ناصر کنعانی گفت: ما آمادگی داریم در تهران و کانبرا روایت درست و به دور از جنجال رسانه‌ای در خصوص تحولات ایران را در اختیار دولت استرالیا قرار دهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی تاج که برای تماشای بازی فینال جام جهانی زنان به استرالیا سفر کرده با جیانی اینفانتینو دیدار کرد.
سفیر استرالیا در تهران در گرمای این روز‌ها دست به کار شده و در آشپزخانه سفارت آب‌دوغ خیار درست کرده است. فیلم طرز تهیه آب‌دوغ خیار را در ادامه ببینید.
در پی اقدام چند نماینده مجلس ایتالیا در میزبانی از تروریست نشان‌دار در محل پارلمان این کشور، «جزوپه پرونه» سفیر ایتالیا از سوی مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.
در پی میزبانی چند نماینده مجلس ایتالیا از سرکرده گروهک تروریستی منافقین در پارلمان این کشور، سفیر ایتالیا در تهران به وزارت امور خارجه احضار و به وی گفته شد که میزبانی از یک جنایتکار تروریست، مصداق بارز ترویج و تشویق تروریسم است.
وزیر امور خارجه در آستانه عزیمت سفیر ایران به استرالیا بر توسعه فضای تعامل و همکاری بین دو کشور در عرصه های مختلف سیاسی و تجاری تاکید کرد.
انتخاب اردوغان برای وزارت خارجه در ترکیه با رضایت و اتفاق نظر همراه شده است. رسانه‌های ترکیه در این چند روز تأکید بسیاری بر سوابق دیپلماتیک فیدان کرده‌اند: مشاور وزیر خارجه اسبق (داوداوغلو)، مشاور سفیر ترکیه در استرالیا، رئیس آژانس توسعه و هماهنگی ترکیه، عضو هیئت مدیره آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، معاونت ریاست دستگاه اطلاعات و در نهایت ریاست این دستگاه از سال ۲۰۱۰.
یک استارتاپ سوئیسی موسوم به Destinus در حال توسعه یک جت مسافربری با نیروی هیدروژن است که می‌تواند زمان سفر از اروپا به استرالیا را در مقایسه با پرواز‌های ۲۰ ساعته کنونی به کمی بیش از چهار ساعت کاهش دهد.
سفیر چین در کانبرا می‌گوید که استرالیا پیش از نزدیک شدن به ژاپن باید جنایات جنگی این کشور در جنگ جهانی دوم را به یاد بیاورد.
«جوزپه پررونه » سفیر ایتالیا در تهران امروز به وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران احضار شد.
جوزپه پررونه سفیر ایتالیا در تهران امروز به وزارت امور خارجه احضار شد.
وزارت خارجه ایتالیا اعلام کرد که سفیر ایران در رم برای انجام یک دیدار در روز چهارشنبه فراخوانده شده است.
وزارت خارجه ایتالیا اعلام کرد که «محمدرضا صبوری» سفیر ایران در رم، برای انجام یک دیدار در روز چهارشنبه فراخوانده شده است.
در میانه اختلاف‌ها و تنش‌های بین دو کشور، وزیر خارجه استرالیا امروز در سفری دو روزه راهی پکن خواهد شد.
یک منبع مطلع در وزارت خارجه گفت:با توجه به‌ برنامه پر اهمیت دیگری که در تهران در دستور کار قرار دارد، موضوع سفر با هدف شرکت در نشست مذکور از دستور کار خارج شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات نخست وزیر استرالیا در خصوص تحولات داخلی ایران گفت: بر اساس اطلاعات نادرست، رویکرد نادرستی را در پیش گرفته اید که کمکی به روابط دو کشور نمی‌کند.
طبق اعلام فدراسیون جهانی بسکتبال، عدم سفر استرالیا به تهران به معنای باخت فنی این تیم تلقی می شود.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در توصیه‌ای مسافرتی به هموطنان ایرانی سفر به استرالیا را توصیه نکرد.
تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی، دو دیدار سرنوشت ساز را برابر چین و استرالیا پیش رو دارد.
تیم ملی بسکتبال استرالیا از حضور در تهران برای پنجره پنجم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳، خودداری کرد.
فدراسیون بسکتبال ایران چندین بار اعلام کرده‌ از حق میزبانی کوتاه نخواهند آمد و دیدار پنجره پنجم باید در تهران برگزار شود.
تل آویو سفیر استرالیا در سرزمین های اشغالی را در واکنش به اقدام کانبرا مبنی بر لغو به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت این رژیم احضار کرد.
وزارت امور خارجه ایتالیا، سفیر روسیه در این کشور را احضار کرد.
ارسلان کاظمی بازیکن باسابقه تیم ملی بسکتبال ایران، در سفر به استرالیا تیم ملی را بدلیل مصدومیت همراهی نخواهد کرد.
پیش‌تر سفیر چین در استرالیا گفت پکن آماده اتحاد مسالمت‌آمیز تایوان است اما در عین حال هشدار داد در صورت لزوم و اجبار از هر ابزار لازم در رابطه با این جزیره استفاده خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ