شاگردان هاجیمه موریاسو برای سومین مرتبه در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی از صعود بازماندند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهم‌ترین جابجایی هفته جدید به انتقال سجاد شهباززاده از استقلال به مس رفسنجان اختصاص پیدا کرد.
تیم ملی والیبال ایران به بدترین شکل ممکن لیگ ملت‌ها را به پایان رساند.
دو بازیکن عراقی در آستانه پیوستن به تیم‌هایی در لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارند.
دیوارنگاره میدان انقلاب تهران با طرحی درباره حجاب و با شعار «پای خانواده ایستاده‌ایم» بروز شد.
جیان پیرو گاسپرینی، مربی دوست‌داشتنی آتالانتا، یک‌بار دیگر قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد.
رئیس کمیته نظارت شورا گفت: در وضعیتی که در‌حال‌حاضر ما در تهران مشاهده می‌کنیم با حکمی که داده شده قرار است ۵۰ اصله درخت اعدام شود، توصیه می‌کنم که مدیران شهری، اعضای شورا، رسانه‌ها و سایر مسئولان مربوطه پای کار بیایند. ما حتی حاضریم یک زنجیره انسانی به دور این بوستان تشکیل دهیم و اجازه ندهیم ۵۰ اصله درخت در منطقه‌ای که در محاصره برج‌‎ها و ساختمان‌های بلندمرتبه‌ای است که قبلا درمورد این نوع معماری وحشی در شهر تهران تذکر دادیم، قطع شود.
پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از دیدار با شفیلدیونایتد سوال و جواب جالبی درباره شیوه گلزنی ارلینگ هالند داشت و پای اشتباه اوپامکانو در دیدار رفت تیمش مقابل بایرن را به میان کشید.
سرمربی نفت مسجد سلیمان می گوید از نظر فنی همه چیز روی فرم است و فقط نیاز به کمک مالی دارند.
مربی باتجربه فوتبال روسیه به تحلیل تساوی این تیم در دیدار تدارکاتی برابر ایران پرداخت و نقل قولی را از «قربان بردیف» سرمربی سابق تراکتور درباره سطح فوتبال ایران مطرح کرد.
یحیی گل‌محمدی و جواد نکونام در گفتگوی دوباره‌ای که بعد از جنجال‌های دیدار اخیر خود داشتند، در فضای دوستانه به طور کامل به ماجرای گذشته پایان دادند.
نماینده مردم تربت‌جام و تایباد و باخرز و صالح آباد گفت: سوال است که دوباره وارد مجلس شویم چه تغییری در وضع مردم و مشکلات آن‌ها ایجاد می‌شود، من مخالف پیشنهاد آقای نظری هستم، چرا که پیشنهاد کمیسیون شورا‌ها حرف درستی است، اما سوالم از شما به عنوان نمایندگان ملت ایران این است که آیا اندکی فکر کرده‌اید، آیا انتخابات را که برگزار می‌کنیم ملت پای صندوق می‌آیند که به شما رأی بدهند یا نه.
مدافع نساجی پای خود را به تیغ جراحان سپرد و امیدوار است بهتر از قبل به میادین باز گردد.
تیم صنایع هرمزگان که هفته گذشته از برگزاری دیدار خود در لیگ برتر بسکتبال امتناع کرد، از فردا بازگشت دوباره‌ای به این رقابت‌ها خواهد داشت.
تیم صنایع هرمزگان که هفته گذشته از برگزاری دیدار خود در لیگ برتر بسکتبال امتناع کرد، از فردا بازگشت دوباره‌ای به این رقابت‌ها خواهد داشت.
آیا لوکا مودریچ واقعا بعد از جام جهانی از تیم ملی خداحافظی می کند؟ این سوالی است که شروع داستان روی پای خود ایستادن کرواسی خواهد بود.
یک بار دیگر امضای یورگن لوکادیا پای سه امتیاز پرسپولیس نشست تا او نقش بی‌بدیل خود در صدرنشینی تیم سرخپوش پایتخت را ایفا کرده باشد.
یک بار دیگر امضای یورگن لوکادیا پای سه امتیاز پرسپولیس نشست تا او نقش بی‌بدیل خود در صدرنشینی تیم سرخپوش پایتخت را ایفا کرده باشد.
کاپیتان استقلال می‌گوید صد درصد پای رضا میرزایی را زده‌اند اما داور پنالتی نگرفته است.
برخی از مبارزات کشتی آزاد به قدری جذاب هستند که این انتظار وجود دارد در مسابقات جهانی صربستان شاهد دوباره این سرشاخ‌ها باشیم.
از میان ۸ مرد محکوم به قصاص که دیروز پای چوبه دار رفتند، ۵ نفرشان قصاص شدند، اما ۳ نفر دیگر به زندان بازگشتند و اولیای دم به قاتلان مهلت دوباره دادند تا شاید با تلاش تیم صلح و سازش دادسرای جنایی تهران از مرگ نجات یابند.
کریستیانو رونالدو اخیراً از اتهام تجاوز به یک زن آمریکایی تبرئه شد ولی حالا خبر می‌رسد که ممکن است دوباره پای او به دادگاه باز شود.
برنتفورد در حضور کوتاه مدت هافبک ایرانی خود مقابل فولام شکست خورد.
سید ابراهیم رییسی، رئیس‌جمهور مانند سال گذشته در جمع عزاداران حسینی در روز تاسوعا در مسجد ارک تهران که حاج منصور ارضی مداحی می‌کند، حاضر شد.
مشاور فرمانده کل سپاه گفت: «تمام تمرکز و باور بایدن و تیم او این است که ایران را پای میز برجام بکشاند تا از این طریق از ایران امتیاز بگیرد. آن‌ها از این طریق می‌خواهند دوباره منطقه را به دست بگیرند؛ چرا که تنها از این طریق است که می‌توانند امنیت رژیم صهیونیستی را تأمین کنند و نفت ارزان به دست آورند».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ