با وجود تورم بالا و کاهش قدرت خرید مردم در سال‌های اخیر، همچنان اکثریت مردم بخصوص طبقات ضعیف‌تر جامعه، از تسهیلات شبکه بانکی بی‌بهره هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خشکسالی در تایلند و اعمال محدودیت در صادرات برنج هندی موجب شده تا شاهد افزایش قیمت این ماده غذایی در بازار جهانی باشیم.
شما باید با رفتار خود به گونه‌ای واکنش نشان دهید که مادر شوهرتان متوجه شود از چه چیز‌هایی ناراحت می‌شوید. هرگز موقع بی‌احترامی کردن و دخالت‌های او، شما برای جروبحث اقدام نکنید، چون این طوری او بیشتر به خود اجازه می‌دهد که حرمت شما را بشکند و جلوی پسرش شما را آدم بد داستان جلوه دهد. به طور کلی ضمن حفظ احترام باید کاری کنید که شخصیت شما حفظ شود.
شرکت هلندی وی‌اس‌پارتیکل (VSParticle) از جذب ۱۴٫۵ میلیون یورو بودجه برای کاهش زمان کشف و تولید نانومواد جدید از ۱۵ سال به چند روز و شاید چند ساعت خبر داد.
لایحه نهایی برنامه هفتم توسعه با اختصاص‌بندی به میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و در نظر گرفتن موارد کمی از جمله جذب ۱۵ میلیون گردشگر ورودی تا سال ۱۴۰۶ تقدیم مجلس شد.
اهواز - وزیر اقتصاد و دارایی گفت: در ماه‌های نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، میزان رسوب در کالاهای وارداتی به میزان ۱۵ درصد کاهش یافته است.
۴ سال است که خانه پدرخوانده و مادرخوانده شیما صباگردی مقدم از حضور دخترکی که امید و پناه آن‌ها بود، خالی است. زن و مرد میانسال شیما را به فرزندی قبول کرده و ۱۵ سال او را در ناز و نعمت بزرگ کرده بودند تا اینکه دختر نوجوان اسیر دست شیطانی به نام بهلول شد و قربانی جنایتی که بهلول برای او تدارک دیده بود.
شهردار منطقه ۱۸ تهران گفت: ۱۵ پلاک معارض بزرگراه شهید بروجردی به ارزش بیش از ٢٠٠٠ میلیارد ریال پس از ده سال با حکم دادستانی رفع معارض شد.
دارنده مدال طلا قهرمانی آسیا در ماده تعقیبی ۴ هزار متر پارادوچرخه‌سواری گفت: در حالی برای کسب مدال در مسابقات قهرمانی آسیا تایلند در رشته جاده تلاش می‌کنم که از دوچرخه مدرن و استاندارد برخوردار نیستم.
پاییز ۱۴۰۱ وقتی امید به فریدونکنار رسید هنوز رؤیا به ایران و فریدونکنار منتقل نشده بود. روزی که رؤیا را آوردند، امید در حال قدم زدن در تالاب بود. تنها از سویی به سویی دیگر می‌رفت که رؤیا رسید. امید به رؤیا هم هیچ نگاهی نکرد. پنج روز طول کشید که آن تصویر بی‌نظیر که سال‌ها حافظان محیط‌زیست منتظرش بودند شکل گرفت. بعد از پنج روز گام‌هایشان به سوی هم حرکت کرد و آن رقصی شکل گرفت که نشان از پیوند بود.
در بهار ۱۴۰۱ تعداد رویداد ازدواج و طلاق به ترتیب ۱۴۲۱۸۶ و ۴۳۸۰۰ مورد بوده است. میانگین سن در اولین ازدواج در مناطق شهری از مناطق روستایی بالاتر بوده است، به گونه‌ای که این شاخص در بهار ۱۴۰۱ برای مردان ۸ر۲۷ و زنان ۷ر۲۳ سال بوده است.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد حوزه سلامت را مهم‌ترین و محوری‌ترین حوزه فعالیتی این نهاد اعلام کرد.
اعضای سازمان ملل در نیویورک بر سر معاهده‌ای برای حفاظت از دریا‌های آزاد به توافق رسیدند. این توافق پس از ۴۰ ساعت مذاکره به دست آمد و به گفته مدیر این نشست "کشتی به ساحل رسید".
۱۶۲ نفر به دلیل برودت هوا در افغانستان، از ۱۰ ژانویه (ظرف ۱۸ روز اخیر) تاکنون جان خود را از دست داده‌اند.
وزیر اقتصاد گفت:حقوق کارکنان دولت در سال ۱۴۰۲ ، ۱۵ تا ۲۵ درصد افزایش می‌یابد.
۵ سال حبس به خاطر دیه ۱۵ میلیون تومانی
مدافع مغضوب ملی‌پوش السد قطر با پیشنهاد باشگاه الوصل امارات مواجه شده است.
معاون توسعه آبزی‌پروری سازمان شیلات ایران گفت : تولید جلبک خشک در سال ۱۴۰۲ به حدود ۱۵ تن افزایش می‌یابد.
در پایان سال میلادی ۲۰۲۲، کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی اسامی داوران بین‌المللی خود را اعلام کرد.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آموزش ١٥ هزار امدادگر و نجاتگر تا پایان سال جاری برای تشکیل تیم‌های تخصصی واکنش سریع در شعب و مراکز استان‌ها خبر داد.
وزیر صمت با بیان اینکه با تجمیع مصوبات معدن رانت و فساد به حداقل رسیده است، گفت: ذخایر سنگ آهن تا ۱۵ سال دیگر به پایان می رسد بنابراین اقدامات ویژه‌ای باید انجام دهیم.
در سال ۱۴۰۰ تعداد زنان در گروه سنی ۱۵ تا ۲۴ سال به ۵ میلیون و ۹۰ هزار نفر رسیده که یک میلیون و ۹۸۵ هزار نفر از آن جزء جمعیت NEET‌ها (بی تحصیل، بی کار، بی مهارت) هستند.
رئیس سازمام برنامه و بودجه گفت: تلاش می‌کنیم بودجه ۱۴۰۲ را براساس سیاست‌های ابلاغی تهیه کنیم و ۱۵ آذر به مجلس برسانیم.
سخنگوی دولت گفت: حل مشکل آب در همدان در بیش از ۱۵ سال گذشته پیشرفت نداشته و در حال حاضر برای حل آن سه شیفت کار با سرعت بسیار زیادی در حال انجام است.
نوار غزه با جمعیت ۲.۱ میلیون نفر ۱۵ سال است که تحت محاصره زمینی، دریایی و هوایی رژیم صهیونیستی قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ