علی علیپور مهاجم ایرانی ژیل ویسنته توانست در هفته نخست لیگ پرتغال یک گل سه امتیازی به ثمر رساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استقلال در آبادان صنعت نفت را با سه گل از پیش رو برداشت.
گوسفندانی که برای شاخ‌وشانه کشیدن برای سگ گله قصد حمله به او را داشتند، با تکنیک جالب این سگ مجبور به عقب‌نشینی شدند. منبع: خبرآنلاین
بارسلونا در دیداری تدارکاتی با سه گل از سد رئال مادرید عبور کرد.
کانگژو لاینز با گل یورگن لوکادیا سه امتیاز ارزشمند را در سوپرلیگ چین به دست آورد.
بشار رسن زننده گل سه امتیازی القطر مقابل الغرافه بود.
گل پائولو دیبالا مقابل فاینورد به عنوان بهترین گل هفته لیگ اروپا انتخاب شد. منبع: ورزش سه
گیتلسون گله دار در هزرعه پوشیده از برف خود در حاشیه شمالی کلرادو گفت: آنها لگد می‌رنند و خوب گاز می‌گیرند.
محمود کریمى که در مراسم مناجات خوانی شب‌های ماه مبارک رمضان حرم امام رضا علیه السلام بخش‌هایی از نامه امیرالمومنین (ع) به مالک اشتر را می‌خواند گفت: «برخی از مسئولین گله کردند که چرا این نامه را میخوانی؟!»
تیم فوتبال پرسپولیس توانست در دیداری خانگی با سه گل ملوان را شکست دهد تا دومین برد متوالی را در سال جدید جشن بگیرد. گل های پرسپولیس را ترابی، صادقی و پریرا به ثمر رساندند.
در چارچوب هفته بیست و ششم مسابقات بوندسلیگا، بایرلورکوزن با سه گل شالکه را در هم کوبید. سردار آزمون در دقیقه ۹۲ موفق شد با یک ضربه سر تماشایی، دروازه شالکه را باز کند و گل سوم لورکوزن را به ثمر برساند.
در هفته هجدهم از رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان، ضمک و النصر در ورزشگاه خانگی تیم ضمک عربستان به مصاف هم رفتند و در نهایت کریستیانو رونالدو موفق شد در این بازی سه گل به ثمر برساند
پورتو هفته بیستم لیگ برتر فوتبال پرتغال را با بردی دو گله پشت سر گذاشت.
ویدیویی وایرال شده و عجیب از یک شگ باهوش و زیبا که در کنترل یک گله گوسفند توانمند است.
در این ویدئو می بینیم که بوفالو‌ها شیر را ترسانده اند و این شکارچی نگون بخت از ترس کشته شدن روی درخت فرار کرده است. اما گله بوفالو‌ها رهایش نمی‌کنند و منتظر هستند تا شیر از درخت پایین بیایید.
دو ماده شیر گله‌ای بزرگ از بوفالو‌ها را به دام انداختند و از ابتدا مشخص بود که قصدشان دزدیدن یکی از گوساله است. آن‌ها برای اینکه به مقصد خود برسند از هر طرف به گله حمله کردند تا بوفالو‌ها دچار ترس شوند و یکی از ماده شیر‌ها موفق به دزدیدن بچه بوفالو شود. نقشه‌ای که در نهایت به ثمر می‌نشیند و دو ماده شیر موفق به دزدیدن گوساله و شکارش می‌شوند.
اسب‌های آبی علی رغم جثه بزرگشان به دلیل نداشتن قدرت مانور و خوی تهاجمی در برابر حیوان‌های درنده در موضع ضعف قرار دارند. به ویژه در برابر شیر‌ها که به شکل گله زندگی و برای شکار اقدام می‌کنند.
در این ویدیو می‌بینیم که گله گرگ‌های گرسنه یک گوزن شاخ دار را در میان برف دنبال می‌کنند و در نهایت به دام می‌اندزند. گوزن در لحظه شکار قدری تلاش می‌کند تا خودش را از چنگ گرگ‌ها برهاند، اما موفق نمی‌شود و زنده زنده خورده می‌شود.
ساکنان شهر جدید بهارستان نسبت به چرای گله گوسفندان در محیط شهر گلایه‌مند و خواهان رسیدگی مسئولان هستند. این معضل مسئله جدیدی در شهر‌های ایران نیست و مدیران در هر شهر بنا به شرایط تدابیری به منظور جلوگیری از ورود گله‌ها در نظر می‌گیرند.
شیائومی ۱۳ به نمایشگر تخت ۶.۳۶ اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز شده است که توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود. در مرکز بخش بالایی نمایشگر این پرچمدار، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد. تراشه ۴ نانومتری اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۲ هم در این گوشی قرار گرفته است.
تیم ملی ایران در نیمه اول بازی با انگلیس نمایش چندان خوبی نداشت و سه گل از انگلیس دریافت کرد.
پاس گل سعید عزت‌اللهی باعث شد تا وایله بولدکلاب صدرنشینی خود در لیگ یک دانمارک را حفظ کند.
گلزنی مسی، امباپه و نیمار، پاری‌سن‌ژرمن را مقابل تروا به برتری رساند.
در شبی که سه گل در دقیقه ۹۰ را شاهد بودیم، اتلتیکومادرید مقابل پورتو با نتیجه ۲-۱ پیروز شد.
در این بازی روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی آبی اناری ها علاوه بر زدن یک گل، دو پاس گل هم به پدری داد تا این به ترتیب طلسم گلزنی خود را پس از سه بازی بشکند. از آن سو به عنوان بهترین بازیکن زمین مورد تقدیر هم قرار بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ