به تازگی در برخی از معابر تراکت‌های با مضامین مذهبی در جهت حفظ حجاب به روایت آیات و احادیث و اشاره به تاریخ باستان ایران در حال پخش است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محققان از انواع جدیدی از نانوذرات لیپیدی برای ارائه دو روش درمانی ام آر ان‌ای (mRNA) استفاده کردند تا اطمینان حاصل کنند که سلول‌های دندریتیک به اندازه کافی فعال شده‌اند تا چرخه ایمنی سرطان را تقویت کنند.
این روش به پژوهشگران امکان می‌دهد تا رویداد‌های مهم را در چند روز اول رشد، بدون اعمال تغییر ژنتیکی روی جنین مطالعه کنند. احتمال اعمال تغییر ژنتیکی روی جنین، مشکلی است که پیشتر استفاده از برخی روش‌های تصویربرداری از جنین انسان را به دلیل نگرانی‌های اخلاقی محدود کرده بود.
پیروزی بزرگ ژاپن مقابل جاماییکا پیامی جدی برای همه مدعیان جام ملتهای آسیا داشت.
ژاپن در اولین بازی کرین کاپ با شش گل السالوادور را در هم کوبید.
وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، با انتشار عکسی نشان داد که از روش خاص ورزشکاران بزرگ برای حفظ آمادگی‌اش استفاده می‌کند.
استادیوم شهدای هفتم تیر بابل امروز برای برگزاری بازی دریای بابل و پارس جنوبی اصلا شرایط خوبی نداشت اما بازی در آن برگزار شد!
مهاجم ریزنقش ذوب‌آهن تلاش زیادی برای باز کردن دروازه آلومینیوم داشت.
راکتور‌های پرورش‌دهنده به لطف فرآیندی به نام جذب نوترون (که یک اتم بارور است که می‌تواند از شکافت، نوترون دیگری را به خود جذب کرده و سپس به سوخت تجزیه شود)، می‌توانند سوخت بیشتری را نسبت به آنچه از طریق شکافت می‌سوزانند، تولید کنند. در ادامه می‌توان این سوخت را برای تولید سوخت بیشتری شکافت کرد و همین روش را ادامه داد.
مهاجم استقلال مثل همیشه با قدرت تمرین می کند تا در صف اول مهاجمان این تیم باقی بماند.
روش عجیب یکی از ساکنین شهر اورفا ترکیه برای محافظت از ماشینش در برابر سیل احتمالی را ببینید.
یوگای صورت یک روش طبیعی و جایگزین است که ممکن است نتایج ماندگاری به همراه داشته باشد. این تکنیک از انواع ماساژ و تمرینات برای هدف قرار دادن صورت، گردن و شانه‌های افراد استفاده می‌کند.
جهانبخش به حضور کی روش در قطر واکنش نشان داد.
در این مطالعه محققان این یخ بی‌شکل جدید را در یک آزمایش تولید کردند و یک مدل در مقیاس اتمی در یک شبیه‌سازی کامپیوتری تولید کردند. در آزمایش‌ها، یخ کریستالی با استفاده از فرآیند آسیاب گلوله‌ای در یک شیشه فولادی به ذرات ریز تبدیل شد. اگرچه این روش اغلب برای ایجاد مواد بی‌شکل استفاده می‌شود، اما یخ هرگز در معرض آسیاب گلوله‌ای قرار نگرفته است.
سید حسین حسینی پست خداحافظی کی روش را بی جواب نگذاشت.
کی روش پیام خود را با اقتباس از شعر «جان لنون» شاعر و موسیقی دان انگلیسی آغاز کرد و نوشت: «تمام کاری که می‌توانیم انجام بدهیم این است که به رویا شانس بدهیم.»
این مربی که برونو نام دارد مدتی است که همکاری خود را با کارلوس کی روش در کادرفنی تیم ملی آغاز کرده، اما از امروز در تمرینات تیم ملی از او رونمایی شد.
طبق گزارش این رسانه کارلوس کی روش با سیستم ۴-۱-۴-۱ وارد زمین بازی می‌شود در حملات این سیستم به صورت خودکار به سیستم ۴-۳-۳ تبدیل می‌شود.
تور دروازه استادیوم شهید وطنی قائمشهر به روش سنتی تعمیر شد.
کی روش دستمزد چند ماه اخیرش را از مصری‌ها دریافت نکرد و به خاطر مطالباتش با مصری‌ها چندین بار وارد جنگ لفظی شد.
کارلوس کی روش روی سکو‌های دیده بانی تیم ملی. کمتر چنین تصویری از کارلوس کی روش در کمپ تیم‌های ملی به ثبت رسیده بود.
کارلوس کی روش امروز برای انتخاب لیست نهایی تیم ملی برای بازی با اروگوئه و سنگال بازی درون تیمی را در دستور کار قرار داد.
سایت فدراسیون فوتبال کی روش را به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی کرد
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با استفاده از اسکوربورد بزرگی که در ورزشگاه اختصاصی این تیم وجود دارد، ابعاد جدیدی به تمرینات آماده‌سازی تیمش بخشیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ