منابع فلسطینی از آزمایش یک موشک جدید توسط نیروهای مقاومت در شهر غزه در راستای افزایش توان نظامی این نیروها خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: امروز روسیه در مقابل توسعه طلبی پیمان آتلانتیک شمالی ایستاده و چین هم به دنبال تقویت توان نظامی خود برای مقابله با آمریکا است.
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که تقویت توان نیروی دریایی این کشور از اهداف کلان نیروهای نظامی روسیه است.
یک روزنامه صهیونیستی در گزارشی به بررسی بهبود عملکرد موشک‌های مقاومت فلسطین در کرانه باختری به ویژه شهر جنین پرداخت.
نگرانی تل‌آویو نسبت به گسترش توان موشکی مقاومت در کرانه باختری و هماهنگی میان حملات تروریست‌ها در سوریه و تقویت پایگاه‌های نظامیان آمریکایی در این کشور محور روزنامه‌های عربی بوده است.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی معتقد است تقویت روابط ایران با کشورهایی مانند عربستان باعث می‌شود منطقه دیگر میدان تاخت و تاز و دخالت بیگانگان نباشد.
مفتی عمان، گسترش توان دفاعی نیروهای مقاومت فلسطین در برابر دشمن صهیونیستی را تبریک گفت.
کره شمالی با انتقاد از بیانیه مشترک آمریکا و کره جنوبی، متعهد شد تا «بازدارندگی نظامی» خود علیه سئول و واشنگتن را تقویت کند.
به نظر می‌رسد اگر دولت و سایر قوا و دستگاه‌های نظام اراده‌ای برای تحقق اهداف نامگذاری دارند، باید تجدیدنظر اساسی در رویکرد‌ها و عملکرد‌های خود داشته باشند و به‌طور خلاصه کار‌هایی که تاکنون انجام می‌دادند را متوقف و کار‌هایی که انجام نمی‌دادند یعنی مجموعه تنش‌زدایی داخلی و خارجی، کاهش هزینه، ثبات در تصمیم‌گیری، حمایت از سرمایه‌گذاری، ایجاد امنیت اقتصادی را در دستور کار قرار دهند و تنها در این شرایط است که می‌توان امیدوار بود کم‌کم منویات اقتصادی رهبر انقلاب محقق شود.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن نشستی خبری اعلام کرد: ما به توسعه توان نظامی خود و افزایش تجارب جنگی مان ادامه می دهیم.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن نشستی خبری اعلام کرد: ما به توسعه توان نظامی خود و افزایش تجارب جنگی مان ادامه می دهیم.
رئیس جمهور اوکراین خواستار تقویت توان تسلیحاتی این کشور از طریق متحدان غربی آن شد.
منابع آگاه می گویند دولت ژاپن سعی دارد تا با خرید موشک های پیشرفته از آمریکا، توان نظامی خود را تقویت کند.
نروژ در نظر دارد برای تقویت ارتش و توان نظامی خود ۵۴ تانک جدید به آلمان سفارش می دهد.
گروه های مقاومت فلسطین امروز سه شنبه در راستای تقویت توان موشکی خود آزمایش جدیدی را در سواحل غزه انجام دادند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر بر ضرورت راه‌اندازی شهرک شبیه‌ساز زلزله در تهران و همچنین تربیت نیروهای جدید و تقویت توان تیم‌های واکنش سریع هلال‌احمر تاکید کرد.
مقاومت فلسطین امروز یکشنبه در راستای تقویت توان موشکی خود یک فروند موشک جدید آزمایش کرد.
این روزها تنش و بحران آب به یکی از مهمترین مسائل جامعه مبدل شده است با وجود آنکه اجرایی شدن الگوی کشت می توان حجم عظیمی از آب های زیرزمینی را حفظ کرد نوک پیمان مشترکان آب را نشانه گرفته است
بازارگردانان می توانند با استفاده از ابزار مشتقه، بدون آسیب زدن به روند بازار، اقدام به فروش سهام یا تامین مالی نمایند؛ ضمن آنکه با تمرکز بازارگردانان بر استفاده از ابزار مشتقه در عملیات بازارگردانی و مدیریت وجوه نقد، از نگرانی های بازار بابت فعالیت آنها کاسته شود.
رهبر کره‌شمالی با تأکید بر این‌که کره‌شمالی مصمم به تقویت توان هسته‌ای خود است، گفت که این کشور علاقه‌ای به گفت‌وگو با آمریکا ندارد.
در میان صادرات یک کشور، تنها صادراتی که صد درصد سود و کمترین هزینه را دارد، صادرات خدمات فنی مهندسی است. در صادرات خدمات فنی مهندسی با انتقال ایده به خارج از کشور و استفاده از توان و مهارت نیرو انسانی، حاصل اندیشه و مهارت تبدیل به ارز و ورود به کشور می‌شود.
مدیرعامل بانک ملی گفت: هرگونه توافقی که صورت بگیرد، قاعدتا پیشروترین بخش، صنعت بانکداری خواهد بود. صنعت بانکداری است که باید نظام مالی را تقویت کند تا بتوانیم تحولاتی مورد نظر در اقتصاد اتفاق بیفتد. به همین دلیل کار برای مدیران صنعت بانکی بسیار سخت شده است.
مدیرعامل بانک ملی گفت: هرگونه توافقی که صورت بگیرد، قاعدتا پیشروترین بخش، صنعت بانکداری خواهد بود. صنعت بانکداری است که باید نظام مالی را تقویت کند تا بتوانیم تحولاتی که مورد نظر در اقتصاد اتفاق بیفتد. به همین دلیل کار برای مدیران صنعت بانکی بسیار سخت شده است.
قالیباف گفت: قابلیت بازدارندگی و توان دفاعی کشور ما بومی و جوشیده از فکر و توان ایرانی است و هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع از افزایش مستمر قدرت بازدارندگی ایران اسلامی و تقویت توان دفاعی کشور شود.
برای افزایش طول عمر چه چیز و چه زمانی بخوریم؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ