اگرچه هدف از تصویب قانون که جزو افتخارات نظام می باشد، ارتقای کیفیت نظام آموزشی کشور بود اما وجود موانعی در مسیر اجرای آن مانند تدوین آیین نامه و شیوه نامه نامناسب، تأخیر در اجرای رتبه بندی و بی نظمی در پرداخت های فرهنگیان که نمونه بارز آن را در روزهای پایانی سال شاهد بودیم، منجر به ناخرسندی معلمان شد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس هیات تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی گفت: یک ماه پیش گزارش تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی در این هیات به تصویب رسید و پس از تصویب در کمیسیون برنامه و بودجه، در صحن مجلس قرائت می‌شود.
رئیس هیئت تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی گفت: یک ماه پیش گزارش تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی در این هیئت به تصویب رسید و پس از تصویب در کمیسیون برنامه و بودجه، در صحن مجلس قرائت می‌شود.
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گزارش مسائل مرتبط با حوزه طیور، مشکلات و تأمین نهاده‌های دامی کشاورزی در سال زراعی جدید را قرائت کرد.
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه گزارش کمیسیون متبوعش درخصوص وضعیت تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه ۱۴۰۲ را قرائت کرد.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس گزارش این کمیسیون در مورد بررسی نحوه سیاستگذاری دستگاه‌های متولی در حوزه مدیریت بازار کالاهای استراتژیک گندم و برنج در کشور را قرائت کرد.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس گزارش این کمیسیون درباره برنامه‌های وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی را قرائت و تاکید کرد اعضای این کمیسیون موافقت خود را با گزینه پیشنهادی وزارت جهاد اعلام کردند.
سخنگوی کمیسیون‌های صنایع و اقتصادی مجلس گزارش کمیسیون‌های متبوع خود درباره صلاحیت وزیر پیشنهادی صمت را قرائت و از موافقت با این برنامه‌ها خبر دادند.
رئیس هیئت تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی در مجلس از ارائه گزارش کار هیئت متبوعش به کمیسیون برنامه و بودجه خبر داد و گفت: احتمالاً این گزارش تا چند هفته دیگر در صحن مجلس قرائت می‌شود.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: گزارش این کمیسیون درباره عدم اجرای قانون اصلاح اساسنامه بانک‌های دولتی تهیه شده و آماده قرائت در صحن مجلس است.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از تهیه گزارش این کمیسیون در خصوص استفاده از آب‌های نامتعارف و آلوده در کشت محصولات خوراکی خبر داد.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، گزارش این کمیسیون در خصوص بررسی عملکرد وزارت نفت در تعرفه گذاری گاز مشترکان خانگی را قرائت کرد.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون آموزش درباره بررسی علل و عوامل تأخیر در پرداخت حقوق اسفند ماه ۱۴۰۱ فرهنگیان قرائت شد.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بسته پیشنهادی مجلس برای مدیریت بازار ارز ۷۰ روز پیش در قالب گزارش نظارتی مفصلی در صحن علنی مجلس قرائت و به صورت عمومی ارائه و منتشر شد.
گزارش کمیسیون اصل ۹۰ در مورد عضویت ایران در موافقتنامه آب و هوایی پاریس در جلسه علنی امروز مجلس قرائت و تاثیر آن در خاموشی های چند سال اخیر کشور مشخص شد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ گزارش این کمیسیون را درباره سند مالی سال آینده کل کشور را قرائت کرد.
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: رأی گیری گزارش نهایی کمیسیون در خصوص تحقیق و تفحص از سازمان سنجش آموزش کشور انجام و با رأی اعضا، این گزارش در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: دستگاه‌های دولتی باید در خصوص حجاب به وظایف خود عمل کنند و گزارش عملکرد دستگاه‌ها در رابطه با اجرای قانون حجاب در صحن علنی قرائت می‌شود.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گزارش این کمیسیون در خصوص سیاست‌ها و اقدامات ارزی دولت سیزدهم را قرائت کرد و از تکرار تصمیمات شکست خورده گذشته در این حوزه خبر داد.
گزارش کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در مورد ارزیابی سیاستها و اقدامات ارزی دولت در صحن علنی توسط مهدی طغیانی سخنگوی این کمیسیون قرائت شد.
گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد واقعه فوت خانم مهسا امینی در مجلس قرائت شد. منبع: دانشجو
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: گزارش کمیسیون در خصوص ابعاد فوت خانم مهسا امینی به جمع بندی نهایی رسیده است و جهت قرائت در صحن مجلس به هیات رئیسه تحویل داده شده است.
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گزارش این کمیسیون را در مورد صلاحیت «زاهدی وفا» قرائت کرد و از موافقت این کمیسیون با وزیر پیشنهادی کار خبر داد.
قالیباف پس از قرائت گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره طرح دارویار با بیان اینکه حذف ارز ترجیحی دارو غلط‌ترین حرف ممکن در اجرای طرح دارویار است، گفت: مردم عزیز باید بدانند ما در حوزه دارو و یارانه‌ها به هیچ عنوان ظرفیت ارز را حذف نخواهیم کرد، در حقیقت یارانه‌ها به صورت مستقیم به خود افراد پرداخت می‌شود.
توافق استراتژیک گروه خودروسازی سایپا و گروه صنعتی ایران‌خودرو

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ