دولت استرالیا اعلام کرد به علت نگرانی‌های امنیتی، استفاده از شبکه اجتماعی تیک‌تاک در دستگاه‌های دولتی را ممنوع اعلام کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت آلمان اعلام کرد به منظور شرکت در رزمایش مشترک، نیروی نظامی به استرالیا و منطقه ایندوپاسفیک اعزام می‌کند.
این دعوا با توئیت ماسک آغاز شد که “آماده مبارزه در قفس” با زاکربرگ است. پس از آن، زاکربرگ به‌طور شگفت‌آوری با انتشار تصویری از توییت با عنوان «مکان را برای من بفرست» پاسخ داد.
استادیار مطالعات خاورمیانه دانشگاه ملی استرالیا دولت وقت ایالات متحده را مورد انتقاد قرار می‌دهد که با خروج یکجانبه از برجام در سال ۲۰۱۸ فرصت تاریخی غرب برای جلب اعتماد ایران را از دست دادند.
دولت استرالیا بسته جدیدی به ارزش ۷۳.۵ میلیون دلار شامل خودروی زرهی در اختیار اوکراین قرار خواهد داد.
لیونل مسی ستاره آرژانتینی به دلیل مشکلات پاسپورت خود برای دقایقی در فرودگاه پکن بازداشت شد. یک سایت آرژانتینی تایید کرد که رودریگو دی پائول هافبک آتلتیکو مادرید که به بادیگارد مسی معروف است تصمیم گرفت در کنار بهترین دوست خود بماند، در حالی که بقیه بازیکنان آرژانتین در یکی از سالن‌ها منتظر او بودند. تیم ملی آرژانتین و استرالیا روز پنجشنبه در ورزشگاه کارگران پکن چین که اخیراً بازسازی شده است، به مصاف یکدیگر می‌روند. لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی به تازگی به اینتر میامی پیوسته است.
استرالیا اعلام کرد به دلیل نگرانی های امنیتی اپ تیک تاک را از روی تمام دستگاه های متعلق به دولت این کشور پاک می کند.
دولت استرالیا در اقدامی خصمانه به بهانه ادعاهای واهی چند فرد را تحت تحریم های خود قرار داد.
دولت استرالیا تصمیم دارد قوانین امنیت سایبری خود را بازنگری و یک آژانس مخصوص برای نظارت بر سرمایه گذاری دولت در این حوزه و همچنین کمک به واکنش هماهنگ نسبت به حملات سایبری ایجاد کند.
دولت فدرال استرالیا برآورد هزینه مورد نیاز برای میزبانی بازیهای المپیک را اعلام کرد.
پیتر داتون، رهبر مخالفان دولت استرالیا در مصاحبه‌ای با یک شبکه رادیویی گفت، آنتونی آلبانیز، نخست وزیر استرالیا نقش محوری را در حذف تصویر چارلز از روی این اسکناسها داشته و باید مسئولیت این تصمیم را قبول کند.
ماجرا به سال ۱۹۹۰ برمی‌گردد. جام جهانی در ایتالیا بود و در نیمه نهایی آرژانتین به میزبان خورد. بازی در کجا برگزار می‌شد؟ ورزشگاه ناپل! این هم یکی از آن شوخی‌های روزگار بود که با قهرمانان می‌کرد. مارادونا در آن زمان خدای ناپل بود و بخش اعظمی از مردم ایتالیا عاشقانه او را دوست داشتند. مارادونا قبل از بازی یک جنگ روانی راه انداخت و گفت خیلی از ایتالیایی‌ها طرفدار آرژانتین هستند.
نیکولو بارلا آنقدر از ناکامی تیم ملی ایتالیا در راهیابی به جام جهانی ناامید است که هنوز یک بازی از جام جهانی را هم تماشا نکرده است.
ناصر کنعانی گفت: ما آمادگی داریم در تهران و کانبرا روایت درست و به دور از جنجال رسانه‌ای در خصوص تحولات ایران را در اختیار دولت استرالیا قرار دهیم.
کلر اونیل وزیر کشور استرالیا  اعلام کرد دولت غیرقانونی کردن پرداخت باج به هکرهای سایبری را بررسی می کند. اخیرا حملات سایبری متعددی اطلاعات میلیون ها کاربر استرالیایی را فاش کرده است.
برخی رسانه‌ها اعلام کردند دولت آمریکا برای مقابله با اقدامات چین در تایوان، در حال بررسی استقرار بمب‌افکن در شمال استرالیاست.
الازهر مصر با صدور بیانیه ای از تصمیم دولت استرالیا برای لغو به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، استقبال کرد.
جورجیا ملونی که قرار است به زودی به عنوان نخست وزیر جدید ایتالیا قدرت را در دست گیرد، اعلام کرده که دولت جدید او کاملاً طرفدار ناتو و اتحادیه اروپا باقی خواهد ماند.
در روزهای اخیر با اعلام تصمیم دولت استرالیا در زمینه انصراف از انتقال سفارت این کشور ، بار دیگر پروژه صهیونیستی آمریکایی انتقال سفارت خانه های خارجی به قدس بر سر زبان ها افتاده است.
اتحادیه عرب از اقدام دولت استرالیا در عقب نشینی از به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی استقبال کرد.
سازمان همکاری اسلامی از تصمیم جدید دولت استرالیا مبنی بر لغو به رسمیت شناختن غرب قدس اشغالی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی استقبال کرد.
در پی الحاق مناطق شرقی اوکراین به روسیه، دولت استرالیا اعلام کرد ده‌ها شخصیت و مقام ارشد دولت روسیه را به فهرست تحریم‌های خود اضافه خواهد کرد.
پس از هک اطلاعات ۱۰میلیون مشتری یک اپراتور مخابراتی در استرالیا، دولت این کشور تصمیم دارد با تغییر قوانین شرکت ها را وادار کند پس ازحمله سایبری به بانک ها اطلاع دهند تا از مشتریان حفاظت شود.
در راستای تلاش‌ها برای مقابله با قدرت روزافزون چین در منطقه ایندو-پاسفیک، دولت استرالیا قرار است ۴۰ بالگرد نظامی را از آمریکا خریداری کند.
طبق نظرسنجی‌ها ائتلاف متشکل از برادران – لیگا و فورزا ایتالیا شانس خوبی برای کسب آرای کافی به منظور تشکیل یک دولت دست راستی دارند. با این وجود، این بار ملونی دیگر یک شریک جوان نیست: او رهبر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ