ریکاردو ساپینتو تیمش را با 2 تغییر در خط میانی، به مصاف آلومینیوم می فرستد و امیدوار به کسب پیروزی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زمان و نحوه پیش فروش بلیت بازی تراکتور و پرسپولیس اعلام شد.
ترکیب ملوان با حضور تنها سه بازیکن از فصل گذشته برای دیدار با ذوب آهن معرفی شد.
منتظر محمد می گوید از اینکه در تیمی حضور دارد که دو بار قهرمان آسیا شده، خوشحال است.
جماران عکسی از مهدی هاشمی را در مراسم عزاداری امام حسین (ع) در دفتر رییس دولت اعتدال منتشر کرد. مهدی هاشمی که به تازگی دوره محکومیتش تمام و از زندان آزاد شده است، در مراسم‌های رسمی و غیررسمی که از سوی اصلاح‌طلبان برگزار می‌شود، شرکت می‌کند. تصویر زیر از آخرین حضور او در مراسم عزاداری امام حسین در دفتر حسن روحانی است:
میلان برای جذب ساموئل چوکووئزه پیشتاز است و قطعی شدن این انتقال به معنای پایان رویای حضور مهدی طارمی در لباس روسونری خواهد بود.
آخرین تمرین تیم فوتبال زیر ۱۷سال ایران پیش از اعزام به جام ملت‌های آسیا با حضور کادر فنی تیم های ملی بزرگسالان و امید همراه خواهد بود.
عارف غلامی و زبیر نیک نفس دو ستاره استقلال در مراسم جشن تولد همسر کوین یامگا، شرکت کردند.
بدون شک‌ یکی از فشرده‌ترین رقابت‌ها در تیم ملی، روی خط دروازه با حضور ستاره‌های داخلی است.
سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 20 سال زنان اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی این تیم را اعلام کرد.
انتظار می‌رود که برای بازی با ملوان، چندین تغییر در ترکیب استقلال بخصوص در خط دفاعی صورت گیرد.
یکی اعضای فعال بسیج که در اغتشاشات اخیر برای برقرار نظم و امنیت در تجمعات حضور داشت روایتی از چگونگی مجروح شدنش توسط اغتشاشاگران را بیان کرده است.
ایران در شرایطی نتوانست جواز حضور در مرحله بعدی جام جهانی را به‌دست آورد که در طول برگزاری مسابقات و حتی قبل از آن زیر شدیدترین فشار‌های روحی و روانی بود؛ فشار‌هایی که به طرق مختلف از جانب دشمنان تابلودار و همیشگی و مزدوران داخلی و خارجی به تیم وارد می‌شد. با این حال اعضای تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ به ویژه در دیدار با تیم‌های ولز و آمریکا تمام توان خود را به کار گرفتند و علی‌رغم شایستگی از صعود به دور بعدی بازماندند.
روزنامه ایران نوشت: جمعیت دهه ۷۰ و ۸۰ بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون است، اما بخش مهمی از افرادی که در میدان فعال بودند کسانی هستند که زیر ۲۱ سال سن دارند و در این میان درصد دختران در این جنبش بیشتر است.
دیدار تیم‌های فوتبال پورتو و براگا در هفته هشتم لیگ پرتغال در حالی برگزار شد که استعدادیاب باشگاه چلسی این بازی را از نزدیک زیر نظر گرفت.
به نظر می‌رسد که حضور و درخشش ارلینگ هالند، ستاره نروژی، در لیگ برتر تبعاتی را برای هری کین هم به همراه داشته است.
اردوی متصل به اعزام تیم ملی فوتبال زیر ۱۷سال ایران با حضور بیست و هفت بازیکن از چهارم مهر آغاز می‌شود.
فدراسیون بسکتبال برای نخستین بار و به منظور حضور در کاپ آسیا، اقدام به تشکیل تیم‌های سه نفره پسران و دختران در رده سنی زیر ۱۷ سال کرده است.
مهدی قایدی از امروز در تمرین استقلال حضور یافت و کار خود را زیر نظر ساپینتو شروع کرد.
در پی اعلام گزارش حضور یک گروه شکارچی در منطقه بیستون، محیط بان برومند نجفی با همکاران خود راهی منطقه‌ای می‌شود که گزارش شده بود شکارچیان در آن‌جا حضور دارند، و بنا بر اظهارات وکیل این محیط‌بان، در همین محل به قصد متوقف کردن خودرو پرایدی که به فرمانده برومند نجفی حمله‌ور شده است درگیری رخ می‌دهد.
قتل مرموز مردی در خیابان مولوی با ضربات چاقو
جلسه ستاد اربعین با حضور رئیس جمهور
دومین جلسه تمرین آماده‌سازی پیش فصل پرسپولیس امروز با حضور تماشاگران پرتعداد این تیم برگزار شد. مهدی ملک محمد عکاس تابناک در ورزشگاه حاضر بود و گزارش تصویری زیر گزیده‌ای از عکس‌های اوست.
اعتراض این دو نامزد نسبت به مصاحبه جانبدارانه علی فلاحتی رئیس کمیته بدوی انتخابات از مهدی تاج و همچنین حضور دو فرد دولتی در کمیته بدوی بود که این موارد استقلال و بی‌طرفی کمیته بدوی انتخابات را زیر سؤال می‌برد
مطالبه‌هایی پس از حضور جمع عظیمی از خانواده‌ها و دختران و مادران در اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» در استادیوم آزادی رخ داد. در این روز زنان و مردان در اجتماعی بزرگ در کنار یکدیگر حضور داشتند و همین امر موجب شد که در افکار عمومی این مطالبه مطرح شود که چنین تجمعاتی در سایر زمینه‌ها هم رخ دهد و تسهیل و حمایت شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ