توصیه می‌شود بعد از یک‌سالگی کودک را نزد دندانپزشک ببرید. در اولین ویزیت، دندانپزشک نحوهٔ درست مسواک‌زدن و تکنیک‌های نخ دندان کشیدن را توضیح می‌دهد و یک معاینهٔ کلی از دهان و دندان کودک به عمل می‌آورد. این ویزیت‌ها کمک می‌کنند اگر مشکلی وجود دارد زودتر شناسایی شود و ضمناً ترس کودک از دندانپزشکی بریزد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این یافته‌ها نشان داد که نوشیدنی‌های شیرین برای سلامتی مضر هستند. به گفته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده، نوشیدن مکرر نوشیدنی‌های شیرین شده با قند با افزایش وزن، چاقی، دیابت نوع ۲، بیماری قلبی، بیماری‌های کلیوی و بیماری کبدی غیر الکلی مرتبط است. همچنین با پوسیدگی دندان و نقرس که نوعی آرتریت است مرتبط است.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران از اقدامات ویژه جهت جلوگیری از سرقت های گزارش شده در بلوار کتابخانه ملی خبر داد.
برخورد درمانی با سنگ‌های ادراری، بر اساس محل قرار گیری سنگ و سایز آن است. سنگ‌های تا ۵-۶ میلی متر داخل کلیه معمولا به جز توصیه‌های غذایی روتین و ورزش و تحرک و سونوگرافی دوره‌ای کاری لازم ندارد. در مواردی که سایز سنگ بالای ۷-۸ میلی متر تا نهایتا ۲۰ میلی متر باشد و سنگ در کلیه باشد، امکان سنگ شکن برون اندامی و یا انحام لیزر سنگ وجود دارد. در صورتی که سنگ بالای دو سانتیمتر یا شاخ گوزنی باشد، جراحی بسته با بیهوشی از طریق ایجاد سوراخ روی کمر لازم است.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از رفع فوری ۴۹۰ فقره تعرض به زمین‌های دولتی به مساحت ۲۹۸ هکتار در فروردین‌ماه امسال خبر داد.
شواهد علمی زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد رفت‌وآمد‌های فعال مانند دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی بر سلامت کلی از جمله کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی‌عروقی، سرطان، مرگ‌ومیر به هر علتی و بهبود سلامت روان تاثیر مثبت می‌گذارد؛ با این حال مکانیسم دقیقی که به واسطه آن رفت و آمد فعال بر نتایج سلامتی تاثیر می‌گذارد، هنوز مشخص نشده است.
شواهد علمی زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد رفت‌وآمدهای فعال مانند دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی بر سلامت کلی از جمله کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی‌عروقی، سرطان، مرگ‌ومیر به هر علتی و بهبود سلامت روان تاثیر مثبت می‌گذارد؛ با این حال مکانیسم دقیقی که به واسطه آن رفت و آمد فعال بر نتایج سلامتی تاثیر می‌گذارد، هنوز مشخص نشده است.
شرکت‌کنندگانی که در گروه رژیم غذایی کتو-مدیترانه‌ای دچار اختلال شناختی خفیف بودند، سطوح پایین‌تری از میکروب‌های تولیدکننده گابا و سطوح بالاتری از میکروب‌های تنظیم‌کننده گابا داشتند.
باشگاه پرسپولیس با توجه به نزدیکتر شدن رقابت‌های لیگ‌برتر بر برگزاری مسابقه خود برابر پیکان با حضور تماشاگران تاکید دارد.
وقتی در فضای باز، به‌ویژه در پارک و بوستان، ورزش کنید، احتمال اینکه زمان تحرک‌تان طولانی‌تر شود، بسیار زیاد است. اما ورزش در هوای بسته باشگاه یا منزل ممکن است کسالت‌آور باشد و به اندازه کافی ورزش نکنید. درضمن اگر هنگام ورزش، لذت بیشتری ببرید، وضعیت روحی و سلامت ذهن‌تان بهبود می‌یابد و از لحظات پرتحرک‌تان لذت فراوانی می‌برید.
قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی گفت: برای نخستین بار در بخش کشاورزی برای پیشگیری و کاهش خسارت‌ها از شرکت‌های دانش بنیان استفاده شد.
مطالعه جدید نشان می دهد ویتامین A می تواند به پیشگیری از سرطان کمک کند.
مطالعه‌ای جدید کافئین را به عنوان یک عامل بازدارنده برای دیابت نوع ۲ اعلام کرده است.
مغز بادام و پسته، کشمش، انجیر همراه بادام و پسته، مغز بادام با نبات، فندق با شکر به‌عنوان میان‌وعده برای کاهش استرس و افسردگی بسیار مفید است.گل سرخ، ریحان، گشنیز، هل میخک، زرشک، نعناع، زعفران، نارنج رب انار، تمرهندی و دارچین از ادویه‌ها و سبزی‌های نشاط‌آوری است که به افزایش نشاط افراد کمک می‌کند.
کیوی مقاوم یک میوه خوراکی است که در استان اوکایاما ژاپن کشت می‌شود. محققان دانشگاه اوکایاما به سرپرستی دکتر ساکا آریموتو کوبایاشی، دانشیار دانشکده علوم دارویی دانشگاه اوکایاما، با استفاده از یک مدل موش، اثبات کرد که آب این نوع کیوی و یکی از اجزا تشکیل‌دهنده آن یعنی ایزوکورستین (isoQ) به پیشگیری و کاهش سرطان ریه کمک می‌کند.
هنگامی که افراد به دلیل شکستگی دست یا پا تحت عمل جراحی قرار می‌گیرند، اغلب رقیق‌کننده‌های خون تجویزی به آن‌ها تزریق می‌شود.
سنگ کلیه می‌تواند باعث انسداد در دستگاه ادراری شود و درد شدیدی ایجاد کند. در برخی افراد سنگ استروویت (این سنگ زاویه‌دار و از سنگ کلسیمی بزرگ‌تر و خطرناک‌تر است) بر اثر عفونت‌های مزمن دستگاه ادراری ایجاد می‌شود. این پدیده در زنان بیشتر از مردان شیوع دارد.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد، از اجرای طرح پیشگیری از پوسیدگی دندان در مدارس حاشیه شهر تهران خبر داد.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد، از اجرای طرح پیشگیری از پوسیدگی دندان در مدارس خبر داد.
مدیرکل پیشگیری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: در سامانه پنجره واحد مدیریت زمین 52 عنوان مجرمانه مرتبط قابلیت رصد دارد.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: پیشگیری از عوامل انسان زا نیازمند توجه است و برهمین اساس باید در حوزه بحران ها به دنبال حل مسائل بود.
سمنان- جلب مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد در مقابله با آسیب‌های اجتماعی موجود در استان سمنان موضوعی است که بالاخره دولتی‌ها و سازمان های‌حاکمیتی استان بر روی آن اجماع کردند.
معاون علمی و فناوری گفت: قوه قضاییه با معاونت علمی همکاری خوبی داشته و قرار است در زمینه پیشگیری از وقوع جرم با بهره گیری از علوم انسانی و ایجاد خانه های نوآوری گام جدیدی برداریم.
با حضور نیروهای گشت بسیج حوزه امام رضا (ع) ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز، فردی که شبانه قصد خودکشی داشت، نجات یافت.
با حضور نیروهای گشت بسیج حوزه امام رضا (ع) ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز، فردی که شبانه قصد خودکشی داشت، نجات یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ