یکی از نکاتی که در خانه تکانی اهمیت دارد تمیز کردن شیرآلات است. با چند روش بسیار ساده می‌توان شیرآلات را تمیز و براق کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به طور کلی لکه‌های حاصل از رسوب آب و مواد شوینده مانند صابون و مایع ظرفشویی می‌تواند زیبایی و برق شیرآلات از هر جنس و با هر نوع آبکاری را کاهش دهد.
مخترع سیستم های آب سردکن و شیرآلات نی‌دار گفت: استفاده از این شیرآلات ضمن صرفه‌جویی ۶۰ درصدی در میزان آب آشامیدنی، از صرف میلیاردها تومان برای خرید لیوان‌های پلاستیکی و کاغذی پیشگیری می کند.
توافقات بین المللی علمی و فناوری ایران با برخی کشورها، پیشرفت 95 درصدی پروژه های ژن درمانی و ساخت شیرآلات تخصصی حوزه نفت و گاز از خبرهای خوب حوزه فناوری به شمار می رود.
یک شرکت دانش‌بنیان موفق شده است با بهره‌گیری از فناوری بومی و توانمندی متخصصان داخلی، زمینه را برای تعمیر و بازسازی توپی‌های سنگین شیرآلات نفت وگاز فراهم کرده است.
ستاد توسعه فناوری نانو اعلام کرد، «شیرآلات بهداشتی» پرفروش‌ترین محصول نانو در سال ۱۴۰۰ بوده است.
آخرین آمار کرونا در ایران/ انفجار گاز در شیراز ۴ عضو یک خانواده را به کام مرگ برد/ گریم سارق برای دزدی شیرآلات پاساژ/ تاوان ارتباط شیطانی!/ مرد دستفروش به چوبه دار نزدیک شد/ ماجرای دعوای مرگبار ۲ پسر عمو/ قصاص مجازات رفیق کشی/ شکنجه مدیر مرکز آموزشی در خلوتگاه مخوف!/ افشای راز قتل استاد دانشگاه به خاطر عذاب وجدان
گریم سارق برای دزدی شیرآلات پاساژ
فردی که با شیرآلات سلاح دست ساز می ساخت دستگیر شد. وی در حین دستگیری نیز به پلیس تیراندازی می کند.
اداره‌کل استاندارد استان تهران با هشدار درباره مضرات استفاده از شیرآلات غیراستاندارد، به شهروندان توصیه کرد: شیرآلات بهداشتی استاندارد خریداری کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ