گفته می‌شود که چیا در حال مبارزه با شرایطی است که به واسطه آهنگ جدید و ابراز ناراحتی علنی همسر سابق نامزدش برای او ایجاد شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گروهی از دانشمندان به رهبری یک محقق ایرانی در دوبلین دریافته‌اند که کار گروهی لزوماً همیشه بهترین راه برای انجام کارها نیست.
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور گفت: عضویت کامل در شانگهای با موفقیت نهایی شد و گام بعدی بریکس است.‌
ملی‌پوش شمشیربازی اسلحه سابر با اشاره به روند موفقیتی که با هم‌تیمی‌هایش در ۶ ماه اخیر داشته، گفت: مسئولان شمشیربازی را رها کرده‌اند چون این رشته نتیجه گرفته است.
ملی‌پوش شمشیربازی اسلحه سابر با اشاره به روند موفقیتی که با هم‌تیمی‌هایش در ۶ ماه اخیر داشته، گفت: مسئولان شمشیربازی را رها کرده‌اند چون این رشته نتیجه گرفته است.
جمهوری اسلامی نوشت: نتیجه بسیار مهمی که از شورش یک روزه واگنر می‌توان گرفت اینست که جنگ اوکراین و این شورش یک روزه، پوتین را از جایگاه رئیس جمهور یک کشور قدرتمند آنگونه که وانمود می‌شد به یک رئیس جمهور ناتوان که نه موفقیتی در جنگ اوکراین به دست آورده و نه در داخل کشور تکیه‌گاهی دارد تبدیل کرده است.
محققان می‌گویند هوش مصنوعی با موفقیت توانست از رابط میان مغز و ماشینی که محققان ساخته بودند، استفاده کند. این رابط طراحی شده بود تا بتواند محیط مدنظر موش برای حرکت‌دادن اشیا در فضای VR را تعیین نماید.
فرمانده کل ارتش گفت: همه افتخارات و موفقیت هایی که ارتش به دست آورده نتیجه و پیامد تلاش‍ های تربیتی و آموزشی است.
فرمانده کل ارتش گفت: همه افتخارات و موفقیت هایی که ارتش به دست آورده نتیجه و پیامد تلاش‍ های تربیتی و آموزشی است.
فرمانده کل ارتش گفت: همه افتخارات و موفقیت هایی که ارتش به دست آورده نتیجه و پیامد تلاش‍ های تربیتی و آموزشی است.
تیم ملی مچ اندازی بانوان که در سال های اخیر با محدودیت هایی برای اعزام مواجه شده بود، نتیجه خیره کننده ای را در مسابقات آسیایی 2023 کسب کرد.
رئیس فدراسیون تکواندو گفت: کیفیت رقابت‌های انتخابی به قدری خوب بود که بچه‌ها 80 درصد راه موفقیت در مسابقات جهانی را طی کردند.
مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: همه می دانیم که سال سختی پیش رو داریم و باید اگر در گذشته ۱۰۰ درصد تلاش می‌کردیم، امسال بیش از ۱۵۰ درصد تلاش کنیم تا نتیجه بگیریم.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: در گذشته که تیم ملی نتیجه نمی گرفت مربیان نقدی نداشتند اما حالا که این تیم در مسیر موفقیت قرار گرفته حرف هایی مطرح می کنند که تکرار آن به تیم ملی لطمه می زند.
مطهرنیا با بیان اینکه تعارفات دیپلماتیک در جای خود زیباست، گفت: «آنچه می‌تواند برای ایران و مردم ایران پیام‌آور موفقیت و امید به آینده باشد، نتایج و پیامد‌های این تعارفات دیپلماتیک است. به نظر می‌رسد چیزی در این زمینه تغییر نخواهد کرد. بازار ایران هوشمند است و همین امروز بازار به این سفر چگونه جواب داده است؟ به نظر می‌رسد دیگر زمان تعارفات دیپلماتیک و نشست‌های تبلیغاتی با سیاسیون جهان تمام شده است و مردم دنبال نتیجه هستند.»
‌نمی‌توان الزاما یک رژیم غذایی را برای دو نفر با تاثیر یکسان در نظر گرفت. با وجود رژیم‌های غذایی مختلفی که امروزه مطرح است، انتخاب مشکل به‌نظر می‌رسد، اما دقت در مورد هدف راجع به رژیم و بررسی تاثیر رژیم‌های مختلف برای دستیابی به بهترین نتیجه، موثر خواهد بود.
گفته می‌شود کلارا چیا، نامزد جرارد پیکه، پس از موفقیت آهنگ معروف شکیرا در چند هفته اخیر مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.
به عقیده نشریه آلمانی، تیم ملی ایران بعد از نتیجه ناامید کننده مقابل انگلیس، دوباره متولد شد و نقش کی‌روش به عنوان یک مربی و روانشناس در چنین موفقیتی چشمگیر بود.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی پیروزی تیم ملی کشورمان در جام جهانی نوشت: یک بازی درجه یک، یک نتیجه عالی و دلچسب، همان چیزی که از شیرمردان ملی‌پوش فوتبال ⁧ ایران⁩ انتظار می‌رفت.
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان بعد از قهرمانی در اسپانیا دنبال کسب بهترین نتیجه در جام جهانی باکو با جوانانش خواهد بود.
برخی تحلیلگران معتقدند اگرچه آمریکایی‌ها ممکن است موفقیت احزاب راست افراطی را یک تغییر ناگهانی بدانند واقعیت این گونه نیست و مواضع احزاب راست افراطی در ایتالیا در سالیان اخیر عادی شده است. در نتیجه، از دید آنان تغییر رادیکالی در سیاست ایتالیا رخ نداده و ادامه روندی است که از چندین سال پیش آغاز شده است.
در یادداشت کیهان، حتی به نظرات «پیر بوردیو»، جامعه‌شناس فرانسوی در باب «عادت‌واره‌ها» نیز توسل می‌شود تا نشان داده شده که وضعیت غرب در نتیجه بحران اوکراین بحرانی بوده و غرب‌گرایان داخلی در رابطه دیالکتیک بین ذهن یا درون خود با واقعیات میدانی، نمی‌توانند موفقیت روسیه و شکست غرب را ببینند.
رئیس فدراسیون کاراته گفت: کسب خوشرنگ ترین مدال المپیک آرزوی هر کشوری است و خدا را شکر نتیجه تلاش مربیان زحمت کش کاراته در توکیو با طلای گنج زاده به بار نشست.
باشگاه پرسپولیس از موفقیت یورگن لوکادیا در آزمایش‌های پزشکی خبر داد.
شکست دیپلماتیک، طرح مطالبات حداکثری در مذاکرات و ناتوانی در تحقق حتی یکی از آنها و موفقیت دیپلماتیک، طرح مطالبات معقول و دستیابی به حداقل نیمی از آنهاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ