پردراگ میاتوویچ، ستاره سابق رئال، معتقد است کارلو آنچلوتی از مدیریت رئال دلخور است و شایعات برکناری‌اش را متوجه آنها می داند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با توجه به افت قیمت شدید فرانس تورس باشگاه بارسلونا قصد دارد او را به صورت قرضی در اختیار باشگاه دیگری قرار دهد.
شاید نبودن یکی مثل او حسرت همیشگی آبی ها باشد، کسی که به نظر نمونه اش با پیراهن آبی دو ستاره ها به این زودی هادر مستطیل سبز متولد نخواهد شد
بوسه براهیم دیاز بر نشان میلان روی پیراهنش پس از گلزنی به سامپدوریا را بسیاری یک پیام مستقیم به رئال مادرید تعبیر کرده اند. او در این مورد توضیح داد.
استفانو پیولی معتقد است اینتر آخرین پل برای رسیدن میلان به فینال است و تیمش توان شکست دادن هر تیمی را دارد. او در مورد آخرین وضعیت رافائل لیائو نیز حرف زد.
آنسو فاتی قرار بود وارث لیونل مسی در بارسلونا باشد و استعداد بزرگ فوتبال اسپانیا بود ولی او در بدترین روزهای زندگی‌اش، حالا در صدر فهرست فروش بارسا قرار دارد.
با وجود آنکه خاتمی در ۱۶ آذر سال گذشته در بیانیه‌ای به حرکت‌های هنجارشکن صورت گرفته در برخی دانشگاه‌ها رسمیت داده بود این‌بار، اما با اشاره به شعار «زن، زندگی، آزادی» تلاش کرد با جنایت‌های صورت گرفته نیز مرزبندی کند و بگوید: «اگر زندگی می‌خواهیم، زندگی در براندازی پیدا نمی‌شود؛ چراکه در آن صورت ایران روزگار خوبی نخواهد داشت و آشوب و ناآرامی‌های سنگینی را درپی خواهد داشت.» این سخنان خاتمی درحالی که همواره تلاش دارد پس از مشخص شدن جهت‌گیری‌ها درفضای سیاسی کشور مواضع خود را تنظیم کند تا شاید در «تیم برنده» قرار بگیرد، اما همواره به بی‌اعتباری بیشتر وی ختم شده است.
روزی که مهدی طارمی با پیراهن پرسپولیس به یکی از نمایندگان عربستان گل زد و آن شادی گل خاص را نشان داد، هرگز فکر نمی‌کرد چند سال بعد که در اروپا بازی می‌کند از الهلال عربستان پیشنهاد اغواکننده‌ای دریافت کند.
بحث‌های زیادی در رسانه‌ها جریان دارد که آیا آنچه ماسک بر سر توئیتر می‌آورد، نتیجه ناکارآمدی ماسک است، یا برنامه‌ها و نقشه‌های او یا ترکیبی از این دو؟ اما شاید آنچه مهم‌تر است این است که با تغییر رسمی کارکرد شبکه‌های اجتماعی از بستر‌های نسبتا بی‌طرف به بازیگرانی که مستقیم درگیر بازی پول و قدرت می‌شوند، مسیر گفتگو‌های سیاسی، رسانه‌ای و عمومی به کدام سمت می‌تواند برود و به کدام سمت خواهد رفت.
رئیس جمهور سابق آمریکا یک بار دیگر با ادبیاتی متفاوت مدعی شد که اگر او همچنان رئیس جمهور این کشور بود، برای مذاکرات صلح در اوکراین تنها به ۲۴ ساعت نیاز داشت.
ژروم روتن، کارشناس فوتبال فرانسه، معتقد است واران در خداحافظی از بازی‌های ملی عجله کرده و تصمیم او عقلانی نیست.
در ChatGPT می‌بینیم که هوش مصنوعی وارد حوزه‌هایی مثل خلاقیت شده که تا قبل از این، عجیب به نظر می‌رسید و کسی که در شغلش، خلاقیت نقشی اساسی را ایفا می‌کند، شاید کمتر حس می‌کرد که شغلش در خطر باشد. ولی حالا هوش مصنوعی به جایی رسیده که می‌تواند حتی جایگزین او هم بشود.
حضور سیاوش یزدانی در لیگ برتر آنقدر طولانی و مستمر شده که شاید کسی درست خاطرش نباشد که او در لیگ‌های پایین‌تر چه بازی‌هایی کرده است.
او تلاش می‌کرد با همراهی عاقلانه و مدبرانه با مردم، نقطه «امید به اصلاح» را در دل آنان زنده نگه دارد و برای دستیابی به آن، همچون گذشته هزینه‌های سنگین و فشارهای طاقت‌فرسا بر خود و نزدیکان خود را بر دوش می‌کشید چنان که دور از ذهن نیست که در این راه و با توجه به تشدید محدودیت‌ها که شاهد هستیم، خود ایشان نیز در حصر قرار می‌گرفت!
برای بایدن، ایده احیای برجام که زمانی برای او جذاب بود، ممکن است اکنون بازدهی سیاسی کمی داشته باشد. این توافق دستاورد سیاست خارجی رئیس‌جمهور باراک اوباما بود نه بایدن. بایدن از زمان روی کار آمدن، از بازگشت به برجام حمایت کرده است، اما این موضوع به ندرت در میان اولویت‌های او بوده است. آمریکایی‌ها دیگر به صورت جدی دنبال توافق نیستند.
شاید یکی از مهم‌ترین نکته‌های مصاحبه عصرگاهی رئیس فدراسیون فوتبال، پیش قدم شدن او برای پایان اختلافات با صدا و سیما باشد.
پدر ارلینگ هالند می گوید این ستاره نروژی ممکن است در ادامه راه خود علاقه مند به تجربه چالش های جدید باشد.
ویلتون سامپایو، داور برزیلی بازی انگلیس-فرانسه، که در میان انگلیسی ها به چهره ای منفور تبدیل شده، با تصمیم فیفا همچنان در قطر حضور دارد و شاید قضاوت بازی فینال به او واگذار شود.
آخرین بازی تدارکاتی پشت درهای بسته اصلی‌ترین برنامه کارلوس کی‌روش قبل از جام جهانی بود؛ هرچند ترکیب او مشخص شد!
به نظر می‌رسد اولین خروجی استقلال در نیم فصل دروازه بان جوان این تیم باشد؛ او می‌خواهد به تیمی برود که بازی کند.
اسکن ام‌ار‌آی پائولو دیبالا امروز در شهر رم انجام شد و رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند نتایج نشان می‌دهد او همچنان شانس بازی در جام جهانی قطر را دارد.
مصدومیت فرانکی دی‌یونگ بهبود پیدا کرده و او زودتر از تصورات به تمرینات بارسا باز خواهد گشت. دی‌یونگ شاید سه شنبه برابر اینتر به میدان هم برود.
اما شاید سوال این باشد که چرا اگر علی ارسلان توانایی رسیدن به مدال طلای جهان را داشت این اتفاق با او در دورانی که می‌توانست با پرچم ایران در مسابقات جهانی حاضر شود رخ نداد؟
کریم بنزما شب گذشته برابر سلتیک مصدوم شد و هنوز مدت زمان دوری او از میادین مشخص نیست. رئال یازده روز دیگر باید به مصاف اتلتیکو برود و شاید کریم این بازی حساس را از دست بدهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ