به تاری دید منجر می‌شود.
دکتر کی‌پور، سندروم خشکی چشم را مشکل نیمی از جمعیت رده‌های سنی گوناگون دانست و گفت: خارش، قرمزی، التهاب مزمن سطح چشم و جراحی لیزیک از بارزترین علائم خشکی چشم به شمار می‌رود که گاهی به تاری دید منجر می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ