دقایقی قبل ۸۵ دستگاه خودروی فیدیلیتی در بورس کالا به فروش رفت که حدود ۱۰ الی ۲۰ درصد پایین‌تر از قیمت بازار معامله شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میرمنصف پیش از این معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن بوده است که در دوران مسولیت وی بهمن موفق به کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش شد.
باشگاه بایرن مونیخ سرانجام موفق شد نظر مدیران تاتنهام برای فروش هری کین را جلب کند.
متقاضیان سفر با قطار برای نیمه دوم تابستان که از صبح امروز (دوشنبه) موفق به خرید حضوری بلیت از آژانس‌ها نشدند، از ساعت ۱۴ امروز به صورتی اینترنتی امکان خرید خواهند داشت.
متقاضیان سفر با قطار که از صبح امروز (دوشنبه) موفق به خرید حضوری بلیت از آژانس‌ها نشدند، از ساعت ۱۴ امروز به صورتی اینترنتی امکان خرید خواهند داشت.
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) با همکاری نهادهای نظارتی، موفق به شناسایی چند فروشگاه و کارگاه تولید قطعات تقلبی در استان‌های ایلام و کرمانشاه شد.
باشگاه لوورهمپتون با فروش روبن نوس به الهلال موافق کرد و ملی پوش پرتغالی راهی عربستان می شود.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: مأموران انتظامی کشور طی یک هفته موفق به کشف بیش از ۹ تن انواع مواد مخدر و دستگیری ۴ هزار و ۹۰۰ خرده فروش مواد مخدر شدند.
هواپیمای فضایی و مرموز چینی بعد از ۹ ماه حضور در مدار زمین اخیرا برای دومین بار روی زمین فرود آمد و بدین ترتیب چین تبدیل به یکی از معدود کشور‌هایی شد که موفق به فرود و استفاده مجدد از یک فضاپیما شده است.
کارشناسان بازار مسکن معتقدند که هرچند ایده عرضه متری مسکن عواید مثبتی برای این بازار دارد؛ اما پیاده‌سازی موفق آن از مسیر بورس کالا با ابهامات جدی رو به رو است.
نماینده موافق استیضاح وزیر صمت بابیان اینکه وعده‌ها در مورد سامانه فروش یکپارچه خودرو محقق نشد، گفت: پراید از رده خارج شده آرزوی مردم شده است.
باشگاه پرسپولیس در حالی موفق شد مجوز فروش هزار صندلی از قسمت غربی ورزشگاه آزادی را به دست آورد که قیمت ۴۰۰ هزار تومانی را روی آن گذاشت تا هوادارانی که قصد دارند در این قسمت مستقر شوند، بهای بیشتری را بپردازند.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: با توجه به اختلالی كه در سيستم فروش به وجود آمد، مشتريانی كه موفق به واريز وجه تعهدات موعد فروردين ماه نشدند، دعوتنامه جديد برای آنها صادر خواهد شد.
کمپانی چینی پس از آزمایش موفق موشک عمود فرود خود، از احتمال به‌کارگیری این تکنولوژی در راکت‌های آینده، از جمله Lijian-۳ خبر داد.
بررسی‌های یک شرکت تحقیقاتی امنیت سایبری نشان می‌دهد هکرها موفق به ورود به برخی مراکز داده مهم در آسیا شده و اطلاعات آنها را سرقت کرده‌اند.
کیهان نوشت: اینکه ایران، آقایی آسمان را از آمریکا گرفته و به پرچم مقدس خود سپرده و او را از منطقه اخراج کرده، از اقتدار ماست یا آنها؟ و فرهنگی که توانسته راهپیمایی ۲۱ میلیون نفری اربعین را در دنیا و تاریخ، بیشترین و برترین و امن‌ترین و بین‌المللی‌ترین تجمع و راهپیمایی کند موفق است یا فرهنگی که در کوچه و خیابان یک کشورش، هر ۹۰ ثانیه یک تجاوز به عنف ثبت می‌کنند؟
صدور فاکتور خودرو از جمله شاخص‌های مهم عملکردی خودروسازان در حوزه فروش محصولات است که بر این اساس، گروه صنعتی ایران‌خودرو با صدور فاکتور بیش از ۴۵۲ هزار دستگاه خودرو سواری و تجاری، موفق به افزایش ۴۵ درصدی این شاخص در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است.
شاگردان لوئیز فن‌خال موفق شدند با برتری قابل توجهی نیمه اول دیدار برابر آمریکا را پشت سر بگذارند.
برزیل در دومین دیدار خود در جام جهانی موفق به برتری برابر سوئیس شد تا صعودی زودهنگام به مرحله بعدی را تجربه کند.
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در سومین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین، در اولین حضور خود موفق به دریافت تقدیرنامه دو ستاره با بالاترین امتیاز شد.
به گفته‌ عضو کمیسیون برنامه و بودجه‌ی مجلس، سیاست دولت سیزدهم مبنی بر افزایش روابط با همسایگان مزیت‌های زیادی دارد که از آن جمله می‌توان به بازارسازی برای فروش نفت کشورمان در شرایط تحریمی اشاره کرد. مهندسان خوبی در زمینه‌ی طراحی و تأسیس پالایشگاه داریم که می‌توانیم از طریق صدور خدمات به سایر کشورها، آن‌ها را به کار بگیریم و برایشان اشتغال آفرینی کنیم.
دختر وزنه بردار ایران در گروه B دسته 71 کیلوگرم موفق به کسب عنوان نخست با رکورد 183 کیلوگرم شد.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از فروش دو ملک شهرداری در کمتر از یک ساعت پس از عرضه در بورس کالا خبر داد و گفت: عرضه ها مستمر خواهد بود.
اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران موفق به اخذ تعداد ۱۷ مورد مجوز فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان تهران شد که جهت اجرا به دستگاه های مربوط ابلاغ شده است.
تیم های مدعی در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال موفق شدند حریفان خود را شکست دهند. دو بازی هم با تساوی کم گل به پایان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ