رئیس انجمن سپک تاکرا ایران ضمن تشریح عملکرد این انجمن در سال گذشته، ابراز امیدواری کرد با اجرای برنامه های جدید، این رشته بتواند به موفقیت هایش در رویدادهای داخلی و خارجی ادامه دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرار است فردا آخرین انتخابات هیئت رئیسه مجلس یازدهم برگزار شود که علاوه بر اعضای هیئت رئیسه فعلی، برخی دیگر از نمایندگان هم در حال رایزنی برای کسب کرسی هیئت رئیسه هستند.
با شمارش حدود 89 درصد آراء انتخابات پارلمانی ترکیه، «ائتلاف جمهور» به رهبری حزب عدالت و توسعه با کسب 323 کرسی پیشتاز انتخابات است.
یک ایرانی موفق به کسب کرسی دبیرکلی فدراسیون جهانی کلیستنیکس و ورزش‌های خیابانی شد.
رئیس انجمن سپک تاکرا ایران ضمن تشریح عملکرد این انجمن در سال گذشته، ابراز امیدواری کرد با اجرای برنامه های جدید، این رشته بتواند به موفقیت هایش در رویدادهای داخلی و خارجی ادامه دهد.
رئیس کنفدراسیون کبدی آسیا گفت: کسب کرسی ریاست آسیا را حق ایران می‌دانستم و برای رسیدن به آن سال‌ها تلاش و رایزنی شد.
گفته می‌شود مهدی تاج برای مناصب آسیایی خود سالانه حدود ۲۰۰هزاردلار درآمد کسب می‌کند. این در حالیست که کرسی آسیایی تاج در مقاطع مختلف هیچ کمکی به منافع فوتبال ایران نکرده است.
ارائه کرسی ایران در کنفرانس امنیتی مونیخ به جریان اپوزیسیون، تنها حلقه‌ای از زنجیره کلی طرح و برنامه‌های گسترده جهان غرب جهت تقابل و خصومت گفتمانی با ایران و البته کسب نتایج عینی از این مساله محسوب می‌شود. مساله‌ای که در عین خاص بودن نباید به مثابه رویدادی انفرادی تحلیل و تفسیر شود و بدون تردید، هم صاحب عقبه است و هم در آینده جلوه‌هایی عینی را از خود به نمایش خواهد گذاشت و اهداف مشخصی را نیز دنبال می‌کند.
اجرای این سند البته طبق سخنان شنبه‌شب خزعلی، از آن جهت مهم است که در دولت حسن روحانی همین اقدام قابل قبول نبود و تجمعاتی علیه آن شکل می‌گرفت؛ حتی ابراهیم رییسی پس از کسب کرسی ریاست‌جمهوری در مخالفت با این سند، در ابلاغیه‌ای اجرای آن را متوقف کرده بود.
در جریان جلسه شورای اداری فدراسیون جهانی تیراندازی، نمایندگان ایران جایگاه خود را در سه کمیسیون جهانی حفظ کردند.
وزارت ورزش و جوانان طی پیامی کسب چهار کرسی بین‌المللی توسط فدراسیون وزنه‌برداری جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
نخست‌وزیر پیشین و سیاست‌مدار کهنه‌کار مالزی در انتخابات پارلمانی این کشور نتوانست رأی مردم را کسب کند و حزب او در پارلمان آینده حتی یک کرسی هم نخواهد داشت.
طبق جدیدترین نتایج پایگاه real clear politics از انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا، جمهوری‌خواهان توانسته‌اند ۲۱۶ کرسی از ۲۱۸ کرسی مورد نیاز برای کسب اکثریت در مجلس نمایندگان این کشور را تصاحب کنند تا همانطور که پیش‌بینی می‌شود کنترل این مجلس را برای دو سال آینده از دست دموکرات‌ها خارج کنند.
دموکرات‌های آمریکایی توانستند با کسب ۵۰ کرسی، جمهوری‌خواهان را با ۴۹ کرسی شکست دهند و کنترل این مجلس کنگره آمریکا را به دست بگیرند.
هر حزب برای کسب اکثریت مجلس نمایندگان به ۲۱۸ کرسی نیاز دارد. بدین ترتیب، جمهوری‌خواهان به ۷ کرسی و دموکرات‌ها به ۱۹ کرسی دیگر نیاز دارند. تاکنون تکلیف ۴۱۰ کرسی از ۴۳۵ کرسی مشخص شده است.
علیرغم آن که روند فعلی به نفع دموکرات‌ها نیست رقابت کماکان ادامه دارد. در کمتر از یک هفته مانده به پایان روند انتخابات تحلیل «اکونومیست» مبتنی بر آن است که هر یک از طرفین می‌تواند ۴۵ یا ۵۵ کرسی سنا را کسب کنند.
با پایان شمارش آرای انتخابات کنست رژیم صهیونیستی، ائتلاف راست افراطی به رهبری بنیامین نتانیاهو ۶۴ کرسی را کسب کرد.
نتایج شبه نهایی شمارش آراء رای دهندگان اسرائیلی در انتخابات کنست (پارلمان اسرائیل) نشان می‌دهد، بلوک نتانیاهو، نخست وزیر پیشین اسرائیل با کسب ۶۵ کرسی از مجموع ۱۲۰ کرسی پارلمان پیروز این انتخابات است و لاپید تنها ۵۵ کرسی را به دست آورده است.
کانال 12 رژیم صهیونیستی نیز گزارش داده است که نتانیاهو با کسب 61 کرسی از 120 کرسی پارلمان پیروز این انتخابات خواهد شد.
رئیس کمیته پارالمپیک آسیا با اشاره به امکانات توچال و اینکه ایران می تواند میزبان بازی های پاراآسیایی باشد، گفت که نمایندگان ایران برای کسب کرسی هم محدودیتی ندارند.
نتایج نشان می‌دهند که دموکرات‌ها اکثریت کرسی‌های سنا را کسب خواهند کرد و ۴۷ تا ۵۵ کرسی را در انتخابات شبیه‌سازی شده به دست آورده‌اند.
نتایج نشان می‌دهند که دموکرات‌ها اکثریت کرسی‌های سنا را کسب خواهند کرد و ۴۷ تا ۵۵ کرسی را در انتخابات شبیه‌سازی شده به دست آورده‌اند.
نجات معجزه‌آسای کودک از چاه ۷ متری
نامزد‌های کسب کرسی ریاست در آخرین روز مهلت نام نویسی به همراه نواب رئیس پیشنهادی به ساختمان فدراسیون هجوم بردند و از طرف دیگر، کمیته فنی جلسات طولانی و فشرده خود را برای تعیین سرمربی جدید و عزل اسکوچیچ برگزار کرد.
واقعیت انکارناپذیر درباره سعید جلیلی این است که نه در دولت روحانی که منتقد پروپا‌قرص آن بود، جایگاهی داشت، نه در دولت همسوی رئیسی توانست جایگاهی کسب کند؛ از‌این‌رو صرفا همان کرسی رئیس دولت در سایه را که بعد از شکست در رقابت با روحانی در انتخابات ۹۶ دست‌و‌پا کرده بود، برای خود حفظ کرد و حالا رفته‌رفته قصد دارد خود را در جایگاه اپوزیسیون دولت سیزدهم معرفی کند. ب

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ