سرمربی فولاد خوزستان در دقایق پایانی بازی با نساجی، دست به اقدام جالب توجهی زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور در تماس‌های تلفنی با وزیر کشور و استاندار فارس بر بکارگیری همه امکانات درمانی برای مداوای مجروحان و همچنین شناسایی و تعقیب همه عوامل این جنایت تأکید کرد.
رئیس سازمان اورژانس کشور، در خصوص حادثه بالگرد اورژانس در منطقه کهگیلویه، توضیحاتی ارائه داد.
زکریای رازی شنبلیله را برای مداوای بیماری دیابت مورد استفاده قرار می‌داده است. دانه‌های شنبلیله دارای روغن ثابت حاوی اسید‌های چرب ۶ درصد ترکیبات موسیلاژ به میزان ۲۸ درصد و پروتئین ۲۲ درصد، اسید آمینه‌های آزاد، کربوهیدرات ها، فلاونوئیدها، روغن فرار، استرول‌ها است. در مطالعات حیوانی مصرف بذر شنبلیله گلوکز خون ناشتا را هم به صورت حاد و مزمن کاهش می‌دهد.
در حادثه امروز مترو تعدادی از مسافران به‌صورت سرپایی مداوا و ۷ نفر به بیمارستان‌های یاس و امام خمینی منتقل شده بودند که تاکنون ۳ نفر با مداوای سرپایی از بیمارستان یاس مرخص شدند.
رئیس فدراسیون جودو به دلیل مشکلات جسمانی به بیمارستان منتقل شد و تحت مداوای پزشکان متخصص قرار گرفت.
رئیس فدراسیون جودو به دلیل مشکلات جسمانی به بیمارستان منتقل شد و تحت مداوای پزشکان متخصص قرار گرفت.
رژیم غذایی برای کسانی که با کبد چرب دست‌وپنجه نرم می‌کنند بسیار مهم است.
کادر پزشکی تیم استقلال اعلام کرد به زودی و بعد از مداوای دقیق میزان دوری کوین یامگا از ترکیب استقلال را اعلام خواهد کرد.
کادر پزشکی تیم استقلال اعلام کرد به زودی و بعد از مداوای دقیق میزان دوری کوین یامگا از ترکیب استقلال را اعلام خواهد کرد.
سرمربی فولاد در حاشیه دیدار با نساجی مازندران، با اقدام جالب توجهی سوژه عکاسان حاضر در استادیوم فولاد آرنا شد.
دروازه‌بان باتجربه نساجی مازندران که بعد از شکست تیمش مقابل ذوب آهن عصبانی بود، طی روزهای اخیر درگیر مداوای مصدومیت است.
بندرترکمن - محیط بانان بندرترکمن پس از تیمار و مداوای یک قطعه پلیکان آن را در پهنه آبی خلیج گرگان در غرب گلستان رهاسازی کردند.
شاهرخی ادامه داد: همچنین یکی دیگر از مصدومان به صورت سرپایی مداوا شد و پس از دریافت توصیه ها و مشاوره های لازم از بیمارستان ترخیص شد.
بازیکن تیم فوتبال تراکتور پس از انتقال به بیمارستان خطر بزرگ را رد کرده اما باید تحت مداوی بیشتر قرار بگیرد.
سیدحسین حسینی زیر نظر کادر پزشکی در حال مداوای خود است تا بتواند مقابل سپاهان به میدان برود.
تاکنون دو کودک بر اثر ابتلا به به یک بیماری مشکوک در «ولسوالی شاه‌جوی» واقع در ولایت زابلجان خود را از دست داده اند و تیم‌های پزشکی نیز در تلاش برای مداوای سایر بیماران هستند. بر اساس گزارش‌ها، تب شدید و خونریزی از دهان و بینی از علائم این بیماری است.
در مراسم ۱۳ آبان، شاهد مهر و مدارای اکثریت باحجاب با اقلیت مطلقی بودیم که تنها یک نفر بود، و چه زیبا بود این صحنه و باید به آن خانم‌های باحجاب درود فرستاد که این گونه خردمندانه با هموطن بی‌حجاب خود همراه و همصحبت شده بودند.
دستیار پرتغالی کارلوس کی‌روش بعد از مداوای سردار آزمون در تمرینات تیم ملی فوتبال حضور پیدا کرد.
نورنیوز: جعل اخبار خروج از کشور و پناهندگی برخی مسئولین و خانواده‌هایشان از سوی رسانه‌های معاند وتفسیر مدارای حافظان امنیت بامعترضان به افزایش جسارت و شجاعت انقلابیون! در برخورد با نیرو‌های امنیتی، تلاش نافرجام برای ایجاد دوقطبی در جامعه و تضعیف روحیه ملی است.
آرمان رمضانی هم چنان مشغول مداوای مصدومیت خود از ناحیه کمر است و پیش بینی می شود تا پیش از جام جهانی قادر به همراهی تیمش نباشد.
او همچنان در حال مداوا و درمان است و اینکه آیا به شهر «ویلا دو کنده» سفر می‌کند در حالت ابهام قرار دارد.
بعد از عروج ملکوتی امام رحمت الله علیه شبهه ای در خرید دارو برای مداوای قلب حضرت امام رحمت الله علیه موجب تشکیل پرونده ای اطلاعاتی و ضد جاسوسی شد و حقیر همراه تیم مبرزی مسئولیت اداره آن را به عهده داشتم و از همه ابعاد به ماجرای بیماری حضرتشان نگاه کردیم که توضیح می دهم.
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس اردستان اعلام کرد: اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی برای مصدوم در محل حادثه انجام و توسط پرسنل اورژانس برای مداوای بیشتر به بیمارستان شهید بهشتی انتقال داده شد. در حال حاضر با تلاش پرسنل اورژانس بیمارستان حال عمومی کودک مصدوم حادثه رو به بهبود است.
مهاجم برزیلی مدنظر باشگاه پرسپولیس رقم پیشنهادی خود به این باشگاه را افزایش داد و به همین دلیل توافق دو طرف به‌هم خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ