دور جدید تمرینات شاگردان پژمان درستکار بعد از جام تختی در خرداد ماه استارت خواهد خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده وزن 66 کیلوگرم تیم ملی جودو مردان گفت: تقریبا 50 روز اردوی آماده سازی تیم ملی تعطیل بود و حالا دوباره خون در رگ‌های جودو جریان پیدا کرده و نیاز به حمایت مسوولان داریم.
کارشناس فوتبال و پیشکسوت استقلال از تعویق یک هفته ای مسابقات لیگ برتر به عنوان فرصتی برای بهتر و کاملتر شدن استقلال نام برد.
بنا بر اعلام مشاور وزیر و مدیر پروژه‌های استخدامی وزارت آموزش و پرورش، حوزه‌های ارزیابی تکمیلی آزمون آموزگاری در این دو روز تعطیل هستند، اما آزمون دبیری در موعد مقرر خود یعنی روز پنجشنبه ۱۲ مردادماه برگزار می‌شود.
معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه اعلام کرد: همه واحدهای قضایی و اداری، حوزه‌های ستادی و سازمان‌های تابعه قوه قضائیه در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۱و ۱۲ مرداد تعطیل است.
تمامی واحد‌های قضایی و اداری، کلیه حوزه‌های ستادی و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در روز چهارشنبه و پنج‌شنبه تعطیل است.
سخنگوی دولت از موافقت دولت با روز‌های تعطیلی چهارشنبه و پنجشنبه خبر داد.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری زنان ایران تاکید کرد، در صورتی که دختران در ۱۰ روز تعطیلی اردوی تیم ملی آمادگی خود را حفظ نکنند به مسابقات قهرمانی جهان نمی‌روند.
اردوی تیم فوتسال جوانان ایران بعد از یک وقفه اجباری مجددا از سر گرفته می‌شود.
اردوی تیم فوتسال جوانان ایران بعد از یک وقفه اجباری مجددا از سر گرفته می‌شود.
در شرایطی که تا یک ماه دیگر چند تیم فوتسال از کشورهای دیگر به ایران سفر می کنند، تیم ملی فوتسال ایران تا آستانه اخراج از هتل پیش رفت و اردوی تیم جوانان تعطیل شد!
تیم ملی فوتبال عربستان در دومین فیفادی سال ۲۰۲۳ اردو و مسابقه‌ای ندارد و چندین ماه تعطیل خواهد بود.
بازیکنان استقلال پیش از عید 24 ساعت تمرین تیم را تعطیل کردند و این اعتراض یک روزه در نشانه اعتراض به مشکلات مالی تیم بود.
اردوی تیم ملی تکواندو کشورمان که بعد از بازگشت ملی پوشان از فجیره و استانبول در خانه تکواندو از سر گرفته شده بود، عصر فردا به مدت ۵ روز تعطیل خواهد شد.
اردوی تیم ملی تکواندو کشورمان که بعد از بازگشت ملی‌پوشان از فجیره و استانبول در خانه تکواندو از سر گرفته شده بود، عصر فردا به مدت ۵ روز تعطیل خواهد شد.
اردوی تیم ملی تکواندو که بعد از بازگشت ملی پوشان از فجیره و استانبول در خانه تکواندو از سر گرفته شده بود، عصر فردا به مدت ۵ روز تعطیل خواهد شد.
با نظر کادر فنی، تمرین امروز تیم پرسپولیس تعطیل اعلام شد تا سرخ‌پوشان به استراحت بپردازند.
با توجه به نیامدن تیم ملی استرالیا به تهران، اردوی ملی پوشان ایران تعطیل شد.
تیم فوتبال نساجی مازندران با توجه به تعطیلی لیگ قصد دارد اردوی آماده سازی خود را در ترکیه دنبال کند.
مرزبان می‌گوید تعطیل کردن لیگ برتر ایران در شرایطی که لژیونرها در تیم‌هایشان هستند کار درستی نبوده است.
باشگاه تراکتور نیز قصد دارد به واسطه تعطیلی لیگ برتر اردوی آماده‌سازی خود را تدارک ببیند.
در بازگشت از مرخصی و تعطیلی تمرینات، این تیم اردوی آماده سازی خود را برای شروع دوباره لیگ و جدال حساس دربی بعد از جام جهانی در نظر خواهد گرفت.
در صورت عدم برگزاری تورنمنت فوتسال کاسپین، تیم ملی فوتسال ایران احتمالا تا سال ۱۴۰۲ در تعطیلات به سر خواهد برد و فاصله زیادی تا شروع اردوی بعدی ایجاد می‌شود.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شانزده بازیکن را به اردوی آماده‌سازی پیش از رقابت‌های جام جهانی دعوت خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ