بدون شک‌ یکی از فشرده‌ترین رقابت‌ها در تیم ملی، روی خط دروازه با حضور ستاره‌های داخلی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اریک آدامز شهردار نیویورک در بیانیه‌ای اعلام کرد تیک تاک یک تهدید امنیتی برای شبکه‌های فنی شهر به شمار می‌رود.
یک مسافر خوش ذوق با استفاده از یک نرم افزار گوشی سرعت هواپیمای مسافربری بوئینگ 737 را به هنگام تیک آف ثبت کرد.
پارسینه نوشت: این هواپیمای تک‌صوت دو خدمه بود که توسط نورث روپ (بعدها نورتروپ گرومن) طراحی و از سال ۱۹۸۷ تا ۲۰۰۰ تولید شد. این بمب افکن می‌تواند هم سلاح‌های متعارف و هم سلاح‌های هسته‌ای گرمایی، مانند بمب‌های هسته‌ای ام کی ۸۲ با هدایت جی پی اس ۸۰ پوند (۲۳۰ کیلوگرم) یا شانزده بمب هسته ای ۲۴۰۰ پوندی (۱۱۰۰ کیلوگرم) بی۸۳ را پرتاب کند.
شبکه اجتماعی چینی تیک تاک مجموعه ای از ویژگی های جدید را با هدف ارتقای یکپارچگی با قوانین سرویس های دیجیتال اتحادیه اروپا ارائه کرده است.
پیش از اجرایی شدن قوانین اتحادیه اروپا که شرکت های بزرگ را ملزم می کند نظارت بیشتری بر محتوای آنلاین کنند، اپ تیک تاک دسترسی به نرم افزار تحقیقات خود را برای محققان این منطقه باز کرد.
هواپیمای مافوق صوت کنکورد انقلابی را در صنعت هوانوردی به‌وجود آورد اما به دلیل هزینه بالا و همچنین مسائل زیست‌محیطی خیلی زودتر از آنچه که تصورش می‌رفت، بازنشسته شد. پس از کنکورد تلاش‌ها برای ساخت یک جانشین مقرون‌ به‌صرف‌تر همچنان ادامه دارد و طرح‌های مختلفی در این خصوص ارائه شده است.
تیک آف تماشایی این هواپیما را از زاویه‌ای خاص به نمایش گذاشته است.
این بمب افکن آمریکایی که بی-۲ اسپیریت نام دارد، با سرعتی معادل ۱,۰۱۰ کیلومتر بر ساعت پرواز می‌کند. منبع: چندثانیه
لاکهید سی-۵ گالاکسی (Lockheed C-۵ Galaxy) یک هواپیمای نظامی حمل بار سنگین است که توسط شرکت لاکهید مارتین ساخته شده است.
پر سر و صداترین هواداران این فصل لیگ قهرمانان معرفی شدند. طرفداران اینتر که فینالیست مسابقات است، حتی در بین 10 تیم برتر هم قرار ندارند.
تیک تاک مشغول آزمایش یک ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی است که در پاسخ جستجوهای نوشتاری کاربران ویدئو یا خالقان محتوای مرتبط را در نتایج نشان دهد.
کمیسر اتحادیه اروپا در امور بازار داخلی اعلام کرد: اخیرا به «شو زی چو» مدیر ارشد اجرایی تیک تاک اعلام کرده این اپ هنوز باید فعالیت های زیادی برای همخوانی با قوانین منطقه انجام دهد.
ترافیک بالا در برخی فرودگاه‌های جهان می‌تواند حساسیت فرود و پرواز هواپیماها را بالاتر از آن چیزی ببرد که هست. منبع: آخرین خبر
سیدرضا فاطمی امین، وزیر صمت در جلسه استیضاح گفت: هواپیمای اقتصاد تازه تیک آف کرده و از زمین بلند شده اجازه ندهید دوباره به زمین بنشیند.
ایرباس ۳۸۰ هواپیمایی اتحاد از فرودگاه ابوظبی توسط یک زن محجبه تیک آف کرد.
هواپیمای ایرباس A۳۸۰ اگرچه دیگر مشتری در دنیا ندارد، اما همچنان یکی از شاهکار‌های صنعت هوانوردی به حساب می‌آید.
«استریکس» در اندازه‌های ۲.۶ × ۴.۵ متر تا می‌شود، به طوری که می‌توان به راحتی آن را در کانتینری با اندازه استاندارد قرار داد، بنابراین به راحتی می‌توان آن را جابه‌جا کرد.
جنگنده مافوق صوت F۱۴ ملقب به تامکت یک هواپیمای جنگنده، دو موتوره، دو سرنشین نسل چهارم است که نخستین پرواز خود را در سال ۱۹۷۰ انجام داد. ویدئوی زیر مراحل آماده‌سازی تا پرواز یکی از تامکت‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشته است.
شاید یکی از عمده دلایل کنار گذاشته شدن این هواپیما از عملیات‌های نظامی و حضور در حوزه آموزش، سرنگون شدن ۲ فروند از آن‌ها در جنگ کوزوو توسط موشک‌های سام-۳ ارتش صربستان باشد.
بوئینگ ۷۷۷X برای نخستین مرتبه در ۲۵ ژانویه سال ۲۰۲۰ به پرواز درآمد؛ هواپیمایی که قرار است در سال ۲۰۲۵ به صورت رسمی معرفی شود.
تیک آف و فرود دو بخش بسیار مهم و حساس هر پرواز محسوب می‌شوند و خلبان‌ها در این دو وضعیت به طور کامل هواپیما را کنترل می‌کنند. در ویدئوی زیر فرود تماشایی یک بوئینگ ۷۴۷ را از منظره کابین خلبان مشاهده می‌فرمایید. /همشهری آنلاین
سرهنگ جلیل موقوفه‌ای؛ رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، اظهار کرد: ساعت یک بامداد امروز جمعه دوم دی ماه، ۶ نفر (پسر۱۷ الی ۱۸ ساله) با ۲ دستگاه خودرو ۲۰۶ و با در دست داشتن اسلحه پلاستیکی (کلت و کلاشینکف) در منطقه ولنجک با حرکات نمایشی و لایی کشیدن و تیک آف زدن و... برای شهروندان این منطقه ایجاد مزاحمت کرده بودند که توسط عوامل کلانتری ۱۶۳ ولنجک دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.
دقایقی قبل پرواز هواپیمای ایربای ۳۱۰ ماهان در هنگام برخاست از باند فرودگاه امام خمینی (ره) دچار نقص فنی در بخش لاستیک شد که پس از برطرف کردن، مسافران به هواپیما برگشتند.
هواپیمای تهران - دهلی شرکت ماهان که به دلیل شکستگی رینگ دچار تاخیر در پرواز شد، اکنون با تعویض چرخ‌ها آماده برخاستن (تیک آف) از فرودگاه امام خمینی(ره) به مقصد دهلی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ