بنا به اعلام دادستانی کل روسیه، ترکیه به استرداد مجرمان به روسیه کمک خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان، با بیان اینکه از عملکرد برخی شاگردانش در رقابت‌های جهانی ترکیه راضی نیست، گفت: اشتباهی که صورت گرفته این است که در رقابت‌های جهانی کشتی‌گیران روسیه و بلاروس از هم قابل تمایز نبودند و همه مدال ها به نام روسیه ثبت شده است.
ترکیه و کنیا در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع دفاعی استانبول تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
دفتر ریاست‌جمهوری ترکیه امروز در بیانیه‌ای از توافق رییس‌جمهور این کشور با نخست‌وزیر یونان در ارتباط با برگزاری نشست شورای همکاری آتن و آنکارا در سطح عالی خبر داد.
نیروهای امنیتی ترکیه طی عملیاتی در استان های بورسا و قیصری ۲۱ تبعه خارجی متهم به همکاری با گروهک تروریستی پ.ک.ک و داعش را بازداشت کردند.
ریچارد مور در توییتی به زبان ترکیه نوشت که برای "دوست و همکار سابقش" فیدان در سمت جدید آرزوی موفقیت می‌کند. او ابتدا در توییت به صفحه جعلی فیدان اشاره کرد، اما بعدا وقتی مشخص شد این صفحه جعلی است در توییتر دیگری به طنز نوشت: " آرزوی خوب من، واقعی بود حتی اگر حساب، جعلی باشد. وی از حذف توییت قبلی اش خودداری کرد.
امیرعبداللهیان و همتای ترکیه‌ای او در تماس تلفنی بر همکاری میان دو کشور بر اساس اراده و خواست رؤسای جمهور دو کشور تاکید کردند.
مدیرکل بازاریابی و تجاری‌سازی معاونت صنایع‌دستی گفت: همکاری با اتاق‌های مشترک بازرگانی ایران و کشورهای هدف همچون ترکیه، روسیه، قطر با رویکرد صادرات صنایع‌دستی در دستور کار قرار گرفت.
پس از هشدار تحریمی از سوی آمریکا، دولت ترکیه اعلام کرده که می‌خواهد بازصادرات کالاهای غربی به روسیه را متوقف کند.
صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور (INSF) در چارچوب همکاری‌های بین‌المللی در نظر دارد ۳ فراخوان مشترک را در بهار سال ۱۴۰۲ برگزار کند.
منابع خبری از تداوم روابط گرم میان عربستان و ترکیه و امضای هشت توافقنامه همکاری خبر دادند.
وزیران دفاع ترکیه و اندونزی در جریان دیداری در آنکارا، سند اجرای همکاری نظامی میان دو کشور به امضا رساندند.
معاون وزارت خارجه روسیه از پیگیری همکاری های این کشور و ترکیه در زمینه انرژی خبر داد.
نیروهای امنیتی ترکیه ادعا کردند که ۱۸ تبعه خارجی مظنون به همکاری و ارتباط با گروهک های تروریستی داعش و القاعده را در استانبول بازداشت کرده اند!
ناتو تاکید کرد که سوئد و فنلاند باید با افزایش همکاری خود با ترکیه در زمینه مبارزه با گروه‌ های تروریستی، قوانین خود را تشدید کنند.
مقامات دولت وحدت ملی لیبی و ترکیه در استانبول دو توافق‌نامه همکاری نظامی امضاء کردند.
بلومبرگ گزارش داد تهدید تحریم از سوی آمریکا باعث شده تا بانک‌های ترکیه از ادامه همکاری با سامانه میر روسیه عقب نشینی کنند.
بلومبرگ گزارش داد تهدید تحریم از سوی آمریکا باعث شده تا بانک‌های ترکیه از ادامه همکاری با سامانه میر روسیه عقب نشینی کنند.
یک مقام ترکیه ای از طرح ارتباط ریلی میان ترکیه و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس پرده برداشت.
رئیس جمهور روسیه امروز در دیدار با اردوغان در حاشیه نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در شهر سمرقند واقع در ازبکستان گفت: توافقنامه احداث یک نیروگاه هسته‌ای در ترکیه را امضاء کردیم
رؤسای جمهور ترکیه و روسیه در حاشیه نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در شهر سمرقند واقع در ازبکستان دیدار کردند.
بیست و دومین اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان و سران دیگر کشور‌های عضو در شهر سمرقند ازبکستان آغاز بکار کرد. سران کشور‌های چین، روسیه، هند، ایران، ازبکستان، قزاقستان، بلاروس، ترکیه، آذربایجان، قرقیزستان، پاکستان، مغولستان، تاجیکستان و ترکمنستان در این اجلاس حضور دارند.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جریان دیدار با شریف مالکوچ رئیس آمبودزمان جمهوری ترکیه و هیات همراه برای همکاری عمیق‌تر آمبودزمانی و نظارتی بین ایران و ترکیه اعلام آمادگی کرد.
ریاست اداره صنایع دفاعی ترکیه در واکنش به سخنان رئیس سازمان همکاری های نظامی روسیه اعلام کرد که در موضوع خرید اس-۴۰۰ از مسکو هیچ تحول جدیدی مطرح نیست.
وزرای امور خارجه ترکیه و چین در حاشیه چهارمین نشست همکاری میان آنکارا و آسه‌آن در پایتخت کامبوج دیدار و گفتگو کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ