تک گل پرسپولیس به آلومینیوم جنجال‌های زیادی را به پا کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیانی از ارجاع موضوع به کارشناس رسمی دادگستری به منظور تعیین علت دقیق رانش خبر داد و اضافه کرد: اقدامات لازم جهت تامین ایمنی ساکنین پلاک‌های مجاور در حال انجام است و به منظور اطمینان خاطر از عدم تسری ابعادِ حادثه تأسیسات گاز و برق و آب به طور موقت از مدار خارج شده است.
گروهی از کارشناسان تلاش دارند با فناوری جدید به جوجه کُشی پایان دهند.
زیدآبادی نوشت: برخلاف تصور آقای حداد، مسئلۀ ایران دیگر نه مشارکت اصلاح‌طلبان در قدرت است، نه نوع امتیازدهی و امتیازگیری جناح‌های سیاسی از یکدیگر و نه حتی نحوۀ برگزاری انتخابات اسفندماه. مسئلۀ اصلی تغییر معنادارِ رویکرد‌هایی است که انبوهی از مشکلات را بر سر جامعۀ ایرانی ریخته و بحران‌هایی در همۀ جوانب زندگی به وجود آورده است که اگر با روش‌های علمی و کارشناسی و شناخته‌شده حل یا کنترل نشوند، ممکن است نه از تاک نشانی ماند نه از تاک نشان!
محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شب گذشته نشستی درباره حجاب و عفاف و حجاب برگزار کرده است که در آن هیچ زنی حضور ندارد.
بسیاری از کارشناسان نسبت به این که یک انسان کوچک مغز می تواند چنین رفتاری شبیه انسان امروزی داشته باشد، تردید داشتند و در عوض،بر این باور بودند که این استخوان‌ها توسط شکارچیان به داخل غار برده شده است. اما تکه‌های استخوان هیچ اثری از خراش نداشتند و تجزیه و تحلیل محیط غار و رسوبات، حاکی از آن است که استخوان‌ها رسوبات آب را داشتند.
انتشار خبر و عکسی از دانشجوی کارشناسی پیام نور واحد شهرستان محروم ریگان واقع در استان کرمان به همراه نوزاد یکماهه‌اش سر جلسه آزمون، خبرساز و موجب تحسین این مادر شده است.
پارکس استنفنسون، کارشناس تایتانیک در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد: «ما داده‌های واقعی دراختیار داریم که مهندسان می‌توانند با بررسی آن‌ها، به داستان واقعی فاجعه‌ی تایتانیک نزدیک‌تر شوند.»
جوآ آراوج، کارشناس قارچ‌های انگلی در باغ گیاه‌شناسی نیویورک می‌گوید حدود ۳۵ مورد از این قارچ‌های ophiocordyceps حشرات را به زامبی تبدیل می‌کنند، اما ممکن است تا ۶۰۰ مورد وجود داشته باشد.
بهروز نوروزی‌فر یکی از کارشناسانی بود که در برنامه فوتبال برتر اعتقادی به پنالتی به سود پرسپولیس نداشت و اکنون بعد از همه این ماجراها و جنجال‌ها موعود بنیادی‌فر با انتشار تصاویری از صحنه خطای مدافع پیکان روی پریرا در صفحه شخصی اینستاگرامش از تصمیم خود برای اعلام پنالتی پرده‌برداری کرد و نوشت: "آقای کارشناس این پشت پا زدن را ندیدی!
تصویر واضحی از تماس توپ به دست ستاره فرانسوی یوونتوس پیش از تک گل دربی ایتالیا وجود ندارد و دنیله کیفی به همین دلیل گل را تأیید کرد.
معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ضرورت توجه به موضوع مهم افزایش جان‌باختگان تصادفات بر حضور فعال مدیران‌کل وزارت راه و شهرسازی در نشست‌های کمیسیون ایمنی استان‌ها، تشکیل مستمر نشست‌های کارشناسی دبیرخانه کمیسیون ایمنی راه‌ها، تولید محتوی آموزشی مرتبط با ایمنی ترافیک و لزوم برنامه‌ریزی سفر‌های نوروزی سال جاری و تلاش و همکاری همه سازمان‌ها و ارگان‌های مسئول و مؤثر در کاهش تصادفات رانندگی تأکید کرد.
سخنگوی دولت ضمن استقبال از هرگونه پیشنهاد و ارایه راهکار برای موضوعات جاری کشور از سوی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یک جایگاه قانونی دارد و مسیر ارائه پیشنهاد از سوی مجلس شورای اسلامی ارائه طرح و بررسی کارشناسی آن در کمیسیون‌ها و تصویب در صحن مجلس است.
بحث و گفت‌‌‌وگو درباره مسائل باقی‌‌‌مانده پادمانی و نیز برخی موارد از اختلاف‌نظرهای فنی و حقوقی میان ایران و آژانس در دستور کار دو دور مذاکره میان گروسی و اسلامی بود. هیات‌‌‌های فنی و کارشناسی آژانس نیز به سرپرستی ماسیمو آپارو معاون پادمانی گروسی در یکی دو هفته اخیر در تهران بوده و مذاکرات کارشناسی در مورد مباحث فوق را انجام دادند.
سید ابراهیم رئیسی در بخشی از سخنانش در جلسه امروز هیات دولت با اشاره به گزارش ارائه شده درباره افزایش مصرف بنزین در ایام پایان سال و به ویژه تعطیلات نوروزی، به وزارت نفت ماموریت داد، ضمن تمهید پیش‌بینی‌های لازم، طرح‌های کارشناسی شده خود در راستای مدیریت و بهینه‌سازی مصرف را برای بررسی و تصویب به دولت ارائه کند.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: لایحه برای برگزاری تجمعات و راهپیمایی ها نهایی شده و به زودی بعد از انجام کارهای کارشناسی در دولت تصویب و به مجلس فرستاده خواهد شد.
یک کارشناس اقتصادی گفت: بودجه چند دوازدهم می تواند نا اطمینانی اقتصادی را افزایش دهد و می تواند اقتصاد را از بین ببرد.
کارشناسان برای نشان دادن خطر بزرگ تغییرات اقلیم و گرمایش جهانی دست به دامن هوش مصنوعی شدند تا واقعیت ترسناک را برایشان تصویر کند.
روز پنجشنبه شبکه‌ی خبر مصاحبه‌ای تلفنی با شخصی داشت که به اشتباه عکس او را به همراه نام و عنوان «سبحانی، کارشناس مسائل بین الملل» در کنار این تماس تلفنی پخش کرد. موضوع مصاحبه‌ی شبکه‌ی خبر، بررسی اتفاقات اخیر ایذه و اصفهان بود.
گاهی به قوانین متروک و ناکارآمد انتقاد وجود دارد که برای برآورده شدن نیازهای جامعه باید رفع اشکال شوند؛ قوانینی که اخیرا به تصویب رسیدند دارای ایراداتی هستند لذا انتظار داریم قوانین با دید کارشناسی مورد بررسی قرار گیرد و دیدگاه کارشناسان حقوقی مورد اعتنا قرار گیرد.
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: آذرماه بحث های کارشناسی مربوط به تجارت آزاد با اتحادیه اوراسیا را نهایی خواهیم کرد و مورد امضا قرار می‌گیرد و برای تصویب به مجالس می‌رود.
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: با توجه به بررسی‌های کارشناسی و بازخورد منفی از این اقدام در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، این سازمان نظر مخالف خود را با درج تصویر یوز ایرانی بر روی پاکت‌های سیگار اعلام می‌دارد.
بیانیه نمایندگان محترم قانون نیست که قابلیت اجرایی داشته باشد و صرفاً افکار عمومی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. مگر می‌شود نمایندگان محترم پس از ساعت‌ها بحث و جلسات کارشناسی در کمیسیون‌های تخصصی و صحن علنی مجلس، مقرره‌ای را به عنوان قانون بنویسند و تصویب کنند و شورای محترم نگهبان نیز آن را تأیید نماید و مدتی بعد بیایند و با یک بیانیه قانون را تغییر دهند و بگویند منظور ما چیز دیگری بوده؟!
بیانیه نمایندگان محترم قانون نیست که قابلیت اجرایی داشته باشد و صرفاً افکار عمومی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. مگر می‌شود نمایندگان محترم پس از ساعت‌ها بحث و جلسات کارشناسی در کمیسیون‌های تخصصی و صحن علنی مجلس، مقرره‌ای را به عنوان قانون بنویسند و تصویب کنند و شورای محترم نگهبان نیز آن را تأیید نماید و مدتی بعد بیایند و با یک بیانیه قانون را تغییر دهند و بگویند منظور ما چیز دیگری بوده؟!
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی، تعداد ثبت نام کنندگان وام ودیعه مسکن را بالغ بر ۱۷۰ هزار نفر تاکنون اعلام کرد و گفت: سقف این ودیعه با توجه به هر شهر و استانی متفاوت بوده و در رقم‌های ۱۰۰ ، ۷۰ و ۴۰ میلیون تومان تعیین شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ