معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور سند مالکیت به نام دولت برای بیش از ۹۵ درصد از اراضی ملی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک گفت: در حال تعریف یک دستورالعمل اجرایی هستیم که بتوانیم امکان صدور سند برای املاک واقع در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد سراسر کشور را فراهم کنیم.
رئیس سازمان ثبت از صدور اسناد بزرگترین طرح ملی نهضت ملی مسکن در استان یزد به مساحت ۳۳۰ هکتار خبر داد.
رییس جمهور گفت:در این سفر ۳۵ سند تفاهم و توافق با این سه کشور در حوزه های مختلف اعم از انرژی صنعت و معدن و نیروگاه به امضا رساندیم و اساس کار این بود در ابتدا صدور خدمات فنی مهندسی و دوم صادرات محصولات دانش بنیان و سوم تامین مواد اولیه با قیمت مناسب و چهارم ایجاد بازارهای جدید صورت بگیرد.
حسن بابایی با اشاره به صدور نخستین سند الکترونیکی ازدواج طی روز‌های گذشته، افزود: در آینده نزدیک، صدور همه اسناد ازدواج به صورت الکترونیکی خواهد بود.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از صدور اولین سند الکترونیکی ازدواج خبر داد.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۷ میلیون سند رسمی در دفاتر اسناد رسمی تنظیم شده است
مدیرکل امور املاک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از امکان صدور سند رسمی برای املاک با اسناد عادی خبر داد.
درآمد دولت از محل صدور سند مالکیت مفروض اراضی کشاورزی هر هکتار ۵۰ هزار تومان محاسبه شده است.
«حفاظت رودخانه‌ها و کاهش خطرات سیل» نام لایحه جدیدی است که دولت اواخر مهرماه سال جاری برای بررسی به مجلس شورای اسلامی فرستاده است و ۲۱ ماده دارد؛ اما این لایحه از همین بدو ارسال به مجلس، نگرانی‌های زیادی برای فعالان محیط زیست به دنبال داشته است. خلاصه این لایحه آن است که بعد از تصویب آن، رودخانه‌ها و بسترشان در مالکیت وزارت نیرو با صدور سند قرار می‌گیرد؛ در‌حالی‌که پیش از این تنها مدیریت منابع آبی با این وزارتخانه بود و حق مالکیتی برای آن در میان نبود.
سیدمحمد موسوی کاپیتان تیم ملی والیبال که البته طی دو تورنمنت اخیر بین‌المللی با دلایلی از همراهی ملی‌پوشان خودداری کرده بود، با انتشار برگه ممنوعیت خروجش در فرودگاه، از صدور حکم شش ماهه توسط دادستانی خبر داد
اراک - مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و بازرسی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: مالکیت ۱۰۰ درصد اراضی ملی و دولتی استان مرکزی تثبیت و بیش از ۹۹ درصد منجر به صدور سند مالکیت شده است.
سند کاداستری شهرهای کشور چرا صادر میشود؟ کاداستر، راهی برای مقابله با زمین خواری و جعل اسناد
سخنگوی قوه قضاییه گفت: اسناد مالکیت جزیره تنب بزرگ، جزیره تنب کوچک و جزیره ابوموسی به نام دولت صادر شد.
سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری از صدور سند رسمی مالکیت جزایر سه‌‌گانه خبر داد.
خرم‌آباد- رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: برای ۸۰ درصد سواحلی که در کشور آزادسازی شد، سند صادر شده است.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از صدور سند کاداستر ۱۳۲ میلیون هکتار از اراضی ملی خبرداد.
این گزارش جنجالی با تصویب قاطع در صحن علنی مجلس، برای صدور کیفرخواست و حکم علیه متخلفان و مفسدین به قوه قضاییه ارسال شده است.
این گزارش جنجالی با تصویب قاطع در صحن علنی مجلس، برای صدور کیفرخواست و حکم علیه متخلفان و مفسدین به قوه قضاییه ارسال شده است.
در همان روزهایى که تحویل سند قطعى ساختمان فدراسیون به نام شستا بابت بدهی ارزی ویلموتس نهایى مى شد، واحدهاى مجلل ۳۰۰ و ۳۸۰متری متهم پرونده ویلموتس در برج لاکچرى نیاوران به مرحله تکمیل رسید. آیا باز هم باید غرامت قرارداد مرد بلژیکی را مردم بدهند؟
در همان روزهايى كه تحويل سند قطعى ساختمان فدراسيون به نام شستا بابت بدهی ارزی ویلموتس نهايى مى شد واحدهاى مجلل ۳۰۰ و ۳۸۰متری متهم پرونده ويلموتس در برج لاكچرى نياوران به مرحله تكميل رسيد. آیا بازهم غرامت قرارداد مرد بلژیکی را باید مردم بدهند؟
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: اسناد مالکیت سازمان آب منطقه‌ای تهران در بستر رودخانه نمرود فیروزکوه و مرجی خانی فیروزکوه صادر شد.
وزیر تجارت اندونزی اعلام کرد که مالیات صادرات روغن پالم را به ۴۸۸ دلار در هر تن کاهش می‌دهد.
با هدف ایجاد ثبات و آرامش در بازار روغن‌موتور و همچنین کمک به ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کشور، عرضه مستقیم روغن‌موتورهای پرمصرف دیزلی در شهرهای مختلف کشور در حال انجام است.
در این مطلب قصد داریم تا به موضوع راهنمای انتخاب آسانسور مناسب برای ساختمان بپردازیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ