هافبک هوادار می‌گوید این تیم در نیم فصل دوم جا افتاده‌تر شده و امید زیادی به جام حذفی دارند اما استقلال ملاثانی را حریف راحتی نمی‌دانند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصور ما از «گورستان» معمولا قطعه زمینی است که اجساد در آنجا زیر خاک دفن شده‌اند؛ اما همۀ گورستان‌ها چنین شکل و شمایلی ندارند؛ مردمان ساگا در فیلیپین بنا بر اعتقادات خاصی که دارند، در طی دو هزار سال، مردگانشان را در گورستان‌هایی کاملا متفاوت «آویزان» کرده‌اند!
سباستین هالر، مهاجم دورتموند، از هم‌تیمی‌های خود خواست فرصت طلایی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ آلمان را از دست ندهند.
احمد الحسن، سرمربی سابق تیم ملی فلسطین، قرعه کشی جام ملت های آسیا 2023 را برای تیم ملی این کشور متعادل دانست.
مهدی محمدنبی گفت:حضور نمایندگان کشورهای مختلف در کنار میز سرمربی ایران نشان‌دهنده قدرت فوتبال ما است.
قهرمان المپیک توکیو گفت: ما اگر بهترین تیرانداز هم باشیم اما اعزام نشویم و یا تعداد اعزام‌های کمی داشته باشیم، قطعاً با مشکل مواجه خواهیم شد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از تساوی تیمش برابر روسیه که نخستین حضور او روی نیمکت تیم ملی بود گفت: این بازی ما را خیلی به آینده امیدوار کرد.
مهدی تاج با اشاره به مشکلات مالی فدراسیون و انتخاب امیر قلعه نویی پس از کارلوس کی روش گفت: انتخاب قطر نشان داد ما درست رفتار کردیم.
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به مشکلات مالی فدراسیون و انتخاب امیر قلعه نویی پس از کارلوس کی روش گفت: انتخاب قطر نشان داد ما درست رفتار کردیم.
وی با بیان این‌که «ما در امر صادرات توفیقات زیادی داشتیم که قابل مقایسه با گذشته نیست»، یادآور شد: ما رشد نزدیک به دو و نیم برابری در این زمینه داشتیم و ۱۵ هزار فرصت شغلی - نسبت به سال قبل - بیشتر ایجاد کرده‌ایم. در زمینه بومی‌سازی قطعات که با سه هدف رفع تحریم‌ها، مقابله با خرابکاری صنعتی دشمن و صرفه‌جویی ارزی دنبال می‌شود، به تولید ۳۸ هزار قطعه و مواد مورد نیاز خود رسیدیم.
کاپیتان گل گهر با ذکر خصوصیت فنی قلعه نویی می گوید فقط به بردن استقلال فکر می کنند.
مربی تیم هوادار معتقد است رقابت دشواری در جام حذفی برابر مس رفسنجان دارند.
مخابرات و اینترنت نسل پنجم (۵G) زندگی ما را متحول کرد. ما توانستیم فیلم‌های با کیفت ۴K را روی تلفن همراه خود ببینیم، راحت‌تر کار از راه دور انجام دهیم و همچنین داده‌های حجیم را در مدت زمانی کوتاه‌تر انتقال دهیم. اما در واقع زندگی آینده ما با اینترنت ماهواره‌ای، واقعیت مجازی، وسیله‌های نقلیه خودکار، خانه‌های هوشمند و توسعه بسیاری فناوری‌های دیگر گره خورده است. چنین پیشرفت‌هایی نیازمند جابجایی حجم بسیار بالاتری از داده و در نتیجه سرعت انتقال بالاتر خواهد بود.
فرجی‌راد دیپلمات سابق می گوید: چین هم بیشتر به سمت رقبای ما رفته و نه کار توسعه‌ای انجام می‌دهد و نه کار سرمایه‌گذاری؛ یک نفتی از ما می‌برد و پولش را به صورت کالا و قطعه می‌فرستد. از سوی دیگر در همین بحران گاز، مسئول گاز ایران به ترکمنستان رفت و خواهش کرد اما حاضر نشدند در سرما و یخبندان یک مقدار فشار خط لوله را افزایش دهند. اینها نشان می‌دهد که نباید اجازه دهیم وزن ژئوپلوتیک کشور تضعیف شود.
خانه می‌تواند چیزی فراتر و عجیب‌تر از صرف یک چهاردیواری مسقّف باشد. در اینجا با تعدادی از خانه‌های عجیب و غیرعادی آشنا می‌شوید که تخیل ما را از چارچوب مکعب‌مستطیل‌هایی که محل زندگی‌مان هستند آزاد می‌کنند.
مربی سئوتا از واکنش ژاوی به قرعه بارسا در یک هشتم نهایی کوپا دل ری ناراحت شده و امروز پاسخ او را داد.
یولیان ناگلزمان، مربی بایرن مونیخ، از قرعه تیمش و مصاف با پی اس جی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان راضی نیست.
ژاوی هرناندز در واکنش به برخورد به منچستریونایتد در پلی آف لیگ اروپا بار دیگر به بدشانسی بارسا اشاره کرد و گفت که یونایتد تنها رونالدو نیست و چالش بزرگی پیش رو خواهند داشت.
فاطمی امین کیفیت خودرو را منوط به رضایت مشتری عنوان کرد و گفت: طرح‌های بسیاری در زمینه کیفی سازی محصولات آغاز شده البته در این راستا ما انتظار بیشتری از قطعه سازان و خودروسازان داریم.
عاملی با بیان اینکه قره باغ خط قرمز ماست گفت: ایران هیچ وقت نگفته ارمنی ناموس ماست یا ارمنی خط قرمز ماست خط قرمز ما قره باغ است و هیچ کس مثل من در این تریبون از تمامیت ارضی قره باغ و لزوم عودت قره باغ به آذربایجان صحبت نکرده است من بار‌ها گفتم راه چاره جنگ است نه گروه مینسک و نه مذاکره جنگ هم اتفاق افتاد و الحمدالله قره باغ آزاد شد مقدار کمی هم که مانده باید به آذربایجان برگردد رهبر عظیم الشأن ما در سخنان خود فرمودند کل قره باغ باید با آذربایجان برگردد این بالاترین کمک ایران برای پیروزی آذربایجان در قره باغ بود.
مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان در این خصوص گفت: ما این موضوع را تکذیب میکنیم. ما با امیر قلعه نویی قرارداد داریم و ایشان به کار خود متعهد هستند.
اصفهان- سرپرست پیشین هیئت باستان‌شناسی چهارباغ گفت: نزدیک به ۵ هزار قطعه شی تاریخی در کاوش‌های گروه پژوهشی ما در محور میانی چهارباغ در سال ۹۸ کشف شد اما مطالعات ما در ادامه ناتمام ماند.
مهدی تارتار می‌گوید ذوب آهن موقعیت های خوبی برای گلزنی برابر مس رفسنجان داشت اما مدافعان این تیم با از خودگذشتگی مانع این اتفاق شدند.
سردار سلامی با تأکید بر اینکه "نیروی دریایی سپاه یک نیروی قدرتمندی است و ما امروز مأموریت گرفته‌ایم که در دریاهای دوردست، حضور پیدا کنیم"، گفت: شما امروز آبروی ما هستید، آبروی نظام هستید و قدرت را اعتبار می‌دهید. فرماندهی معظم کل قوا برای شما همیشه دعا می‌کنند و این قدرت را عامل عزت و سرافرازی اسلام می‌دانند.
رئیبس سازمان سینمایی تاکید کرد: سینمای ایران متعلق به ده هزار نفر است، نمی‌توانیم بگوییم که همه امکانات و تجهیزات در اختیار ۲۰ تا ۳۰ نفر باشد. دوران پدرخواندگی در سینمای ایران تمام شده و اکنون سینمای ما به پدری نیاز دارد که خوب بشنود و خوب عمل کرده و عدالت را رعایت کند. امروز در سینمای ایران قوانین حکم‌فرماست، دوران تلفن زدن و سفارش کردن تمام شده.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ