محققان، کشورهای سراسر جهان را بر اساس ۶ عامل پیچیده رتبه‌بندی می‌کنند؛ حمایت اجتماعی، درآمد، سلامت، آزادی، سخاوت و عدم وجود فساد. آنان همچنین دو معیار بدبختی را دنبال می‌کنند که حول محور جمعیتی است که ارزیابی‌های پایینی از زندگی و رتبه‌بندی پایینی از زندگی دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع آگاه اعلام کردند که کشورهای عضو مجمع اقتصادی غرب آسیا علی‌رغم تهدیدها علیه نیجر، آمادگی لازم برای حمله نظامی علیه این کشور را ندارند.
روابط عمومی دولت استونی اعلام کرده است که این کشور به همراه لتونی و لیتوانی به طور مشترک اعلام کرده‌اند که می‌خواهند تا سال ۲۰۲۵ اتصال به شبکه برق روسیه را تمام خواهند کرد. ‌
وزیر امور خارجه در تماس تلفنی با وزیر امور خارجه امارات متحده عربی، گفت: کشورهای منطقه می‌توانند بدون مداخلات خارجی امنیت منطقه را تأمین کنند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در واکنش به این جنایت هماهنگ علیه قرآن سوزی در غرب، پیشنهاد می‌شود که تحریم کشور سوئد به وسیله کشورهای اسلامی صورت گیرد.
دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن، اعلام کرد که کشورهای مسلمان در سراسر جهان باید به جای صدور بیانیه، کشور سوئد را تحریم سیاسی و اقتصادی کنند.
وزیر دفاع با بیان اینکه در ابعاد مختلف از کشورهای آمریکای لاتین حمایت می کنیم، گفت: کشورهای آن منطقه تمایل زیادی به ارتباط و تعامل با ایران دارند.
وزیر دفاع گفت: صداقت و استحکام ایران در ابعاد بین‌ المللی و حضورش در مناطق مختلف و قدرت منطقه‌ای ایران نشان از این دارد که کشورهای دیگر تمایل زیادی به رابطه با ما دارند.
دبیر ستاد حقوق بشر گفت: کشورهای غربی هیچ مسئولیتی در قبال اقدامات ضد حقوق بشری خود بر عهده نمی‌گیرند و پاسخگو نیستند
قانونگذاران و کشورهای اروپا درباره قوانین ناظر بر استفاده شرکت های بزرگ فناوری از داده های مشتریان و موسسات به توافق نهایی رسیدند.
جنبش حماس تصویب طرح ساخت شهرک‌های جدید در کرانه باختری توسط رژیم صهیونیستی را تجاوزی آشکار علیه ملت فلسطین توصیف کرد.
بازار اجاره بها در کشورهای همسایه با توجه به اقتصادی که در کشورهایشان حاکم است با ایران بسیار متفاوت است به طوریکه در بررسی اجمالی مشخص شد که اکثر قوانین به نفع مستاجر است.
بازار اجاره بها در کشورهای همسایه با توجه به اقتصادی که در کشورهایشان حاکم است با ایران بسیار متفاوت است به طوریکه در بررسی اجمالی مشخص شد که اکثر قوانین به نفع مستاجر است.
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: کشورهای مختلف اعم از همسایگان و اروپایی‌ها برای بهبود روابط با ایران از یکدیگر سبقت می‌گیرند.
به گفته ۵ مقام رسمی، کشورهای جنوب شرقی آسیا دستورالعملی برای نظارت و اخلاق برای هوش مصنوعی  تدوین کرده اند که چهارچوبی برای این فناوری در حال شکوفایی وضع می کند.
سفیر ایران در مسکو با بیان اینکه آینده اقتصاد جهان متعلق به کشورهای بریکس خواهد بود، گفت که کشورهای بریکس مستقل از دلار ارز خود را خواهند داشت.
رئیس جمهور کنیا از کشورهای آفریقایی خواست استفاده از دلار آمریکا در تجارت بین قاره‌ای را کنار بگذارند.
باقدرت‌گرفتن ارزهایی مانند یورو و یوآن این احتمال دورازذهن نخواهد بود که نظام ارزی تک‌قطبی اقتصاد بین‌الملل به نظامی چندقطبی متشکل از ارزهای دلار، یورو و یوآن تبدیل شود.
خطوط هوایی عربستان تاریخ استقبال از زائران خانه خدا و پروازهای بازگشت آنها را اعلام کرد.
کشور‌های برتر عبارتند از: فنلاند، دانمارک، ایسلند، هلند، سوئد، نروژ، سوئیس، لوکزامبورگ، نیوزیلند، اتریش، استرالیا، کانادا، ایرلند، آمریکا، آلمان، بلژیک، جمهوری چک، انگلستان و لیتوانی.
در قبیله‌ی تایدونگ اندونزی، رفتن به دستشویی تا ۳ روز بعد از ازدواج برای عروس و داماد ممنوع است. مردم این قبیله معتقدند نگه داشتن طولانی مدت دستشویی برای عروس و داماد خوش شانسی می‌آورد و آن‌ها تا سال‌ها در خوشی و شادی زندگی خواهند کرد. از سویی دیگر، معتقدند سرپیچی از این قانون عمر بخت شان را کوتاه خواهد کرد.
آخرین شب ماه رمضان در کشور‌های آسیای جنوبی به عنوان چاندرات (شب ماه) شناخته می‌شود. در این شب مردم به پیشواز عید فطر می‌روند و خانواده‌ها و دوستان گردهم جمع می‌شوند و شیرینی بین هم پخش می‌کنند. همچنین مردم کشور‌های بنگلادش، هند و پاکستان در چاندرات ببرای خرید و تفریح به خیابان‌ها می‌روند و دختر‌ها با حضور در جواهر فروشی‌ها و غرفه‌های حنا روی دست‌هایشان حنا می‌گذارند.
مربیان و بازیکنان خارجی تیم فوتبال استقلال بعد از دیدار برابر نساجی به کشورهایشان بازخواهند گشت.
مربیان و بازیکنان خارجی تیم فوتبال استقلال بعد از دیدار برابر نساجی به کشورهایشان بازخواهند گشت.
«همانطور که تجربه اسفندماه سال 1399 و شانس بالای حصول یک توافق با محوریت احیای برجام در آن زمان نشان داد، در پیش‌بینی اینکه به زودی حتما توافقی صورت می گیرد، باید محتاط باشیم زیرا به هر حال هم ایران و هم آمریکا باید بتوانند از هرگونه توافق احتمالی در داخل کشورهایشان و در قالب رقابت های سیاسی دفاع کنند. طرف ایرانی می‌کوشد امتیاز برجسته ای را به دست آورد و طرف آمریکایی تلاش می کند که امتیاز برجسته ای را ندهد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ