در راستای تلاش‌ها برای مقابله با قدرت روزافزون چین در منطقه ایندو-پاسفیک، دولت استرالیا قرار است ۴۰ بالگرد نظامی را از آمریکا خریداری کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استارت‌آپ هوافضا JetZero تا سال ۲۰۲۷ نمونه اولیه یک هواپیمای بال مختلط را برای نیروی هوایی ایالات متحده خواهد ساخت. این هواپیما بر اساس بدنه Z-۵ ساخته خواهد شد.
بیشتر آسمان خراش های اروپا در ۵ شهر متمرکز شده اند. اما مجموع آسمان خراش های همه این شهر ها هم کمتر از ساختمان های سر به فلک کشیده‌ی نیویورک هستند. برای اینکه یک ساختمان به عنوان یک آسمان خراش مدرن در نظر گرفته شود، باید حدود ۱۵۰ متر ارتفاع داشته باشد، یعنی باید حداقل ۴۰ تا ۵۰ طبقه داشته باشد.
جوبایدن تصمیم دارد ۴۰ میلیارد دلار بودجه برای پشتیبانی از گسترش پهنای باند اینترنت در سراسر آمریکا هزینه کند.
اسناد فاش‌شده پنتاگون نشان می‌دهند که مصر، یکی از اصلی‌ترین متحدان آمریکا به صورت مخفیانه تلاش دارد ۴۰ هزار موشک برای ارتش روسیه تولید کند.
قیمت هر دلار آمریکا امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران، به ۴۰ هزار و ۲۰۰ تومان و نرخ حواله دلار به ۳۶ هزار و ۶۰۰ تومان رسید.
اداره پلیس واشنگتن از افزایش ۲۵ درصدی جرایم و ۴۰ درصدی قتل در پایتخت آمریکا از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون خبر داد.
مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: جبهه متحدی به رهبری آمریکا با همراهی ناتو، صهیونیست‌ها و برخی کشور‌های عربی و حتی برخی ایرانیان خارج از کشور علیه ایران با هدف براندازی نظام شکل گرفته و در این رابطه جمعیت مورد هدف‌شان هم افراد زیر ۴۰ سال است
بزرگترین زندان قاره آمریکا با ظرفیت ۴۰ هزار نفر در زمینی به مساحت ۱۶۶ هکتار در السالوادور افتتاح شد.
تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها به آمریکا خواهد رفت و بر همین اساس بهروز عطایی لیست بازیکنانی که باید برای ویزای آن‌ها اقدام شود را به فدراسیون والیبال ارائه داد.
شمار مهاجران غیرقانونی که از زمان روی کار آمدن «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا به مرز مکزیک وارد شدند، ۴۰ درصد افزایش داشته است.
سردار شهید حسین پورجعفری (جعفری نیا) عضو سپاه پاسداران و سپاه قدس و از جانبازان هشت سال دفاع مقدس، بیش از ۴۰ سال تا پای شهادت همراه و همراز سردار سلیمانی گام برداشت و سرانجام نیز در کنار فرمانده خود بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ در حمله تروریستی آمریکا در فرودگاه بغداد همراه با دیگر همراهان ایرانی و ابومهدی المهندس معاون حشدالشعبی و تنی چند از اعضای حشدالشعبی به شهادت رسیدند.
ورامین- معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قرارگاه اغتشاشات اخیر در آمریکا و برخی کشورهای همسایه تشکیل شد، اما ملت ایران بزرگترین فتنه ۴۰ سال اخیر را خنثی کردند.
تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی فوتبال آمریکا رفت تا تکلیف صعود به مرحله حذفی این مسابقات یا کنار رفتن از دور رقابتها را مشخص کند.
یک مقام وزارت دفاع طالبان با بیان اینکه وقتی به قدرت رسیدیم حتی یک هواپیمای قابل پرواز هم نداشتیم افزود: حدود ۴۰ خلبان و تکنسین فنی که در زمان حکومت اشرف غنی در نیروی هوایی کار می‌کردند، به کابل بازگشتند و روند تعمیر ناوگان هوایی تخریب‌شده این کشور را آغاز کردند.
تیم ملی فوتبال ایران برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود از مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی به مصاف تیم ملی ولز رفت تا با پیروزی در این دیدار آماده بازی با آمریکا شود.
نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بخواهیم اغتشاشات خیابانی و امثالهم از کشور جمع شود، راهش روح‌الله است. امام راحل که بعد از غیبت صغری مثل و شبیه آن نیامده. کاری کرد و جملاتی گفت که از جای دیگر گرفته می‌شد. ایشان فرمود یاران من در قنداق هستند. ما مقصریم؛ من جواد نیک‌بین مقصرم؛ این آشوب‌ها و اعتراضات را فرافکنی نکنیم؛ موضوع دشمن و خارج از کشور سر جای خود.
گوگل باید ۳۹۱.۵ میلیون دلار غرامت برای تسویه اتهاماتی از سوی ۴۰ ایالت آمریکا بپردازد. شرکت آمریکایی مذکور به طور غیرقانون موقعیت مکانی کاربران را ردیابی کرده است.
در میانه کاهش ذخایر راهبردی آمریکا به پایین‌ترین سطح در ۴۰ سال گذشته، خبرنگار بلومبرگ از تصمیم دوباره بایدن برای برداشت از این ذخایر خبر داده است.
سخنگوی وزارت خارجه چین در سخنانی تأکید کرد: تا امروز آمریکا نزدیک به ۴۰ کشور را مورد تحریم قرار داده است؛ این تحریم‌ ها باعث بروز فجایع انسانی جدی در میان نیمی از جمعیت کره زمین شده است.
سخنگوی وزارت خارجه چین در سخنانی تأکید کرد: تا امروز آمریکا نزدیک به ۴۰ کشور را مورد تحریم قرار داده است؛ این تحریم‌ ها باعث بروز فجایع انسانی جدی در میان نیمی از جمعیت کره زمین شده است.
روز پنج‌شنبه ۲۴ شهریور اولین موتورسیکلت پرنده جهان در نمایشگاه خودروی دیترویت در ایالات متحده عرضه شد. استارت‌آپ ژاپنی «اروینس تکنولوژی» این موتورسیکلت یا «هاوربایک» پیشرفته را ساخته است؛ وسیله نقلیه‌ای که می‌تواند ۴۰ دقیقه پرواز کند و به سرعت ۶۲ مایل در ساعت برسد. قیمت تخمینی نسخه آمریکایی این موتورسیکلت ۷۷۷ هزار دلار اعلام شده است. رییس نمایشگاه خودروی موتورسیتی گفت: «احساس می‌کنم به معنای واقعی کلمه ۱۵ ساله هستم و به تازگی از جنگ ستارگان بیرون آمده‌ام و سوار دوچرخه‌شان شده‌ام. این هاوربایک عالی است. البته در ابتدا کمی دلهره خواهید داشت، اما من فقط حس خوشحالی داشتم.» شوهی کوماتسو، بنیانگذار و مدیرعامل اروینس تکنولوژی نیز می‌گوید این شرکت ساخت پهپاد‌ها و وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین را آغاز کرده است.
روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد که وزارت دادگستری آمریکا تلفن‌های همراه بوریس اپشتین، مشاور دونالد ترامپ (رئیس‌جمهوری سابق آمریکا) و مایک رومن، استراتژیست کارزار انتخاباتی وی را به عنوان مدارک پرونده ضبط کرده است.
رسانه های آمریکایی از ضبط تلفن همراه دو مشاور ارشد دونالد ترامپ و صدور حکم احضار ۴۰ تن از دستیاران او توسط وزارت دادگستری آمریکا در ارتباط با حوادث حمله به کنگره خبر دادند.
یافته‌های یک تحقیق جدید نشان می‌دهد که بیش از ۴۰ درصد مردم آمریکا بر این باورند که جنگ داخلی در این کشور، ظرف ۱۰سال آینده رخ خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ