نماینده سیرجان، تیمی است که از دیدن بازی‌هایش در لیگ بیست و دوم پشیمان نمی‌شوید
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متولدان دهه ۶۰ درگیر یکی از پرچالش‌ترین دهه‌ها از آغاز تولد و در جریان مراحل زندگی بودند و به نظر می‌رسد که حتی در سالمندی نیز این چالش ادامه خواهد داشت. مرکز پژوهش‌های مجلس در یک گزارش به بررسی چالش‌های سالخوردگی در ایران پرداخته است. این گزارش دو نکته مغفول در بحث‌های سالخوردگی ساختار سنی کشور را معرفی کرده است: نخست عدم توجه به جمعیت سالمندان حال حاضر و دیگری وضعیت کنونی افرادی است که در آینده در اوج سالخوردگی قرار می‌گیرند. بر اساس برآوردهای این گزارش، تعداد افراد سالمند بالای ۶۵سال در سال۱۴۰۰ حدود ۵/ ۵میلیون نفر بوده و در سال۱۴۱۵ این رقم به ۱۰میلیون نفر و در ۱۴۲۰ به بیش از ۱۳میلیون نفر خواهد رسید. بنابراین نظام تامین اجتماعی کشور باید منتظر تامین اجتماعی و مراقبت بهداشتی از جمیعتی باشد که سه‌برابر جمعیت کنونی است. این نکته مهم است که تغییر روند باروری نیز تاثیری در این چالش ندارد و باید سیاست‌هایی در جهت شناسایی نیازهای جمعیت سالمند و برنامه‌ریزی برای اداره این گروه سنی در دستور کار قرار گیرد. نکته مهم دیگری که این گزارش به آن اشاره می‎کند، این است که سالخوردگی جمعیت کشور به سمت زنانه شدن رفته و زنان کشور در مقابل مشکلات اقتصادی و اجتماعی بسیار آسیب‌پذیرند. بنابراین توانمندسازی زنان، از ضروریات سالمندی فعال و موفق است.
لوئیس انریکه زندگی در هتل و در مرکز پاریس را دوست ندارد و می‌خواهد در یک آپارتمان اجاره‌ای در حومه شهر اقامت داشته باشد.
به گزارش کارشناس هواشناسی؛ برای امروز وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در شرق و مناطق مرکزی کشور پیش بینی می‌شود.
به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس، جایگاه ایران در شاخص سهم صادرات تولیدات با فناوری متوسط و پیشرفته از صادرات صنعتی، جایگاه مناسبی نیست.
منابع محلی گزارش دادند که گروه تروریستی الشباب به یک مرکز نظامی در اقلیم شبیلی سفلی حمله کرده است.
سکوهای وطنی کاملا قرمز شده بود، یک سو نساجی‌چی‌ها و سویی دیگر هواداران پرسپولیس که تا صداهای‌شان به طور کامل نگرفت، بی خیال تشویق تیم محبوب‌شان نشدند.
تورم یکی از مهم ترین شاخص های اقتصاد کلان است که کشورهای مختلف در سال های اخیر موفق به کنترل آن شده اند، اما ایران همچنان با این مشکل قدیمی، دست و پنجه نرم می کند. حال در این شرایط، آمار تورم دو ماه گذشته از سوی مرکز آمار منتشر نشده است!
شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران گزارش آماری زمین‌لرزه‌های سال ۱۴۰۱ را اعلام کرد.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: جهت دریافت خدمات از قوه قضاییه، برای هر یک از اشخاص حقیقی و حقوقی شناسه قضایی پیش بینی شده است.
در گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس آمده که «نرخ جذب بســیار ناچیز کودکان بازمانده از تحصیل در کنار تعداد بالای ترک‌تحصیل ســالیانه (از ۳۴۷ هزار نفر تا ۲۷۰ هزار نفر) سبب شده روند بازماندگی از تحصیل در نظام آموزش و پرورش روبه رشد باشد.
شبکه‌های خبری پاکستان گزارش دادند تعداد تروریست‌ها بین ۷ تا ۱۰ نفر اعلام شده و تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.
براساس اعلام مرکز ملی فضای مجازی گزارش بررسی و ارزیابی پیشرفت شبکه ملی اطلاعات که از سوی وزارت ارتباطات ارائه شده است به زودی و در آینده ای نزدیک منتشر می شود.
گزارش یک وبگاه اکراینی از تصاویر محل حادثه در مجتمع صنعتی نظامی اصفهان حاکی از آن است که محل مذکور چندان دچار آسیب نشده است.
در جلسه اقتصادی دولت مطرح شد: بر اساس گزارش مرکز آمار ایران نرخ بیکاری از ۹.۴ درصد در تابستان سال گذشته به ۸.۹درصد در تابستان امسال رسیده و تا پاییز با تداوم روند به ۸.۲ درصد کاهش یافته است.
سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرد: گزارش وزارت ارتباطات از میزان پیشرفت شبکه ملی اطلاعات، هنوز تکمیل نشده و در دست بررسی است.
رییس  مرکز اطلاعات مالی با بیان اینکه حدود ۵۰ هزار گزارش معامله مشکوک به پولشویی در نظام بانکی دریافت کردیم، گفت: نزدیک به یک هزار مورد از آنها به مراجع قضایی اعلام شده است.
بر اساس گزارش مرکز آمار، نرخ تورم ماهانه آذرماه سال جاری با کاهش ۰.۲ درصدی نسبت آبان ماه عدد ۱.۹ درصد را ثبت کرد و تورم ماهانه خوراکی‌ها پس از ماه‌ها صفر شد.
تصاویری از مرکز رسانه‌ای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
گزارش اختصاصی خبرنگار اعزامی خبرگزاری مهر از مرکز رسانه ای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را از امکانات ویژه فیفا برای خبرنگاران و عکاسان جام جهانی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
طبق گزارش منتشر شده توسط مرکز بین‌المللی تحقیقات ورزشی، رئال مادرید در 10 سال گذشته برای خرید بازیکن، بیش از ارزش واقعی‌شان هزینه کرده اما در بارسا شرایط برعکس است.
رئیس گروه جمعیت و سرشماری مرکز آمار ایران با اشاره به فرایند انجام محاسبه میزان باروری کل کشور در سطح استان از سال ١٣٩۶ تا ١۴٠٠ گزارشی تفصیلی در این خصوص ارائه کرد.
مرکز رسانه قوه قضائیه نسبت به یک گزارش تلویزیونی واکنش نشان داد و اعلام کرد؛ رئیس دستگاه قضا تا کنون بازدیدی از کارخانه کیان‌تایر نداشته است.
همتی به گزارش مرکز آمار درباره تورم تیر ماه واکنش نشان داد.
گزارش رئیس کانون مرکز از جلسه تحقیق و تفحص مجلس

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ