نرخ بیکاری در انگلیس در ماه فوریه گذشته به ۳.۸ درصد افزایش یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اقتصاددانان ترکیه پیش بینی می‌کنند که نرخ بهره در این کشور تا پایان امسال ممکن است بین ۲۵ تا ۵۰ درصد تعیین شود و برخی رسانه‌ها نیز اعلام کرده‌اند که انتظار می‌رود نرخ بهره در ترکیه تا پایان سال ۲۰۲۳ در رقم ۲۸.۵ درصد تثبیت شود.
مشهد ـ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت: طبق اعلام مرکز آمار ایران، نرخ بیکاری در خراسان رضوی در سه ماهه ابتدای سال کاهش پیدا کرده است.
دیداری گفت: نرخ خوراک پتروشیمی در ایران مناسب نیست ما تلاش کردیم فرمول آن تغییر و از تک نرخی بودن خارج شده و تابعی از نرخ بین المللی باشد.
اجاق‌های القایی هیچ بنزن قابل تشخیصی منتشر نمی‌کنند. نرخ بنزن منتشر شده در طی احتراق صدها برابر بیشتر از نرخ انتشار بنزن است که در سایر مطالعات اخیر از نشت گاز نسوخته به خانه ها شناسایی شده است.
معاون علمی رئیس جمهور گفت: برنامه ریزی کرده ایم سالانه سهم اقتصاد دانش‌بنیان از تولید ناخالص ملی یک درصد افزایش پیداکند و حداقل یک درصد نرخ بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی کاهش یابد.
قیمت طلا روز جمعه و پیش از تعطیلی بازار کاهش یافت، زیرا آمار‌های شغلی بالاتر از حد انتظار آمریکا، بازدهی خزانه‌داری را افزایش داد، اما در مسیر افزایش هفتگی قرار داشت، زیرا افزایش نرخ بیکاری امید به توقف افزایش نرخ بهره فدرال رزرو را حفظ کرد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: افزایش نرخ تاکسی‌های اینترنتی باید به تصویب شورای شهر تهران برسد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: افزایش نرخ تاکسی‌های اینترنتی باید به تصویب شورای شهر تهران برسد.
قیمت هر دلار آمریکا امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با افزایش نسبت به روز گذشته همراه بود.
زمستان ١٤٠١ نرخ بیکاری جمعیت ١٥ ساله و بیشتر ۹.۷درصد و نرخ مشارکت اقتصادی ۴۰.۵درصد بوده است. بررسی روند تغییرات نرخ بیکاری نشان می دهد این شاخص، نسبت به فصل مشابه سال گذشته افزایش داشته است.
یک کارشناس اقتصادی گفت: تورم و افزایش نرخ ارز هر دو مولود ناترازی‌های کلان اقتصادی مانند ناترازی در بودجه، صندوق‌های بازنشستگی و نظام بانکی است.
قیمت هر دلار آمریکا امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با افزایش قیمت نسبت به روز گذشته به ۴۰ هزار و ۹۹۸ تومان رسید.
رییس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بودجه شهرداری تهران رسما پیش از سال جدید به شهرداری تهران ابلاغ شده است، افزود: افزایش کرایه تاکسی، اتوبوس و مترو در تهران از ابتدای اردیبهشت ماه اعمال خواهد شد.
سخنگوی دولت از افزایش ۳۰ درصدی تولید گندم خبر داد و گفت: نرخ بیکاری در کشور از ۹.۷ درصد به ۸.۲ درصد رسیده و بیکاری حدود ۲ درصد کاهش پیدا کرده است.
سخنگوی دولت از افزایش ۳۰ درصدی تولید گندم خبر داد و گفت: نرخ بیکاری در کشور از ۹.۷ درصد به ۸.۲ درصد رسیده و بیکاری حدود ۲ درصد کاهش پیدا کرده است.
سرطان روده بزرگ در میان بزرگسالان جوان همچنان در حال افزایش است، به طوری که انجمن سرطان آمریکا دو برابر شدن موارد را در افراد کمتر از ۵۵ سال گزارش کرده است.
سخنگوی سازمان ساتبا، گفت: افراد می‌توانند برق تولیدی توسط پنل‌های خورشیدی را حداقل 15 تا 16 برابر قیمت برقی که از وزارت نیرو خریداری می‌کنند به سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر بفروشند.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: دولت سیزدهم در مدت استقرار خود تلاش‌های خوبی برای کنترل تورم انجام داده اما همه این تلاش‌ها با افزایش ناگهانی نرخ ارز، بی‌اثر می‌شوند و به چشم مردم نمی‌آیند.
در چند ماه گذشته فشارها به دولت بابت افزایش نرخ بهره شدت گرفته است اما دولت تاکنون در این باره با دید احتیاطی برخورد کرده است.
اردوغان جادوی سیاسی خود را از دست داده است؛ حتی با ایجاد شرایطی که رقابت را برای مخالفانش سخت‌تر کرده است. علاوه بر فرسایشی شدن روند دموکراسی در ترکیه، تورم سالانه به بیش از ۸۰ درصد رسیده که بسیار بالاتر از نرخ جهانی ۱۲ درصد است و نرخ بیکاری به ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده.
معاون وزیر کار با بیان اینکه تا پایان سال ۱۴۰۱ نرخ بیکاری کاهش می‌یابد، گفت: سرانه اشتغال در قانون ۵۰ میلیون تومان بود که در کارگروه ملی ایجاد اشتغال پایدار به ۳۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.
سلطانی ادامه داد: «تبعات رکود کاملاً مشخص است؛ از یک سو ما با کاهش قدرت خرید مردم روبرو هستیم که ناشی از نابرابری میزان افزایش تورم و شاخص‌هایی مانند نرخ ارز در برابر افزایش سالانه حقوق و دستمزد است، از سوی دیگر با وقوع چنین پدیده‌ای تقاضا در بازار با کاهش روبرو می‌شود که این موضوع باعث تعطیلی دومینو وار واحد‌های تولیدی و همچنین کارخانجات را به دنبال دارد که به تبع آن نیز بیکاری گسترده را رقم خواهد زد.»
ترس بزرگتر از رکود تورمی است. افزایش نرخ بهره که رشد اقتصاد را کاهش می‌دهد باعث افزایش نرخ بیکاری می‌شود و نمی‌تواند به شکل معناداری تورم را کاهش دهد. همزمان چنین وضعیت اقتصادی‌ای با پوپولیسم ضد سیستم مطمئنا برای نظم جهانی از پیش متزلزل شده عمیقا بی‌ثبات کننده خواهد بود.
هزینه‌های اقتصادی جمعی سیاست‌های شی بسیار زیاد بوده‌اند از جمله این موارد می‌توان به کاهش تولید صنعتی، فرار شدید سرمایه و افزایش نرخ بیکاری به ویژه در میان جمعیت کلیدی جوانان شهری اشاره کرد. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که رشد اقتصادی چین در سال جاری به حدود ۴ درصد کاهش می‌یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ