رونمایی از سرمربی بعدی تیم ملی به عجیبترین شکل ممکن در حضور مهدی تاج انجام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایمان مبعلی یکی از نام‌های ماندگار فوتبال ایران است؛ این ستاره سابق حالا در قامت سرمربی توانسته یک افتخار مهم را در فوتبال پایه امارات کسب کند.
سرمربی تیم ملی ایران درباره دلیل حضورش در جمع بازیکنان امید صحبت کرد.
مغز متفکر ولادیمیر پتکوویچ، سرمربی مشهور سوییسی، گزینه مدنظر امیر قلعه‌نویی برای حضور روی نیمکت تیم ملی ایران است.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران در سفر به قطر جلسه ای مهم با امیر قلعه نویی برای انتخاب سرمربی تیم امید دارد.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال توضیحات مفصلی درباره انتخاب سرمربی تیم امید داد.
در حالی که مهدی محمدنبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفته بود در این هفته نام سرمربی جدید تیم امید اعلام می‌شود اما اختلاف نظرهایی برای انتخاب مربی بین حبیب کاشانی و امیر قلعه نویی وجود دارد.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال توضیحاتی را درباره جلسه با کاشانی و قلعه‌نویی برای انتخاب سرمربی تیم امید ارائه کرد.
با انتخاب سرمربی تیم ملی و اعلام رسمی فدراسیون فوتبال، حمید مطهری به عنوان دستیار امیر قلعه‌نویی انتخاب شد.
امیر قلعه نویی که به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال انتخاب شده بود امروز پس از نشست مسئولین فدراسیون و سازمان لیگ، حکم خود را از مهدی تاج، رییس فدراسیون دریافت کرد
مجید جلالی رئیس کانون مربیان فوتبال ایران با انتشار نامه‌ای به مهدی تاج از انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی حمایت کرده است.
مجید جلالی رئیس کانون مربیان فوتبال ایران با انتشار نامه‌ای به مهدی تاج از انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی حمایت کرده است.
طی روزهای اخیر از محمود فکری به عنوان گزینه اصلی فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی فوتبال امید ایران نام برده شده بود. پیش از این مهدی مهدوی‌کیا هدایت تیم امید را در اختیار داشت.
فدراسیون فوتبال ایران تصمیم دارد مربی خارجی تیم ملی ایران را با هماهنگی کامل با امیر قلعه نویی پای میز مذاکره کشیده و قرارداد ببندد.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ارزیابی بسیار مثبتی از انتخاب قلعه‌نویی برای تیم‌ملی دارم.
رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی را در شرای فعلی بهترین تصمیم ممکن دانست و گفت که قرار است قرارداد این مربی تا جام جهانی تنظیم شود.
پیشکسوت استقلال پیرامون مسائل این باشگاه و همچنین تیم ملی نکات قابل توجهی را مطرح کرده است.
دفاع ماجدی از انتخاب قلعه‌نویی و حمله به مرفاوی
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به عملکرد تیم جوانان در رقابت‌های جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا، گفت: یک تیم با استعداد به نحوی بازی کرد که هیچ دفاع فنی برای خود باقی نگذاشت.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: قلعه‌نویی باید خودش دستیارانش را انتخاب کند و فدراسیون در آن دخالتی ندارد.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که انتخاب دستیاران حق سرمربی است گفت: قطعا آقای قلعه نویی در این مورد اختیار تام خواهند داشت و فدراسیون دخالتی در انتخاب همکاران او نخواهد داشت.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که انتخاب دستیاران حق سرمربی است گفت: قطعا آقای قلعه نویی در این مورد اختیار تام خواهند داشت و فدراسیون دخالتی در انتخاب همکاران او نخواهد داشت.
رسانه‌های داخلی و خارجی به انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران واکنش نشان دادند. وی جانشینی سرمربی شده است که سه دوره با ایران در جام جهانی به موفقیتی دست نیافت.
رئیس فدراسیون فوتبال دلایل به توافق نرسیدن با سرمربی اسپانیایی مد نظر این فدراسیون برای هدایت تیم را تشریح و تاکید کرد قلعه‌نویی دو ساعت برنامه هایش را برای تیم ملی تشریح کرده است.
تیم فوتبال چوکا به زودی سرمربی خود را جهت حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول معرفی خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ