یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: امام وحدت و انسجام را به عنوان رمز پیروزی انقلاب و وحدت را به عنوان شاکله اصلی آن مطرح کردند. در نتیجه ایشان چیزی که باعث اختلاف و شکاف در جامعه شود را نفی می‌کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: امروز رسانه اصلی دل مردم است نه فضای مجازی و نه حتی رسانه ملی، اگر دل مردم را به دست بیاوریم، بزرگ‌ترین هجمه‌های رسانه‌ای نیز کارساز نخواهد بود.
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: امروز رسانه اصلی دل مردم است نه فضای مجازی و نه حتی رسانه ملی، اگر دل مردم را به دست بیاوریم، بزرگ‌ترین هجمه‌های رسانه‌ای نیز کارساز نخواهد بود.
اگر هزاران نفر از مردم به خیابان‌ها می‌ریختند و با کودتاچیان مقابله می‌کردند حتی به بهای کشته و مجروح شدن عده‌ای، آن‌هم در شرایط مساعدی که شاه از ایران فرار کرده بود و دربار در ضعیف‌ترین جایگاه خود به‌سر می‌برد؛ آیا مردم نمی‌توانستند کودتاچیان را سرکوب و اراده خود را حاکم کنند؟ چه وقایع و حوادث و عملکرد‌هایی مردم را برای حضور در صحنه بی‌انگیزه کرد؟ چه شد که مردم عمدتاً به نظاره‌گران منفعل در آن روز بدل شدند؟ آیا آن انفعال مردمی حاصل نقطه‌ضعف‌های تاریخی و جمعی ما ایرانیان در مقاطع تعیین‌کننده است یا محصول روشن‌بینی و عقل جمعی مردم ما در حوادث تاریخی است؟
احمدیان تصریح کرد، امروز رسانه اصلی دل مردم است نه فضای مجازی و نه حتی رسانه ملی، اگر دل مردم را به دست بیاوریم، بزرگترین هجمه‌های رسانه‌ای نیز کارساز نخواهد بود.
من موسیقی جمعی را قبول ندارم. ببینید، اینجا اگر کنسرت راه بیفتد، تبدیل به بازار کنسرت خواهد شد. خب یک چیزی که فرهنگ و اساس یک شهر را به هم می‌زند، چرا راه بیندازیم؟ من حتی در شهرسازی اینجا نقد دارم. الان ببینید که حرم مطهر انگار گوشه شهر است، خب جهت توسعه شهر باید اصلاح شود.
من موسیقی جمعی را قبول ندارم. ببینید، اینجا اگر کنسرت راه بیفتد، تبدیل به بازار کنسرت خواهد شد. خب یک چیزی که فرهنگ و اساس یک شهر را به هم می‌زند، چرا راه بیندازیم؟ من حتی در شهرسازی اینجا نقد دارم. الان ببینید که حرم مطهر انگار گوشه شهر است، خب جهت توسعه شهر باید اصلاح شود.
معاون اول قوه قضاییه گفت: دشمن بیشتر از یک سال پیش برای خرابکاری و اغتشاش برنامه‌ریزی کرده بود و فوت خانم مهسا امینی بهانه‌ای بود که اگر هم فوت نمی‌کرد، این اغتشاش‌ها توسط دشمن برنامه‌ریزی شده بود و آن را اجرایی می‌کرد که با هوشیاری مردم برنامه‌های دشمن شکست خورد.
رییس جمهور در گفتگوی تلویزیونی با مردم گفت: مردم به نحوی با ناامیدی در سال ۱۴۰۰ مواجه بودند و اوضاع را به وفق مراد نمی‌دیدند. من با اینکه جایم در قوه قضاییه به عنوان مطالبه‌گر حضور داشتم، اما تصورم این بود که وظیفه و تکلیفی دارم. حتی مسئولان آن زمان می‌گفتند که شرایط حتی از زمان جنگ بدتر است و کسری بودجه و وضعیت اجتماعی و سیاسی و اقتصادی خاصی داریم که محصول دشمنی دشمنان بود اما عملکرد دولت هم در این زمینه نقش داشت.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: در اسلام و حتی در حکومت‌های قدیم یکی از بحث‌هایی که در حاکمان وجود داشت این بود که اگر قول یا وعده‌ای می‌دادند، گردن‌شان را گرو می‌گذاشتند. حضرت علی(ع) وقتی به حکومت رسیدند در اولین خطبه می‌فرمایند: «ذِمَّتِی بِمَا أَقُولُ رَهِینَةٌ وَ أَنَا بِهِ زَعِیمٌ» گردنم را در برابر حرف‌هایم گرو می‌گذارم، اگر حرف‌های خود را عملی نکردم گردنم را بزنید. در فیلم چینی «افسانه سه برادر» شخصی قولی می‌دهد اما نمی‌تواند آن را عملی کند لذا گردنش را می‌زنند. سخن حضرت علی(ع) قاعده حاکمیت‌های آن زمان بوده است و هر کس تعهدی می‌کرد تا آخر باید می‌ایستاد. ما خلاف تعهد عمل می کنیم و مثل آب خوردن توجیه می‌کنیم! این مشکل مدیریتی ماست.
استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم، ضمن انتقاد نسبت به گرانی کالاها، وضعیت معیشتی مردم، قیمت مسکن و اجاره بها و افزایش مهاجرت از کشور، گفت: وقتی مردم می‌بینند امور اقتصادی اصلاح نمی‌شود، حتی اگر ربطی به روحانیت نداشته باشد، این ضعف‌ها را از جانب ما می‌بینند.
حسن خمینی گفت: امام جان جمهوری اسلامی است که این جمهوری اسلامی اول «جمهوری» است تعبیری که خود حضرت امام داشتند این است که فرمودند «مردم ایران که جان من فدای یکایک آن‌ها باد». یعنی مالک این کشور مردم هستند و اگر هم کسی چیزی از خودش بروز می‌دهد متعلق به مردم است و نتیجه این روند باید به زندگی بهتر یکایک مردم روستایی و شهر و زن و مرد بیانجامد.
حضرت آیت الله جوادی آملی گفتند: حوزه‌ها اگر حساب شده کار کنند، استقلال خودشان را حفظ کنند و تنها با خدا و ائمه اطهار علیهم السلام معامله کنند، مردم هم احترام می‌گذارند، حتی اگر به مسئله‌ای معتقد نباشند، اما می‌دانند که قانون کشور‌ها محترم است و رعایت می‌کنند، اما با فشار نمی‌شود.
عباس سلیمی نمین، گفت: همه ناظران سیاسی معتقدند حتی اگر صهیونیست‌ها می‌خواستند پهلوی را تقویت کنند، در این موقعیت متزلزل کار بسیار خبطی انجام دادند. از سوی دیگر در این شرایطی که صهیونیست‌ها با بحران داخلی مواجه هستند، اتکای به آنها چه آورده‌ای برای رضا پهلوی دارد؟! این نشان می‌دهد او کمترین دانش سیاسی ندارد. اگر دانش سیاسی داشت می‌گفت در این شرایط که نخست وزیر اسرائیل در حال سرنگونی است و بحران جدی در اسرائیل وجود دارد، برای چه باید چنین سفری داشته باشم؟ این چه آورده ای برای من دارد جز یک افتضاح سیاسی؟!
در شرایط کنونی حتی اگر خانواده‌هائی تمایل به داشتن فرزند یا فرزندانی پیدا کنند، مشکلات شدید اقتصادی و هزینه‌های کمرشکن نگهداری و پرورش فرزند اجازه نمی‌دهد به سوی فرزنددار شدن بروند. مشوق‌های مادی در نظر گرفته شده در برابر کوه مشکلات اقتصادی موجود اصولاً به حساب نمی‌آیند. با تبلیغ و توصیه نیز نمی‌توان کاری از پیش برد. با برطرف ساختن بحران اقتصادی راه برای تغییر فرهنگ نیز هموار خواهد شد و فقط در آن صورت است که می‌توان به افزایشی شدن فرزندآوری امیدوار بود.
سید تیمور حسینی گفت: اگر سفری به آن اندازه حائز اهمیت است که نمی‌شود به تعویق بیافتد حداقل در طول روز سفر انجام شود و هموطنان از تردد در ساعات شب اجتناب کنند، زیرا در شب‌ها وضعیت جوی بدتر می‌شود و حتی امدادرسانی هم سخت است.
اصولگرایان در تاکتیکی جدید از وحدت حزبی منصرف‌شده‌اند و می‌خواهند نهاد‌های مردمی را به نفع خودشان سازماندهی کنند. مانیفست اصولگرایی- انقلابی به تمرکز و توجه به نهاد‌ها و گروه‌های مردم نهاد رسیده است. خواه نامش همان باشد که الهیان می‌گوید و «حکمرانی مردم پایه» را هدف قرار دهد یا به قول قالیباف «حکمرانی نو» در دستورکار باشد. در زمانه عسرت رای باید هر رای را غنیمت شمرد حتی اگر به این قیمت که اصولگرایان از زنان سخن بگویند و با واژه‌هایی همچون ان. جی. او که تا دیروز نهاد جاسوسی بود و نامش اسم مکروه، آشتی کنند.
نقدی در پاسخ به این سوال که «در این مؤلفه‌های قدرت نرخ دلار و بحث اقتصادی کجاست» عنوان کرد: شرایط متفاوت است یک زمان کشوری در مدار آزاد حرکت می‌کند و کار خودش را پیش می‌برد، یک موقع اقتصاد مورد هجوم است، اگر یک دهم این هجمه‌ها و تحریم‌ها برای کشوری انجام می‌شد آن کشور حتماً فلج بود، ولی ما همه این هجمه‌ها را تحمل کردیم، حتی امروز بنا بر آمار‌های بین‌المللی تولید ناخالص ملی ما رتبه ۱۸ دنیا است.
حتی کاسبی حلال هم برای مسئول جمهوری اسلامی حرام است. ما مخالف ثروت نیستیم و اتفاقا بار فرهنگی را خیلی از ثروتمندان بر دوش کشیده اند؛ اما اگر خواستی در جمهوری اسلامی مسئولیت پیدا کنی، تو را به خدا فکر جیب نکن؛ برای خدمت و کار بیا. این باید مسأله ما باشد و باید دنبال راهکار برای آن باشیم و نمی شود به «عدالت» اتکا کنیم.
اگر نیازهای کنونی مردم ایران طبقه بندی شود، چند درصد مردم به ورزش به عنوان مشکل اول، دوم یا حتی سوم خود رای می‌دهند؟ عملکرد سجادی برخلاف توقعات از او درخشان نبوده اما آیا استیضاح او خواسته امروز مردم است؟
عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات گفت: پیام‌‎رسان‌های داخلی را به‌گونه‌ای تقویت می‌کنیم که حتی اگر روزی تصمیم گرفته شد نسخه خارجی هم در کشور فعالیت کند، مردم داخلی را ترجیح بدهند.
حتی اگر در خوش‌بینانه‌ترین حالت فرض کنیم مردم به لحاظ درآمدی در وضعیت مناسبی به سر می‌برند، مساله مهم دیگر فساد و تبعیض است که در شرایط فعلی و با همه‌گیرشدن فضای مجازی و رسانه‌های فراگیر امکان اطلاع مردم در اقصی نقاط کشور از رویداد‌های پشت پرده کشور فراهم شده است.
اگر این دولت هشت سال در مسند قرار گیرد و حتی بتواند به‌ نوعی مرهمی بر مسئله معیشت مردم بگذارد و درعین‌حال پس از هشت سال کشور را بدحال‌تر تحویل دهد، چه باید کرد.
سامسونگ در سال میلادی جاری ۳۰ میلیون دستگاه تلفن هوشمند کمتری تولید خواهد کرد.
کسانی که می‌خواهند جمهوری اسلامی نباشد، بمباران دروغ راه انداخته اند، ولی راه درست این است که صدا و سیما بتواند بخش بزرگتری از جامعه را نمایندگی کند ... اگر مردم باشند شما توفیق دارید. حتی در سیاست خارجی وقتی یک دیپلمات موفق است که دارای پشتوانه قوی ملی باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ