سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه طی ۴۸ ساعت گذشته ۱۰ عملیات ویژه پلیسی در استان به وقوع پیوسته است، گفت: در مجموع این عملیات‌ها ۱۵ نفر دستگیر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع آتش سوزی در مسیر ترانزیتی جاده اهواز به اندیمشک خبر داد.
رسانه‌های ترکیه از وقوع آتش‌سوزی گسترده در منطقه صنعتی شهر بورسا خبر می‌دهند.
بر اثر وقوع انفجار در یک سیلوی بزرگ در ایالت «پارانا» واقع در جنوب کشور برزیل، ۸ نفر کشته و ۱۰ تَن زخمی شدند.
بر اثر وقوع انفجار در وزیرستان شمالی در استان «خیبر پختونخواه» در شمال غربی پاکستان، ۴ نفر کشته و ۱۰ تَن زخمی شدند.
بر اثر وقوع درگیری در جنوب کشور چاد، ۱۰ نفر کشته شدند.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از وزش باد شدید و مواج شدن دریا و افزایش ارتفاع امواج تا ۱.۵ متر از بعد از ظهر دوشنبه تا چهارشنبه (۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت) در مناطق مرکزی و شرقی دریای خزر در استان‌های مازندران و گلستان خبر داد.
سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی‌، وزش باد شدید، احتمال وقوع سیل در ۱۰ استان و افزایش ارتفاع موج در دریای خزر، تنگه هرمز و خلیج فارس هشدار داد.
معاون عملیات سازمان امدادونجات با اشاره به احتمال رگبار شدید و وقوع سیلاب در ۱۰ استان کشور از آماده‌باش امدادگران هلال‌احمر خبر داد.
یک زلزله شناس ترکیه‌ای درباره احتمال وقوع زلزله ویرانگر ۱۰ ریشتری در شهر استانبول هشدار داد.
یک زلزله شناس ترکیه ای درباره احتمال وقوع زلزله ویرانگر ۱۰ ریشتری در شهر استانبول هشدار داد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد از وزش باد شدید و طوفان از روز سه شنبه تا پایان بعد از ظهر چهارشنبه در تهران و ۱۰ استان دیگر خبر داد.
با وقوع زلزله مهیب در شهرهایی از ترکیه و سوریه، شهرهای در معرض زلزله هر دو کشور ویران شده است. بازماندگان از این حادثه با مهاجرت دسته جمعی از مناطق زلزله‌زده، خانه‌های خود را ترک کرده‌اند.
وقوع تیراندازی مرگبار در ایالت کالیفرنیا آمریکا به کشته شدن دست کم ۱۰ نفر منجر شد.
وقوع مه سنگین در شهر اهواز پرواز‌های ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی این شهر را تحت شعاع قرار داده و منجر به لغو و یا به تاخیر افتادن پرواز‌ها شده است.
اولین و شاید جدی‌ترین چالش بزرگ برای سیاست خارجی ایران در خاورمیانه ۲۰۲۳ مواجهه با سناریویی خطرناک تحت عنوان «امکان وقوع حمله نظامی به ایران» است. سناریویی که وقوع آن می‌تواند همچون زلزله‌ای ۱۰ ریشتری معادلات منطقه‌ای را دگرگون کند. سناریویی که حتی فکر کردن به آن نیز می‌تواند ترسناک باشد. چالشی که احتمال وقوع آن بسیار پایین، اما تامل در ابعاد آن برای استراتژیست‌های سیاست خارجی ایران بسیار دارای اهمیت خواهد بود
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع تصادف زنجیره‌ای در مسیر غرب به شرق بزرگراه نیایش خبر داد و گفت: در این حادثه سه نفر دچار مصدومیت شدند.
رسانه‌های افغانستان از وقوع انفجار در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی شهر کابل خبر و آتش‌سوزی در نزدیکی ساختمان وزارت کشور خبر می‌دهند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از وقوع چهار عملیات ویژه پلیسی در سرخه، دامغان، شاهرود و میامی خبر داد و گفت: در این راستا ۱۰ نفر متخلف دستگیر شدند.
زلزله‌ای به قدرت ۶.۱ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین، نزدیکی استانبول ترکیه را به لرزه درآورد.
زلزله‌ای به قدرت ۶.۱ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین، نزدیکی استانبول ترکیه را به لرزه درآورد.
زلزله‌ای به قدرت ۶.۱ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین، نزدیکی استانبول ترکیه را به لرزه درآورد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از افزایش ۱۰ درصدی وقوع انواع جرایم و کاهش ۳۰ درصدی کشف جرایم در مجموعه تهران بزرگ خبر داد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد: حوالی ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز خبری مبنی بر وقوع تصادف میان دو دستگاه خودروی سواری پراید و پژو ۴۰۵ در محور خواف واقع در استان خراسان رضوی به امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد که درپی آن امدادگران نزدیک‌ترین پایگاه‌ها به محل حادثه اعزام شدند.
رسانه ها از وقوع یک انفجار در مدرسه شیخ رحیم الله کابل در پایتخت افغانستان خبر داده و اعلام کردند که در این حادثه، «رحیم الله حقانی» از اعضای ارشد طالبان کشته شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ