وزارت خارجه ایتالیا اعلام کرد که سفیر ایران در رم برای انجام یک دیدار در روز چهارشنبه فراخوانده شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کتاب «رؤیای سفر، ایتالیا» به عنوان دومین جلد از مجموعه کتاب‌های راهنمای سفر در ۴۸۰ صفحه با همکاری انتشارات نوسده منتشر شد.
در پی اقدام چند نماینده مجلس ایتالیا در میزبانی از تروریست نشان‌دار در محل پارلمان این کشور، «جزوپه پرونه» سفیر ایتالیا از سوی مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.
در پی میزبانی چند نماینده مجلس ایتالیا از سرکرده گروهک تروریستی منافقین در پارلمان این کشور، سفیر ایتالیا در تهران به وزارت امور خارجه احضار و به وی گفته شد که میزبانی از یک جنایتکار تروریست، مصداق بارز ترویج و تشویق تروریسم است.
معاون امور بین‌الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از سفر نمایندگان این سازمان به ایتالیا خبر داد.
سفیر اسبق کشورمان در ایتالیا در واکنش به اظهارات یک مقام کاخ سفید درباره پسشرفت هسته ای ایران گفت: اظهارات سالیوان در واقع بیشتر نیاز آمریکا به انجام مذاکره با ایران را نشان می‌داد.
معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه ایتالیا امروز و مقارن با تشدید تنش‌ها در روابط رم و پاریس، سفر خود به فرانسه را لغوکرد.
مخالفت خلبانان اسرائیلی با هدایت هواپیمای حامل نتانیاهو، موجب شده سفر وی در روز پنج شنبه هفته جاری به ایتالیا، با اما و اگرهای جدی روبرو شود.
رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار با سفیر ایتالیا در بغداد تاکید کرد که ثبات عراق، برای ثبات و امنیت منطقه مهم است.
سفیر اسبق ایتالیا در تهران می‌گوید که بی‌ثبات‌سازی ایران هم به نفع واشنگتن و هم به نفع تل‌آویو است و به همین دلیل زمابندی حمله به اصفهان تصادفی نبوده است.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا ضمن دیدار با رئیس‌جمهور این کشور، استوارنامه خود را تقدیم وی کرد.
سفیر اسبق ایران در ایتالیا گفت: سیاست‌خارجی رئیسی از روحانی بهتر است
«جوزپه پررونه » سفیر ایتالیا در تهران امروز به وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران احضار شد.
جوزپه پررونه سفیر ایتالیا در تهران امروز به وزارت امور خارجه احضار شد.
وزارت خارجه ایتالیا اعلام کرد که «محمدرضا صبوری» سفیر ایران در رم، برای انجام یک دیدار در روز چهارشنبه فراخوانده شده است.
سفیر انگلیس در تهران امروز پنجشنبه سطل رنگ به دست اقدام به پاکسازی دیوار سفارت این کشور از شعارهای ضد انگلیسی کرد. سایمون شرکلیف در توئیتی چند عکس از پاکسازی دیوار سفارت منتشر کرد و از سفارتخانه‌های آلمان، کره جنوبی، فرانسه، ایتالیا، برزیل و ... که در این عملیات به او کمک کرده بودند تشکر کرد. شرکلیف همچنین از برخی عابران نیز قدردانی کرد.
سفیر سابق ایران در ایتالیا با بیان اینکه باید کنشگری فعال در مجامع بین المللی داشته باشیم گفت: باید موقعیت و جایگاه سازمانی برای زنان طراحی می‌شد تا خودشان از خودشان دفاع کنند.
شرکلیف در توئیتی چند عکس از پاکسازی دیوار سفارت منتشر کرد و از سفارتخانه‌های آلمان، کره جنوبی، فرانسه، ایتالیا، برزیل و ... که در این عملیات به او کمک کرده بودند تشکر کرد. شرکلیف همچنین از برخی عابران نیز قدردانی کرد.
آنتونیو تایانی، وزیر خارجه ایتالیا روز چهارشنبه گفت که برای ابراز مراتب اعتراض کشورش به «نقض حقوق اساسی و آزادی‌ها» در ایران سفیر این کشور در رم را احضار می‌کند.
وزیر خارجه ایتالیا امروز از قصد این کشور برای احضار سفیر ایران در ساعات آینده به بهانه های حقوق بشری خبر داد.
منابع کویتی اعلام کردند که امیر این کشور عازم ایتالیا شده است.
نوه حاج علی‌اکبر، «عباس کلباسی» که الان قنادی پدربزرگ را در خیابان بهار اداره می‌کند می‌گوید: «پادرازی‌های این قنادی مشتریان زیادی داشت. بسیاری از رجال قاجار که بعد از انقراض سلسله قاجاریه در حوالی این خیابان زندگی می‌کردند مشتری پرو پاقرص ما بودند. از پدرم شنیدم که سفیر ایتالیا شیرینی پادرازی را برای نخست وزیر وقت کشورش از اینجا می‌خرید و او آنقدر از طعم این شیرینی خوشش می‌آمد که نخستین صادرات صنعت شیرینی همان زمان از قنادی بهار شروع شد.»
وزارت امور خارجه ایتالیا، سفیر روسیه در این کشور را احضار کرد.
ترافیک نیمه سنگین در ورودی‌های تهران
تیم ایران بر خلاف ایتالیا در دریافت اول چندان موفق نبود و در حالی که ایوان زایتسف هم با سایر هم‌تیمی‌هایش در تیم ایتالیا هماهنگ نبود، شاگردان کم تجربه عطایی از فرصت استفاده نکردند وگرنه حریف غیرقابل شکست نبود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ