او همچنان در حال مداوا و درمان است و اینکه آیا به شهر «ویلا دو کنده» سفر می‌کند در حالت ابهام قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به دلیل حضور در تست های ایفمارک، نکونام نمی تواند برای نشست خبری، راهی سازمان لیگ شود.
به نظر می‌رسد مصدومیت سیاوش یزدانی هنوز به طور کامل رفع نشده و مورایس درباره او ریسک نکرد.
تعدادی از نمایندگان کنگره آمریکا اعلام کردند که به‌نشانه اعتراض به‌عدم رعایت حقوق‌بشر در سرزمین‌های اشغالی در سخنرانی رئیس رژیم‌صهیونیستی حضور نخواهند یافت.
سوال از وزرای خارجه و میراث فرهنگی و گردشگری دستورکار امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی بود.
سهراب بختیاری‌زاده از حضور در کمیته فنی باشگاه استقلال انصراف نداده است.
در هفته سی ام لیگ برتر سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی حضور نخواهد داشت.
سادیو مانه، ستاره بایرن مونیخ، پس از طی کردن دوران محرومیت و عدم حضور در تمرینات بار دیگر امروز به جمع هم تیمی‌هایش برگشت.
تیم پورشه آلمان در سال 2026 به فرمول یک نخواهد پیوست.
گرچه دولت باکو اخیرا به رژیم صهیونیستی نزدیک‌تر شده است اما تلاش برای مقایسه کردن این اتفاق با عدم حضور ورزشکاران ایرانی مقابل حریفان اسرائیلی در مسابقات بین‌المللی، فاقد اعتبار است‌.
سرپرست معاونت نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور از نظارت و بررسی عملکرد کارگروه اضطرار آلودگی هوا تهران خبر داد.
منابع دیپلماتیک گزارش دادند که وزرای خارجه مصر، امارات متحده عربی و عربستان سعودی در نشست امروز یکشنبه اتحادیه عرب که در طرابلس پایتخت لیبی برگزار می شود، مشارکت نخواهند داشت.
اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در حالی از هفته آینده آغاز می‌شود که عدم حضور دو فرنگی‌کار عنواندار در لیست نفرات دعوت شده به تمرینات، ابهامات زیادی را بوجود آورد.
اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در حالی از هفته آینده آغاز می‌شود که عدم حضور دو فرنگی‌کار عنواندار در لیست نفرات دعوت شده به تمرینات، ابهامات زیادی را بوجود آورد.
2 کشتی گیر تیم ملی آزاد کشورمان از حضور در رقابت های قهرمانی کشور معاف شدند.
وعده علی فتح الله زاده به استقلالی ها محقق نشده است اما این بار از عدم تمرین خبری نیست و بازیکنان به حضور منظم خود در تمرینات ادامه می دهند.
تیم هوتن قائمشهر قصد شرکت در مسابقات جام باشگاه‌های جهان را که قرار است در بهمن ماه برگزار شود، ندارد.
شروین بزرگ دلیل حضور نداشتن بازیکنان مس کرمان را مسائل مالی عنوان کرد.
سرمربی پرسپولیس در گفتگویی کوتاه درباره حواشی اخیر این تیم و عدم حضور بازیکنان برای انجام تمرینات به توضیح پرداخت.
سرمربی پرسپولیس در گفتگویی کوتاه با ورزش سه درباره حواشی اخیر این تیم و عدم حضور بازیکنان برای انجام تمرینات به توضیح پرداخت.
پرسپولیس اینبار نگرانی بزرگی بابت عدم حضور بازیکنان خارجی‌اش نداشت و هر سه بازیکن این تیم طبق زمان بندی در تهران و تمرینات حاضر شدند.
معاون درمان وزارت بهداشت، به احتمال تعطیلی مدارس به دنبال شیوع آنفلوانزا در کشور، واکنش نشان داد.
با وجود دعوت روس‌ها از دو قهرمان کشتی ایران برای رویارویی با آرتور نایفونوف و حاجی مراد رشیداف، حسن یزدانی و رحمان عموزاد در این مسابقه شرکت نخواهند کرد.
حضور شیخ دیاباته در تمرینات اختصاصی و عدم استفاده از مرخصی باعث شده تا او اکنون با شروع تمرینات گروهی در اختیار یحیی گل‌محمدی قرار داشته باشد.
سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان در حاشیه برپایی اردوی آماده سازی ملی پوشان برای حضور در رقابتهای آسیایی و جهانی به بحث عدم دعوت از برخی نفرات به این تمرینات واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ