ياسين يزدى تنها فيناليست ايران در شب پايانى مسابقات جهانى كشتى فرنگى جوانان به مدال نقره رسيد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قائم مقام باشگاه استقلال مقابل ساختمان این باشگاه توضیحاتی کوتاه درباره انتخاب سرمربی جدید این تیم ارائه کرد.
شب آخر لالیگا: بارسا باخت، والنسیا ماندنی شد
هواداران پاری‌سن‌ژرمن در آخرین بازی مسی برای این تیم هم به او رحم نکردند و لحظات نه چندان دوستانه ای برای این ستاره رقم زدند.
هفته آخر لیگ برتر شب کم نظیری را سپری کرد، شبی پر از گل و صحنه های زیبا از فوتبال
کلید مهار ولع پرخوری در اواخر شب با زندگی سالم و عادات غذایی خوب در طول روز شروع می‌شود. با تغییراتی در وعده غذایی خود خواهید دید که در نیمه شب هوس غذایی کم تری را تجربه می‌کنید.
روایت محوری مستند درباره شب شهادت شهید مطهری است، اما به صورت موازی و در گفتگو با نزدیکان او چهره‌هایی مانند علی‌اکبر ناطق نوری، رضا داوری اردکانی، هاشم صباغیان و ... گفتگو شده است.
براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۱۳ اردیبهشت) صاف و گاهی وزش باد در طول روز افزایش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و در روز پنجشنبه (۱۴ اردیبهشت) کمی ابری همراه با وزش باد، گاهی وزش باد شدید و در شب کاهش محسوس دما با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، تا نیمه شب گذشته با مدیران این باشگاه جلسه داشت و هشدارهای آخر را دریافت کرد.
حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، می‌گوید مدیران این باشگاه تا لحظه آخر از یولیان ناگلزمان حمایت کردند.
متاسفانه الگوی غذایی در ایران مناسب نیست. تغذیه در خانواده‌ها عمدتا بر اساس نشاسته و پروتئین است و کمتر از فیبر و سبزیجات استفاده می‌شود. اگر بتوان در ایام نوروز از گوشت ماهی، فیبر، سبزیجات و مواد گیاهی استفاده کرد، تاثیرات مثبتی روی سلامتی خواهد داشت.
سردار رادان گفت: افرادی که به دلیل اخلال در نظم و هنجارشکنی در شب چهارشنبه آخر سال بازداشت شوند تا پایان تعطیلات در بازداشت خواهند ماند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران به شهروندان توصیه‌ کرد در شب چهارشنبه آخر سال در کنار فرزندان خود باشند و آنها را از انجام کارهای خطرناک باز دارند.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به این مطلب که نگاه امنیتی به موضوع شب چهارشنبه آخر سال نداریم گفت: البته هر موضوع اجتماعی یک سری باید ها و نبایدهایی دارد که باید رعایت شود.
شاید این شب را احمدرضا عابدزاده هیچ وقت فراموش نکند، شبی که تمام رویاهاش در 20 سالگی نقش بر آب شد.
گزارشگر معروف برزیلی در شب قهرمانی آرژانتین از دنیای گزارش خداحافظی کرد؛ او راوی دو قهرمانی آخر کشورش در جام جهانی است.
برزیل با نمایشی مثل قهرمان‌ها، کره‌جنوبی را از پیش رو برداشت و برای تمام رقبای خود خط و نشان کشید.
مهم‌ترین نکته‌ای که در هنگام مواجهه خبرنگاران با کارلوس کی‌روش جلب توجه می‌کرد چهره خندان این مربی پرتغالی بود که تا لحظه آخر هم از صورتش پاک نشد.
ستاره استقلال در شب درخشش مهدی قایدی در فینال سوپر جام ارسلان مطهری بود، کسی که برای این لحظه استقلال سه ماه سخت را سپری کرد.
صادق محرمی در ترکیب اصلی دیناموزاگرب به صورت کامل مقابل چلسی بازی کرد و پایه گذار تنها کل تیمش مقابل حریف سرشناس انگلیسی بود.
شاگردان کلوپ با وجود برتری در شب آخر دور گروهی مقابل ناپولی، نتوانستند صدر را از این تیم بگیرند.
تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی چلسی، بابت برتری شب گذشته تیمش مقابل میلان ابراز خوشحالی کرده است.
حسن یزدانی و دیوید تیلور در وزن حساس ۸۶ کیلوگرم می‌تازند و حریفان را ده بر صفر شکست می‌دهند تا فردا شب در انتظار یک فینال رویایی دیگر باشیم. زارع هم با دو برد به کشتی پای فینال رسید. نخودی هم احتمالا در فینال حریف جردن باروز خواهد شد
استقلال در اولین روز لیگ در خانه دو گل خورد و با همین نتیجه به رتبه آخر جدول لیگ برتر ۲۲ رفت. شروعی تلخ و ناامید‌کننده با ساپینتو بعداز فصلی بدون شکست با مجیدی!
تهران با ۲۳ مفقودی در صدر قرار دارد و استان‌های مازندران ۱۲، یزد چهار، خراسان رضوی سه، سمنان ۲، چهارمحال بختیاری یک نفر مفقود شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ