یک قانونگذار حزب چپ آلمان یادآور شد: اوکراین توانایی پیروز شدن در نبرد با روسیه را ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر می‌رسد پیش از قهرمانی آسیا قوانین سفت و سختی بر تیم ملی والیبال ژاپن حاکم شده است.
پنتاگون در نظر دارد تا نیروهای خود را در مرکز ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا مستقر نماید.
دولت آمریکا بسته کمکی برای بخش نظامی و کشاورزی اوکراین در نظر گرفته است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از اعضای کابینه و نمایندگان پارلمان خواست درباره عملیات اخیر سرباز مصری و هلاکت سه نظامی صهیونیست اظهار نظر نکنند.
منابع عبری گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی در نظر دارد امروز مانوری را در مناطق موسوم به جبهه شمالی خود (هم‌مرز با لبنان و سوریه) برگزار کند.
وزیر دفاع دانمارک اعلام کرد که این کشور بسته تسلیحاتی تازه‌ای را برای ارسال به اوکراین در نظر گرفته است.
وزرای دفاع آلمان و ژاپن در خصوص بسط همکاری های نظامی میان دو کشور به توافق نظر رسیدند.
آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا روز جمعه گفت که دولت بایدن یک بسته کمک نظامی جدید 400 میلیون دلاری را برای اوکراین در نظر گرفته است.
اصفهان-امام جمعه موقت اصفهان گفت: از نظر نظامی و قدرت دانش‌بنیان به گونه‌ای پیش رفتیم که هفته‌ای یکبار رسانه‌ها کارهای جوانان دانش بنیان را اطلاع می‌دهند که چشم دشمنان را کور می‌کند.‌
در ماه مه سال ۲۰۲۲ کییریلو بودانوف، رئیس اطلاعات نظامی اوکراین مدعی شد که پوتین با سرطان و چندین بیماری جدی دیگر دست و پنجه نرم می‌کند. "با این حال ارزش ندارد که منتظر باشید او فردا بمیرد."
وزرای خارجه اتحادیه اروپا بر سر تحویل کمک نظامی جدید به اوکراین به اجماع نظر رسیدند.
نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: به نظر می رسد لایحه دولت محورهای مهم اصلاح ساختار بودجه در حوزه نظام مالیاتی کشور را به طور کامل پوشش نمی دهد.
جنجال های داوری دیدار استقلال – تراکتور هنوز تمام نشده است. در تازه ترین اظهار نظر هوشنگ نصیرزاده معترض پنالتی اولی است که کوپال ناظمی برای استقلال گرفت.
نمایندگان مجلس در نشستی با روسای انجمن ها، تشکلها، جوامع و صنوف گردشگری گفتند که نظام مسائل گردشگری را بنویسید . قوانینی که نظر ذی نفعان در آن لحاظ نشود، به هیچ دردی نمی خورد.
ارتش آمریکا در نظر دارد یک واحد فضایی خود را در کشور کره جنوبی ایجاد کند.
وزیر دفاع ایتالیا می گوید کشورش در نظر دارد تا زمان آغاز مذاکرات صلح میان روسیه و اوکراین به ارسال کمک نظامی به کی یف ادامه دهد.
دولت سوئد بسته کمک نظامی جدیدی را برای ارسال به اوکراین در نظر گرفته است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه برخی از موضوعات در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی را نمی‌توان فارغ از تحولات محیطی بررسی کرد، گفت: هم محیط خود کشور، هم محیط منطقه‌ای و هم بین‌المللی در این موارد اهمیت دارد. اگر راجع به موضوعات مختلف نیاز به تحلیل دقیقی داریم باید این موارد را در نظر گرفت.
رئیس جمهور روسیه به صورت مجازی بر رزمایش هسته ای نیروهای نظامی این کشور نظارت کرد.
ولادیمیر پوتین ضمن حضور در نشست شورای امنیت روسیه، درباره تازه ترین تحولات عملیات ویژه نظامی در اوکراین و حملات صبح امروز به شهرهای مختلف اوکراین اظهار نظر کرد.
رئیس جمهور روسیه ضمن حضور در نشست شورای امنیت روسیه، درباره تازه ترین تحولات عملیات ویژه نظامی در اوکراین و حملات صبح امروز به شهرهای مختلف اوکراین اظهار نظر کرد.
استخدام نیروی خارجی در اقیانوس آرام به آمریکا در رقابت با چین کمک می‌کند. کاخ سفید در نظر دارد سفارتخانه‌هایی را در تونگا و کیریباتی افتتاح کرده و فرستاده‌ای را به مجمع جزایر اقیانوس آرام اعزام کرده کمک‌های سه برابری برای انعطاف پذیری دریانوردی را افزایش داده و سپاه صلح را در فیجی، تونگا، ساموآ و وانواتو مستقر نماید.
«پس از تلاش اخیر جهت ترور الکساندر دوگین که در نهایت به ترورِ دختر وی ختم شد، بر میزان اهمیتِ الکساندر دوگین افزوده می شود. در این چهارچوب، ملی گرایانِ روسی خواستار انتقام جویی شده اند با این حال با توجه به اینکه به نظر می رسد کرملین هیچ حد و مرزی را برای خود و عملیات نظامی اش در اوکراین به رسمیت نمی شناسد، بعید است که نظام سیاسی روسیه اقدامی ورای رفتارهای نمادین از خود نشان دهد.»
ارتش چین در نظر دارد رزمایش نظامی تازه ای را تا نیمه ماه اوت به صورت دریایی برگزار کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ