مناطق مختلف کرانه باختری طی ۴۸ ساعت گذشته شاهد ۳۰ مورد عملیات مقاومت فلسطینیان علیه شهرک نشینان رژیم صهیونیستی بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درگیری‌های سنگینی میان ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع سودان، در ام‌درمان و جنوب خارطوم جریان یافته است.
براساس اعلام اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه امروز انفجار گاز در یک منزل مسکونی در روستای لالب باغملک منجر به وقوع یک حادثه ناگوار شد. در این انفجار ۶ نفر با سن‌های ۸، ۲۲، ۱۲، ۶۰، ۲۵و ۵۰ سال کشته شدند.
به گفته مدیرکل دفتر پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه ۳۰ درصد از بودجه نظام سلامت به درمان افراد مصدوم حوادث رانندگی اختصاص دارد و ۳۰ درصد از ورودی پرونده‌ به دادسراها مربوط به این حوادث است.
بر اثر وقوع درگیری میان دو طایفه در پاکستان، ۴ نفر کشته و ۳۰ تَن زخمی شدند.
سرپرست سازمان امدادونجات گفت: متاسفانه در این مدت زمان، ۳۰ نفر از هموطنان به دلیل وقوع سیل (۱۹ نفر)، رعد و برق (۸ نفر) و ریزش کوه (۳ نفر) به دلیل شدت جراحات در ۱۰ استان کشور جان خود را از دست داده‌اند، همچنین طی این مدت با اعلام مفقودی ۳ نفر در شهرستان کوهپایه (اصفهان) و محور کرج – چالوس (البرز) تیم‌های جستجو جمعیت هلال‌احمر در حال جست وجو مناطق آسیب جهت کشف مفقودین هستند.
اورژانس ۱۱۵ قم گفت: بدلیل وقوع تندباد و سقوط جرثقیل بر روی پژو ۲۰۶، راننده حدودا ۳۰ ساله به بیمارستان منتقل شد. حال عمومی فرد مصدوم مناسب است، اما با توجه به ضربه وارد شده به ناحیه کتف و کمر، برای بررسی‌های تکمیلی به بیمارستان منتقل شده است.
این وضعیت جوی از عصر شنبه تا اواخر وقت یک‌شنبه(۳۰ تا ۳۱ اردیبهشت) در تهران، البرز، قزوین، مرکزی و دامنه و ارتفاعات گیلان مورد انتظار است.
رئیس پلیس راه استان سمنان از نجات مسافران یک اتوبوس خبر داد و گفت: خوشبختانه در این سانحه ۳۰ مسافر اتوبوس با کمک شاگرد راننده از مرگ حتمی نجات یافتند. وی با بیان اینکه تنها سرعت عمل شاگرد راننده سبب نجات یافتن مسافران و راننده اصلی و کمک راننده که دچار شکستگی دست شده بود شد افزود: با وقوع حریق بلافاصله شاگرد راننده دست به کار شد و با شکستن شیشه‌های اتوبوس مسافران را نجات داد.
آن‌گونه که رادیو ژاپن گزارش داده این انفجار در ساعت ۳۰: ۱۱ دقیقه صبح امروز (به وقت محلی) و هنگاهم سخنرانی نخست‌وزیر ژاپن رخ داده است. کیشیدا در کارزار انتخاباتی یک نامزد حزب حاکمِ (لیبرال دموکرات) سخنرانی می‌کرد که این حادثه رخ داد.
«خالد زدران» سخنگوی فرماندهی پلیس کابل گفت حوالی ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز در پی انفجار یک بمب مغناطیسی چسبیده به یک خودرو در حوزه استحفاظی ناحیه دوم شهر کابل انفجاری رخ داد، اما در این رویداد به کسی آسیبی نرسیده است.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار های سطح زرد و نارنجی نسبت به وقوع برخی مخاطرات جوی در ۳۰ استان کشور هشدار داد.
بهرام صلواتی می‌گوید: «بین سال‌های ۹۹ تا ۱۴۰۰ افزایش ۳۰ درصدی را در مهاجران شاهد بودیم، اما بعد از حوادث ۱۴۰۱ این روند تشدید شده و از تراز ۱۰۰هزار مهاجر در سال به سرعت عبور خواهیم کرد. این رشد و موج فرار مغز‌ها را می‌توان از ۶ تا ۹ ماه و نهایت یک سال دید. این اتفاق در فاصله سال‌های ۸۹-۸۸ نیز رخ داد، اما اتفاقی که در حال وقوع است و موجی که با آن مواجهیم، نسبت به آن سال بالاتر خواهد بود.»
مدیرعامل هلال احمر آذربایجان شرقی از آتش سوزی اتوبوس در آذربایجان شرقی با ۳۰ سرنشین خبر داد.
رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی لرستان گفت: بامداد امروز ۳۰ آذرماه در تماسی با مرکز اورژانس استان، مبنی بر وقوع تصادف پژو ۴۰۵ با دنا پلاس از چالانچولان به سمت خرم‌آباد دو کد آمبولانس به محل اعزام شدند.
مدیرکل آبخیزداری و حفاظت خاک سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری از وقوع ۳۰ سانتی متر فرونشست خاک در سال خبر داد.
گرچه طراحان بهشت زهرا در نخستین سال تاسیس اعلام کرده بودند که این آرامستان برای مدت ۳۰ سال برای درگذشتگان پایتخت کفایت می‌کند، اما با وقوع جنگ تحمیلی و ورود خیل عظیم شهدای وطن، ظرفیت بهشت زهرا، دو سال زودتر از موعد پیش‌بینی شده یعنی در سال ۱۳۷۸ پر شد. با این حال در همان سال، مساحت ۱۱۰ هکتاری در قسمت شمال شرقی این آرامستان به مجموعه بهشت زهرا اضافه و مهرماه ۱۳۸۸ هم ۱۶۰ هکتار دیگر در بخش شرقی به این آرامستان ملحق شد تا وسعت آن به ۵۸۴ هکتار برسد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از افزایش ۱۰ درصدی وقوع انواع جرایم و کاهش ۳۰ درصدی کشف جرایم در مجموعه تهران بزرگ خبر داد.
همچنین در جلسه دادگاه، فرمانده افسران حادثه یادشده که خود نیز از ناحیه پای راست مجروح شده، با تشریح واقعه گفت: ۳۰ شهریور بود که ماموریتی از سوی سلسله مراتب به ما برای حفظ امنیت و پیشگیری از وقوع ناهنجاری ابلاغ شد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از نجات ۳۰ نفر در جریان وقوع حریق در یک مرکز درمانی واقع در خیابان جردن خبر داد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد: حوالی ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز خبری مبنی بر وقوع تصادف میان دو دستگاه خودروی سواری پراید و پژو ۴۰۵ در محور خواف واقع در استان خراسان رضوی به امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد که درپی آن امدادگران نزدیک‌ترین پایگاه‌ها به محل حادثه اعزام شدند.
یک منبع امنیتی در افغانستان اعلام کرد که انفجار در مسجد وزیر اکبر شهر کابل ۷ نفر کشته و ۳۰ تن دیگر زخمی بر جای گذاشت.
در پی وقوع انفجار در داخل مسجد گازرگاه در هرات افغانستان ۳۰ تن ازجمله مجیب رحمان انصاری امام جماعت رادیکال مرتبط با طالبان کشته و ده‌ها تن دیگر زخمی شده‌اند. داعش مسئولیت حمله را بر عهده گرفته است.
اداره دفاع مدنی سودان اعلام کرد که به دنبال وقوع سیلاب ناشی از بارش های شدید باران از ماه ژوئن تا کنون ۸۰ نفر جان خود را از دست دادند.
سرهنگ علی همه خانی از وقوع دو تصادف منجر به فوت سواری کوییک با عابر در بزرگراه یادگار امام (ره) و برخورد شدید خاور با سواری پژو و فوت راننده آن خبر داد و گفت: در ساعت ۰۱:۳۰ بامداد جمعه در محدوده بزرگراه یادگار امام (ره) به جنوب قبل از پاک نژاد یک دستگاه سواری کوئیک با عابر برخورد می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ