رئیس اداره امور شرکت‌های سرمایه‌گذاری و هلدینگ سازمان بورس گفت: شرکت‌های گروه خدمات بازار سرمایه با حداقل سرمایه ۵ هزار میلیارد ریال می توانند به عنوان مدیر سندیکا ایفای نقش کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در برنامه هفتم توسعه پیشنهاد کردیم بخشی از اعتبارات در حوزه پیشگیری وارد شود تا یک فرد که به طور مثال زمینه دیابت یا فشار خون دارد به موقع شناسایی شده و دیرتر به ناتوانی و در نتیجه هزینه‌های هنگفت برسد که معمولا در بیمار دیابتی مشاهده می‌شود. البته مشوق‌هایی نیز تعیین شده تا اگر افراد بتوانند از خود مراقبتی استفاده کنند، مشمول این مشوق‌ها شوند. امیدواریم با تغییر شیوه زندگی مردم، به کاهش هزینه‌های افراد به علت بیماری کمک کنیم.
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: ما تصویب کردیم که سهم پرداختی و هزینه‌های درمانی از جیب مردم تا پایان برنامه هفتم توسعه به ۳۰ درصد کاهش پیدا کند.
هزینه‌های تولید با بازگشت بقایا و پسماندهای کشاورزی به چرخه خوراک دام و طیور حدود یک پنجم کاهش پیدا می‌کند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی اگر واقعا دغدغه جوانی جمعیت کشور را دارند، باید قوانین کشور را در مسیر تسهیل ازدواج جوانان، حمایت یارانه‌ای از خانواده‌های پرجمعیت و کاهش هزینه‌های معیشتی مردم تغییر دهند، نه اینکه با بالابردن مخارج زندگی عامه مردم، ژست حامی فرزندآوری به خود گرفته و مخارج افزایش عائله یک گروه را از جیب گروهی دیگر تأمین کنند.
طی سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۰ تعداد دانشجوفرستی ایران ۴ برابر شده است. در سال ۲۰۱۰ رتبه جهانی مهاجرفرستی ایران ۱۴ بوده که در سال ۲۰۲۰، این رتبه به ۱۷ افزایش یافته است که مشکلات اقتصادی و ناتوانی در تامین هزینه‌های مهاجرت، دلایل کاهش مهاجرت بیان شده است.
کمبود ویتامین D باعث مشکلات مزمن سلامتی و افزایش هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی می‌شود. برخی از کارشناسان معتقدند ترس ما از بیرون رفتن بدون استفاده از ضد آفتاب باعث کاهش سطح ویتامین D می‌شود. دانستن اینکه چگونه و چه زمانی به طور ایمن نور خورشید را جذب کنید، می‌تواند برای افزایش سطح ویتامین D بدن شما حیاتی باشد.
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به اینکه قیمت در یک اقتصاد آزاد از طریق بازار و با مکانیزم عرضه و تقاضا تعیین می‌شود، افزود: وقتی رقابت سالمی باشد، خدمات و یا محصول باکیفیت و قیمت بهتر به مصرف کننده می‌رسد. قیمت‌های دستوری نمایشی است و معمولا مصرف‌کننده با آن قیمت کالا یا خدمات را دریافت نمی‌کند.
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به اینکه قیمت در یک اقتصاد آزاد از طریق بازار و با مکانیزم عرضه و تقاضا تعیین می‌شود، افزود: وقتی رقابت سالمی وجود داشته باشد خدمات و یا محصول با کیفیت و قیمت بهتر به مصرف کننده می‌رسد. قیمت‌های دستوری نمایشی است و معمولا مصرف‌کننده با آن قیمت کالا یا خدمات را دریافت نمی‌کند.
نماینده مردم خمین در مجلس گفت: منابع درآمدی تمام هزینه‌های پیش‌بینی شده کشور باید مشخص و شفاف باشد که لحاظ کردن این موضوع منجر به رفع مشکل کسری بودجه خواهد شد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که به دنبال کاهش هزینه های لجستیک و در نتیجه آن کاهش بهای تمام شده تولید هستیم، خواستار همکاری وزارت خانه‌های امور اقتصاد و دارایی و راه و شهرسازی برای اختصاص فضای بیش تر جهت انبارش مواد اولیه خودروسازان در گمرک آپرین در راستای افزایش سرعت در تولید شد.
رئیسی به وزیر و مسئولان بخش درمان کشور تاکید کرد تمام تلاش خود را برای کاهش هزینه‌های درمان و تأمین و پرداخت مابه‌التفاوت افزایش قیمت دارو از طریق بیمه‌ها و نظارت و کنترل قیمت دارو‌ها بکار گیرند.
رئیس جمهور بر لزوم کاهش هزینه‌های درمان و تأمین و پرداخت مابه‌التفاوت افزایش قیمت دارو از طریق بیمه‌ها و نظارت و کنترل قیمت داروها توسط وزارت بهداشت تاکید کرد.
رئیس جمهور بر لزوم کاهش هزینه‌های درمان و تأمین و پرداخت مابه‌التفاوت افزایش قیمت دارو از طریق بیمه‌ها ونظارت و کنترل قیمت داروها توسط وزارت بهداشت تاکید کرد.
محمدرضا فرزین در حاشیه جلسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ تاکید کرد: ما در سیاست‌های خودمان قطعاً با انضباط پولی در بانک‌ها تلاش می‌کنیم که تورم را کاهش دهیم، ولی در سیاست‌های مالی و سیاست‌های که در لایحه بودجه گنجانده می‌شود، اعم از سیاست‌هایی در زمینه درآمد و هزینه‌ها هم باید به ما کمک کند تا ما بتوانیم تورم سال آینده را کاهش دهیم.
به گفته‌ی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در بحث هزینه‌ها حتماً باید اصلاحاتی صورت گیرد به طوریکه ترکیب هزینه جاری و غیر جاری و عمرانی در بد ترین نوع ترکیب قرار دارد.
«ایران از نگاهِ روس ها، تا حد زیادی هزینه‌های تقابل با غرب را برای کرملین کاهش می‌دهد و در عین حال نقشی مهم در تامین امنیت محیط پیرامونی روسیه نیز بازی می‌کند. از این رو، روس‌ها تقویت ایران و در عین حال متشنج بودن روابط این کشور با جهان غرب را در زمره منافع راهبردی خود ارزیابی می‌کنند.»
محققان یک شرکت دانش بنیان توانستند برای بهبود فرآیندهای تعمیر و نگهداری تجهیزات کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی سامانه ای طراحی کنند.
رئیس قوه قضائیه چندین بار یکی از سیاست های کاری خود را کاهش هزینه های دادرسی اعلام کرده و در این رابطه دستوراتی را به مسئولان قضایی داده اما در عمل هنوز گامی در این رابطه برداشته نشده است.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اقداماتی که در یک سال گذشته صورت گرفته است به تشریح برنامه های این وزارتخانه به مناسبت هفته تربیت بدنی پرداخت.
رئیس جمهور گفت: همه دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های اقتصادی ضمن کنترل هزینه‌های خود، با تمام توان برنامه‌های مصوب را برای کاهش هرچه بیشتر نرخ تورم بویژه در کالا‌های مربوط به معیشت و سفره مردم اجرا کنند.
با اصلاح الگوی زنجیره تامین و لجستیک ایران خودرو، از مهرماه سال گذشته تا کنون، کاهش هزینه ۹۰ میلیارد تومانی در بخش لجستیک ایران‌خودرو توسط شرکت ساپکو محقق شد.
تشخیص به موقع بیماری، کلید کاهش هزینه‌های درمانی
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: پیش‌بینی می‌شود روند بهاری بازار سهام پایدار بوده و افزایش قیمت سهام شرکت‌ها ادامه‌دار خواهد بود.
نماینده مهاباد گفت: همین حالا در بحث نهاده‌های دامی و افزایش قیمت تمام‌شده محصولات کشاورزی خیلی مشکل داریم و در آینده نزدیک احتمالا به خاطر همین مشکلات به ویژه کاهش قدرت خرید مردم و کاهش یا عدم فروش محصولات، تولیدات روی دست کشاورزان، دامداران و مرغداران بماند و این‌ها نتوانند هزینه‌های تولید را تامین کرده و در نهایت تولید را تعطیل کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ