براساس تحقیقات و بررسی‌های اولیه میدانی محیط‌بانان اداره محیط‌زیست دماوند تهیه فیلم را با توجه به آشنایی با زیستگاه‌ها از سطح شهرستان تأیید نکردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هر روز یک ماجرا از کربلا در بیانات رهبر انقلاب را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
توضیحات وحیدی وزیر کشور را در خصوص ماجرای توقف صادرات برق از ایران به عراق را مشاهده می‌کنید.
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی محیط زیست گیلان درباره رفتارشناسی مار چلیپر گفت: مار چلیپر از خانواده آب‌ماران با تعداد و پراکندگی زیاد در زیستگاه‌های آبی استان یافت می‌شود و جزو گونه‌های بسیار آرام با درجه تهاجمی بسیار کم است.
محققان دریافتند که نسبت اندازه سیاهچاله‌ها به کهکشان‌های میزبانشان، شبیه همان چیزی است که اخیرا مشاهده شده است. این بدان معناست که پیوند بین این دو، حدود ۸۶۰ میلیون سال بعد از بیگ بنگ (انفجار بزرگ) صورت گرفته. محققان این پروژه با استفاده از نمونه‌های بزرگتر به دست آمده توسط تلسکوپ، به بررسی این یافته‌ها ادامه می‌دهند.
مسعود حمیدی‌نژاد مدیرکل جدید آموزش و پرورش خوزستان گفت: فیلم منتشرشده در فضای مجازی را مشاهده کردم و دراین‌باره بلافاصله تیم‌های بازرسی را برای روشن شدن این موضوع به شهرستان اندیمشک اعزام کردم، نتیجه این بازرسی شنبه هفته آینده اعلام می‌شود.
ماجرای سخت‌گیری یک بانک از طغیانی نماینده مردم اصفهان در مجلس و سخنگوی کمیسیون اقتصادی برای گرفتن یک دسته چک را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
ماجرای شنیدنی تغییر پوشش و باحجاب شدن یک دختر بدحجاب بعد از مرگ موقت را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
توضیحات یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش را در خصوص آخرین وضعیت بد حال شدن دانش آموزان در کشور را مشاهده می‌کنید.
ماجرای مسمومیت دانش آموزان یک دبیرستان در اصفهان را در این گزارش مشاهده می‌کنید.
توضیحات دادستان اصفهان درباره ماجرای انتشار فیلمی از دانش‌آموز دختر اصفهانی با صورت خون‌آلود را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
توضیحات دادستان اصفهان درباره ماجرای انتشار فیلمی از دختر دانش‌آموز اصفهانی با صورت خون‌آلود را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
توضیحات علیزاده رئیس موسسه جنگل ها و مراتع کشور را در خصوص کاشت ۱ میلیارد نهال در سال آینده را مشاهده می‌کنید.
ماجرای یک قرارداد عجیب بین ایران و آمریکا به روایت مسعود رضایی، پژوهشگر تاریخ معاصر ایران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
براساس تحقیقات و بررسی‌های اولیه میدانی محیط‌بانان اداره محیط‌زیست دماوند تهیه فیلم را با توجه به آشنایی با زیستگاه‌ها از سطح شهرستان تأیید نکردند.
روایت امیرعلی حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ازتذکر و تحسین سردار سلیمانی از حسن روحانی رئیس جمهور سابق را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
روایتی از برخورد مسئولان ارتش با فردی که در اقدامی غیرقانونی با لباس سربازی از دیوار منطقه نظامی چهار راه قصر بالا رفت را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
روایت شاهدان عینی از آتش‌گرفتن خودروی یک اغتشاشگر در قرچک را در این فیلم مشاهده می‌ کنید.
ماجرای سیگارهای تقلبی؛ شناسه دار شدن محصولات دخانی با هدف جلوگیری از قاچاق را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
در این فیلم ماجرای توصیه محرمانه رهبرانقلاب به سپاه در مورد روسیه را مشاهده می‌نمایید.
توضیحات دکتر کاظم غریب‌آبادی دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی را در خصوص ماجرای آتش سوزی زندان اوین در این فیلم مشاهده می‌کنید.
توضیحات سردار آزادی فرمانده انتظامی کردستان را در خصوص کشته شدن یک مرد جوان در خلال تجمع اغتشاشاگران در سنندج را مشاهده می‌کنید.
در این فیلم سیر تا پیاز ماجرای واردات خودرو از مهر ماه به کشور را مشاهده می‌نمایید.
رسانه‌های معاند فارسی زبان در اقدامی قابل تامل نسبت به رفع تصرف از اراضی ملی حاشیه سازی کردند که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
در این فیلم ماجرای حمله سایبری به جایگاه‌های سوخت در آبان ۱۴۰۰ از زبان وزیر نفت را مشاهده می‌نمایید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ