در این مطالعه محققان این یخ بی‌شکل جدید را در یک آزمایش تولید کردند و یک مدل در مقیاس اتمی در یک شبیه‌سازی کامپیوتری تولید کردند. در آزمایش‌ها، یخ کریستالی با استفاده از فرآیند آسیاب گلوله‌ای در یک شیشه فولادی به ذرات ریز تبدیل شد. اگرچه این روش اغلب برای ایجاد مواد بی‌شکل استفاده می‌شود، اما یخ هرگز در معرض آسیاب گلوله‌ای قرار نگرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عصر تاریخ عکسی از دسته جمعی زنها، غلامان و خواجه‌ها مربوط اندرونی ناصرالدین شاه را منتشر کرد.
ایرنا نوشت: زائران حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) امروز دوشنبه ۲۳ مردادماه نماز صبح را در حرم حضرت احمدبن موسی علیه السلام اقامه کردند
بشکه و سطلی که روی گاری بستنی‌فروش قرار دارند محل نگه داری یخ و مایۀ بستنی بوده‌اند. خامه، زعفران و شیر از جمله مواد اصلی تهیۀ مایۀ بستنی بوده‌اند.
عکسی از «باز آلدرین» ایستاده روی ماه که توسط «نیل آرمسترانگ» گرفته شده بود، برای ایجاد این سلفی تاریخی به‌صورت دیجیتالی معکوس شد.
مرتضی رضایی در توئیتر نوشت: اردبیل واقعا عجیبه؛ دختر‌های خوزستانی‌مون که رفتن برای مسابقات کشوری، وسط تابستون این شکلی سردشونه. البته عکس برای دو روز پیش هست./منبع:برترین‌ها
ایسنا تصویری عجیب و متفاوت از احد آزادیخواه نماینده ملایر در صحن علنی مجلس شورای اسلامی منتشر کرد.
چند ثانیه عکسی از حضور ایرانی‌ها در کامنت‌های کانال تلگرامی واگنر‌های روسیه را منتشر کرد.
علیرضا بیرانوند که در دقایق ابتدایی فینال کافا روی ارسال جلال‌الدین ماشاریپوف ، با سعید عزت‌اللهی برخورد کرد و مصدوم شد، برای درمان و بانداژ صورت خونین خود راهی بیمارستان شد. خوشبختانه دروازه‌بان شماره یک تیم ملی خیلی زود به حالت طبیعی برگشت و به ملی‌پوشان در رختکن ملحق شد. بیرانوند با لبخند عکسی با جام قهرمانی کافا و مدال طلا انداخت
امروز در روستای میلکی شهرستان پارسیان هرمزگان، تصادفی اتفاق افتاده که تصاویر آن، تامل برانگیز است.
کم کردن فاصله صندلی‌ها در هواپیمای بویینگ و سوار کردن ۱۵۰ مسافر توسط هواپیمایی سپهران، توجه برانگیز شده است.
خبرگزاری فارس عکسی عجیب از رئیسی در مراسم گرامیداشت روز جهانی هلال احمر منتشر کرد.
بازیکنان استقلال در پایان دیدار با نفت آبادان با ناراحتی و افسوس زمین چمن را ترک کردند.
تیم ملی زنان هاکی روی یخ ایران در سومین دیدار از رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا تیم قرقیزستان را با نتیجه ۲۶بر صفر شکست دادند و راهی مرحله نیمه نهایی شدند.
انتشار عکسی از کریستانو رونالدو در سونا که ناخن‌های پای وی سیاه شده خبرساز شد.
عکسی از شوخی عجیب سید کاظم موسوی، نماینده مردم اردبیل منتشر شده است.
پیش از شروع نیمه دوم، تماشاگران حاضر در استادیوم، با یک بطری آب یخ ساپینتو را زدند.
پیش از شروع نیمه دوم، تماشاگران حاضر در استادیوم، با یک بطری آب یخ ساپینتو را زدند.
پیش از شروع نیمه دوم، تماشاگران حاضر در استادیوم، با یک بطری آب یخ ساپینتو را زدند.
تصویر بنر اداره میراث فرهنگی و گردشگری مرودشت در استان فارس در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده که ظاهرا از شهروندان خواسته شده با توجه به این تاریخچه، حجاب خود را رعایت کنند.
همشهری آنلاین، تصویری از تتوی عجیب یک سارق در حاشیه طرح جمع آوری و برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمین محلات تهران را منتشر کرده است. او تتو کرده است که «بگین گارد بیاد»!
سالاروند گفت: این دریاچه زیبا که بعنوان نگین اشترانکوه از آن یاد می‌شود در جنوب شرقی شهرستان دورود و در منطقه حفاظت‌شده اشترانکوه قرار گرفته و در ارتفاع ۲ هزارو۳۵۰ متری از سطح دریا قرار دارد.
در شبکه‌های اجتماعی تصویری از کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان، با لباس احرام در مقابل خانه خدا منتشر شده است.
این روزها تیم ملی فوتبال ایران بیش از هر چیزی به بازیکنانی نیاز دارد که بتوانند هم روحیه خودشان را حفظ کنند و هم روحیه هم‌تیمی‌هایشان را بالا ببرند.
جالب ترین عکس مخابره شده از اتریش مربوط به درگیری هوایی سیدمجید حسینی و مهدی طارمی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ